Middag dames lange werkdag gehad heb nu ook veel snellerhonger steeds. alleen 1nadeel sind dinsdag avond eet ik bijna geen avond-eten meer. vind het zo vies.. Ceillo mijn afscheiding was heel wit net verdunde bodylotion
Spannend dames einde van de nod lijst naderd ook voor mij..denk alleen niet raak is deze maand voel totaal niks boeiends helaas.. Vvdd denk ik me mond niet kan houden en het aan me moeder en vriendinnen vertel maar niet uitgebreid op Facebook ofzo zetten...
vvdd: Ik zou het eigenlijk pas vertellen tegen ouders, schoonmoeder etc op moederdag, maar ik heb het niet stil kunnen houden. Voor vrienden etc op facebook wacht ik op de eerste echo, als die goed is dan zet ik het ook daar neer.
Zo ik ben er weer.... Om gelijk de vvdd te beantwoorden ik kom net bij me schoon ouders vandaan en ga dadelijk naar mij. Ouders... Mijn zusje zit 4 weken eerder in d,r zwangerschap... Hihi die vertel ik het van de week... En ook mijn beste vriendinnen heb ik het ook al gezegd... @ fathers princes ja maar hij lag in bed te slapen... En ik kon het eigenlijk niet echt geloven hihihi Aan iedereen bedankt voor de felicitaties... Wij zijn er erg van onder de indruk dat het zo snel is gegaan.. Dit hadden we niet verwacht... Ik ben wel zoooow onwijs blij.. En spannend... Ik blijf wel mee lezen hoor dit toppic.. Maar verhuis toch naar het andere toppic.. Groetjes...
Nou weer weekend jeeeej en lekker weekje vrij met mijn lief bij mij nagenoeg weinig verandering...nog steeds heel klein beetje rose bij afvegen. Al sinds gister eind van de ochtend...en tussenpoos niets geweest gisteravond... Vind het toch te lang duren, verwacht mijn ongi, maar waarom komt die nou niet gewoon??
Nou ik mag volgens mij op roze dames!! Het lijkt nog een beetje of ik droom. Maar heb 2 testen gedaan. Etos (2 blauwe strepen) en een digitale test die zegt: zwanger 2-3 weken!!Ga zo mijn mannetje verrassen Het is bij ons als volgt gegaan: geen dagen uitrekenen, sex wanneer we zin hadden en kijken naar de afscheiding. Ik heb haast geen verschijnselen behalve een paar puisten, 2 witte pukkeltjes op m'n borsten en steken i.p.v. buikpijn.. Hoop dat ik het straks een beetje kan bevatten. Iedereen die nog bezig is: Veel succes!!
Aaarggggggghh.. Hoe frustrerend.. Vet steken in mijn onderbuik, dus denk nou komt de vloedgolf. Niks gewoon heel klein beetje lichtbruin vloed... Denk dat ik vanalles voel lopen (sorry) is het niks.. Snap er niks meer van! Sorry moest het even kwijt....
Lieve meiden, Ik ben nu net terug van de gyn, ze hebben een echo gemaakt en zagen wel een klein ringetje??? Daarnaast zag ze wat vocht in mijn buik wat kan wijzen op een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Ik heb direct bloed moeten prikken en krijg dinsdag de uitslag. En donderdag terugkomen voor een echo. Ik ben echt heel bang nu.. Net thuis aangekomen en een predictor early test gedaan en die gaf ook positief. Heeft 1 van jullie ervaring met een buitenbaarmoederlijke zwangerschap??? Daarnaast was mijn slijmwand wel dik en zei de gyn dat het ook gewoon nog te vroeg kon zijn. Maar ze heeft me wel bang gemaakt met het buitenbaarmoederlijke zwangerschap verhaal door het beetje vocht wat ze zag in mijn buik. Vanwege mijn maagverkleining 7 maanden geleden hoop ik echt dat het allemaal goed zit van binnen.
ahh wat spannend! Probeer er nog geen conclusies aan te verbinden, het is nog zo pril. Maak je niet gek! Je hebt een klein pixeltje in je buik!
Wat een geklets 's avonds in dit forum zeg... niet bij te houden! Vanmorgen getest, is ie gewoon omo wit! Had ik echt niet verwacht met 4 dagen over tijd!! Ik had expres gewacht tot ik echt over tijd was, zodat ik niet deze teleurstelling zou krijgen. Kan het zijn dat de K2v5 test niet altijd bij iedereen werkt? Er is namelijk geen spatje rood/roze of bruin te bekennen. Wat nu te doen?
