Snap precies wat je bedoeld.. Als je lichaam niet doen wat je verwacht kan je daar idd erg onzeker van worden.. Ik krijg nu ineens weer krampen.. Wat zou dit nu weer zijn?? Pff valt niet mee dat zwanger worden.. En dan zit ik pas in de tweede ronde.. Dat wordt nog wat.. Liefs, Loes
Goedemorgen lady's. Het weer lijkt wat beter vandaag. Helder hier en de volgeltjes fluiten! Snel douchen en dan weer aan het werk. Fijne dag vandaag allemaal!
Hallo meiden, mag ik ook op de lijst? 28 april, 4e ronde 2e kindje. Hopelijk meer geluk deze maand! Veel succes allemaal
Hopelijk een lekker zonnetje vandaag ben namelijk jarig! En zelf op mijn verjaardag met me gedachten hier hihi
♥ ♥ NOD-LIJST 16 t/m 30 APRIL 2012 ♥ ♥ 16. (3) NoLi (4e ronde, 1e kindje) Enjoyce (2e ronde, 2mk, 1e kindje) Mogumogu (6e ronde, 2e kindje) 17. (6) Stopcontact ( 4e ronde, 2e kindje) Whoppie (9e ronde, 3e ronde na mk, 1e kindje) Zaraida (4e kindje, 3e ronde) Ongeduldje28 (15e ronde, 1e kindje) Dientjuh (3e ronde, 3e kindje)(eerste kindje met 37 weken overleden) Loes1990 (2e ronde 1e kindje) 18. (2) Cygnet2 (3e ronde, 3e kindje) Ginie (3e ronde, 3e kindje) 19. (5) ZoGraag, (20e ronde, 1e kindje, 4 mk's) Collo003 (1e ronde na mk, 3e kindje) Meis1987 (5e ronde, 1e kindje) Dreamer83 (1e ronde, 2e kindje) Apekop (4e ronde, 2e kindje) 20. (4) Naliey (53e ronde, 7e ronde na mk, 1e kindje)(Jarig) Melanie1986 (3e ronde, 1e ronde na mk, 2e kindje) Andrea83 (2e ronde, 2e kindje) Flippo123 (34e ronde, 2e ICSI, 1e kindje) 21. (8) Lobke2 (4e ronde, 1e kindje) xxNienkexx (3e ronde, 1e kindje) Piepoe (10e ronde, 1e kindje) Hoop42 (6e ronde, 2mk, 5e kindje) Jossie81 (2e ronde na een partiële mola, 1e kindje) MamavanF2009 (3e ronde, 2e kindje) Mups (4e ronde, 1e kindje) Taaamaaar (6e ronde, 1e kindje) 22.(9) Silinde (9e ronde, 2e kindje) Jackstory ( 6e ronde, 1e kindje) Lblue (10e ronde, 1e kindje) Fiore (3e ronde, 3e kindje) Dalia03 (1e ronde, 3e kindje) Miepje01 (8e ronde, 1e kindje) Jufaman (16e ronde, 1e kindje) Nonma (3e ronde, 1e kindje) Grotezus09 (10e ronde, 5e na mk, 2e kindje) 23. (5) Lynn1302 (3e ronde, 2e kindje) Kunst (11e ronde, 1e kindje) Wensje (9e ronde, 6e na mk, 2e kindje) Wendy27 (14e ronde, 1e kindje) Minnie1979 (6e ronde na MK, 2e kindje) 24. (5) Debje88 (6e ronde, 1e kindje) Chantalcindy (2e ronde, 1e kindje) Fiona1983 (6e ronde, 1e kindje) Natascha1 (2e ronde, 2e kindje) Senna999 (3e ronde, 2e kindje) 25. (4) Ises (4e ronde, 1e kindje) Ivy1979 (8e ronde , 1e kindje) Leo85 (16e ronde, 1e kindje) Chikah (5e ronde, 2e kindje) 26. (1) Grieby (2e ronde, 4e kindje) 27. (2) Nik (5e ronde, 1e kindje) Roosje24 (2e ronde, 1e kindje) 28. (3) Moisie (18e ronde, 2e kindje) XSchaapjex (6e ronde, 1e kindje) Twinkle (4e ronde, 2e kindje) 29. (2) Sunflower (2e ronde na mk, 1e kindje) Channie32 (16e ronde, 3e kindje) 30. (2) Rose85 (2e ronde, 1e kindje) Noushis (3e ronde na curretage, 2e kindje) datumloos (1) Jeskejes (17e ronde, 1e kindje) Totaal: 62 ♥ zwanger ♥, ongesteld, 7 MMM, negatieve test, twijfeltest, cyclus van slag, niets doorgegeven.
Gefeliciteerd! Hoop dat het zonnetje blijft, fijne dag in ieder geval Hoe gaat het met jullie allemaal vandaag? Hier nog wat onzeker, morgen naar de huisarts maar mijn opgezette buik en bruinverlies zijn sinds gisteren verdwenen. Borsten doen nog wel zeer dus wil de huisarts e.e.a. laten uitsluiten. Niet dat ik me héél veel zorgen maak maar wil wel duidelijkheid, zou anders bijna bang worden voor vervroegde overgang ofzo Nouja, over een week mijn ei als het goed is, dus maar alvast aan het klussen als lief nog puf heeft na het hele verhuisgedoe Fijne dag allemaal!!
@Chantallcindy, gefeliciteerd met je verjaardag!!! Leuke dag toegewenst, ga je nog iets leuks doen?? @Dienthuh, ik heb die ovu-testen van Z&K ook weleens gebruikt maar de beide streepjes moeten even donker zijn, of de teststreep donkerder. Toen ik ze gebruikte voor het eerst werden de streepjes iedere dag donkerder (maar nooit donkerder dan controlestreep) en toen werd ie weer lichter, dacht toen dat ik mn ei had gehad. Paar dagen later ging ik weer voor de zekerheid testen met testpoint en toen kreeg ik ineens een knaller. Hier komen er (nog) geen ovu-testen meer in, maakte me eigen er helemaal gek mee en was helemaal geobsedeerd door die krengen haha. En we weten allemaal dat stress funest is voor je vruchtbaarheid. Dus mijn motto is nu, go with the flow!!!
hallo dames, tis weer zondag. morgen weer werken. bij mij gaat alles super heb de ovu testen al ff binnen. een vraag voor jullie misschien weten jullie dat. ik werk van half 4 in de nacht tot half 3 in de middag. ze zeggen dat je de ovu testen het best rond 6 uur kan gebruiken. is dat ook zo als je dan al ong 14 uur wakker bent. groetjes jacky story
Chantallcindy gefeliciteerd met je verjaardag! nou dacht echt dat ik mijn ei al gehad had.. eerst veel slijm en vanmorgen bijna niks.. dus ik dacht.. nou nog 14 dagen en dan kunnen we testen.. nu voelde ik sinds 3 dagen een bultje op mijn baarmoedermond.. ongeveer als een speldenknopje