Bij mijn vriendin was ht ook tot 5 dagen na NOD een omotest. Pas op 5 dagen NOD had ze licht positief met kv 2v5
ow wat spannend!! Laat je niet al te gek maken hoor! Het is zo pril dat het alle kanten op kan gaan.. leuk hè, denk je als ik een positieve test heb dan zijn de zorgen en het wachten voorbij maar dat gaat helaas niet op.. Sterkte en ik duim dat het goed komt! Hier nog steeds bruine afscheiding dus ben ook niet geheel zorgeloos .. afwachten maar!! @nik, balen zeg!!! Niet leuk! Veel chocola eten en de volgende ronde roze!
♥ ♥ NOD-LIJST 16 t/m 30 APRIL 2012 ♥ ♥ 16. (7) NoLi (4e ronde, 1e kindje) Enjoyce (2e ronde, 2mk, 1e kindje) Mogumogu (6e ronde, 2e kindje) jane1981 (2e ronde na bbz, 2e kindje) Cyll (8e ronde, 1e kindje) missas (zoveelste ronde, 1e kindje) Elisabeth75 (7e ronde, 2e kindje) 17. (7) Stopcontact ( 4e ronde, 2e kindje) Whoppie (9e ronde, 3e ronde na mk, 1e kindje) Zaraida (3e ronde, 4e kindje) Ongeduldje28 (15e ronde, 1e kindje) Dientjuh (3e ronde, 3e kindje - eerste kindje met 37 weken overleden) Loes1990 (2e ronde, 1e kindje) Elance (1e ronde, 1e kindje) 18. (3) Cygnet2 (3e ronde, 3e kindje) Ginie (3e ronde, 3e kindje) All mine (1e ronde, 3e kindje) 19. (10) ZoGraag, (20e ronde, 1e kindje, 4 mk's) Collo003 (1e ronde na mk, 3e kindje) Meis1987 (5e ronde, 1e kindje) Dreamer83 (1e ronde, 2e kindje) Apekop (4e ronde, 2e kindje) lovepeet (2e ronde, 2e kindje) Spa1987 (2e ronde, 1e kindje) mystiklady (5e ronde, 3e kindje) Wolkje86 (4e ronde, 1e kindje) missmoobs (8e ronde, 1e kindje) Doloresdegraaff (4e kindje 1 mk) 20. (4) Naliey (53e ronde, 7e ronde na mk, 1e kindje)(Jarig) Melanie1986 (3e ronde, 1e ronde na mk, 2e kindje) Flippo123 (34e ronde, 2e ICSI, 1e kindje) blueberry (1e ronde, 1e kindje) 21. (12) Lobke2 (4e ronde, 1e kindje) xxNienkexx (3e ronde, 1e kindje) Piepoe (10e ronde, 1e kindje) Hoop42 (6e ronde, 2mk, 5e kindje) Jossie81 (2e ronde na een partiële mola, 1e kindje) MamavanF2009 (3e ronde, 2e kindje) Mups (4e ronde, 1e kindje) Mammievan5 (1e ronde na mk, 6e kindje) themar (5e ronde, 2e kindje) happylady (10e ronde, 1e kindje) Ctje1987 (1e ronde, 1e kindje) marijke88 (3e ronde, 2e kindje) 22.(11) Silinde (9e ronde, 2e kindje) Jackystory ( 6e ronde, 1e kindje) Lblue (10e ronde, 1e kindje) Dalia03 (1e ronde, 3e kindje) Miepje01 (8e ronde, 1e kindje) Jufaman (16e ronde, 1e kindje) Nonma (3e ronde, 1e kindje) Grotezus09 (10e ronde, 5e na mk, 2e kindje) Riza (1e ronde, 1e kindje) Kyani (3e ronde, 2e kindje) SanenJef (1e ronde, 1e kindje) 23. (9) Lynn1302 (3e ronde, 2e kindje) Wensje (9e ronde, 6e na mk, 2e kindje) Wendy27 (14e ronde, 1e kindje) Minnie1979 (6e ronde na MK, 2e kindje) Isabel Olivia (2e ronde, 1e kindje) Saar81 (3e ronde, 1e kindje) Grieby (2e ronde, 4e kindje) Liana1982 (1e ronde, 1e kindje) Dreaminggirl (2e ronde, 1e kindje) 24. (9) Debje88 (6e ronde, 1e kindje) Chantalcindy (2e ronde, 1e kindje) Fiona1983 (6e ronde, 1e kindje) Natascha1 (2e ronde, 2e kindje) Senna999 (3e ronde, 2e kindje) Neirod (1e ronde, 1e kindje) Danssie (4e ronde, 1e kindje) Ceilo (1e ronde, 3e kindje) KimmvBritt (1e ronde, 2e kindje) 25. (6) Ises (4e ronde, 1e kindje) Leo85 (16e ronde, 1e kindje) Chikah (5e ronde, 2e kindje) moppie1 (3e ronde, 2e kindje) Marloescha (11e ronde, 1e kindje) Kunst (11e ronde, 1e kindje) 26. (2) Taaamaaar (6e ronde, 1e kindje) Moisie (18e ronde, 2e kindje) 27. (5) Nik (5e ronde, 1e kindje) Roosje24 (2e ronde, 1e kindje) Cindii (8e ronde, 1e kindje) pupke82 (2e ronde, 1e kindje) Ils80 (1e ronde na vmk, 3e kindje) bloem1988 (3e ronde, 1e kindje) 28. (3) XSchaapjex (6e ronde, 1e kindje) Twinkle (4e ronde, 2e kindje) onzeker23 (1e ronde, 1e kindje) 29. (8) Sunflower (2e ronde na mk, 1e kindje) Channie32 (16e ronde, 3e kindje) boomie2012 (3e ronde, 2e kindje) Amlie (2e ronde, 1e kindje) Purple85 (3e ronde, 1e kindje) Fiore (3e ronde, 3e kindje) Sher1986 (3e ronden, 2de kindje) Smeagol (? ronde, ? kindje) 30. (11) Rose85 (2e ronde, 1e kindje) Noushis (3e ronde na curretage, 2e kindje) Andrea83 (2e ronde, 2e kindje) MayD (4e ronde, 2e kindje) Fathers Princess (10e ronde, 1e kindje) love and hope (1e ronde, 1e kindje) Ivy1979 (8e ronde , 1e kindje) Babbii (4e ronde, 1e kindje) cindykuhh1988 (? ronde, ? kindje) Diabolique (7e ronde, ? kindje) Daanxyz (12e ronde, ? kindje) datumloos (3) Jeskejes (17e ronde, 1e kindje) Bootjekatootje (1e ronde na 2 mk, 1e kindje) tinkerbell26 (6e ronde, 2e kindje) Totaal: 111 16 zwanger , 48 ongesteld, 7 MMM, 13 negatieve test, 0 twijfeltest, cyclus van slag, 1 vlindertje, 5 niets doorgegeven. ****************************************** even de lijst weer naar boven gehaald... klein verzoek van mijn kant: mij AJB nog niet op rood zetten als ik 30 april nog geen nieuws heb... Ik zit nu net op 4 dpo en met de korte LF is 30 april gewoon te vroeg om eventueel te testen. I'll keep you posted
Bekijk bijlage 241164 Sorry... moest er even uit... zit ik weer alleen vanavond Pffff vind dr geen ruk an!
Verveel je je? Heb verder nog niet op anderen gereageerd na vanmiddag, ff érg moe dus zal ook wel niet veel zinnigs uitkomen verder vanavond. En zit duimen te draaien en nagel te bijten voor morgenochtend...
ja nogal:x kheb al zon hekel aan alleen zitten... en dan is mannetje nog weg om problemen van een ander op te lossen Bah Pffff Maargoed...... tis voor een goed doel denk ik dan maar Kan nu wel HGT kijken hahaha normaal loeren we wat anders ja morgen testen he.....ik zal aan je denken en meeduimen meid!! Hier helaas lowbudget,dus kon geen testen meer halen..... zul je altijd zien,staat t geld er na t weekend pas op als je t graag voor t weekend wil heben.........
Weet niet wie de lijst bijhoud nu maar ik mag op rood hoor. Had ik geloof ik vanmorgen doorgegeven maar weet het ook niet zeker meer. Ik duik onder de douche en lekker mijn nest in... Eens zien of het slapen vanavond beter gaat. Meiden, ik houd jullie topic nog wel even in de gaten, ben natuurlijk wel benieuwd of het lijstje nog wat meer roze gaat kleuren!!!
Ja dat schiet niet hard op natuurlijk, en dan zit koninginnedag er nog tussen, zal je zien dat het dan pas dinsdag binnen is Ach, ons budget is altijd low, hahaha Vind het zelf niet zo erg om af en toe alleen te zitten maar samen is gewoon véél gezelliger he! HGT is stiekem toch wel leuk he, kijken wij altijd. Zo half samen terwijl ik ook half hier en op FB meelees thnx alvast voor het duimen, vind het spannend maar verwacht er niks van eerlijk gezegd...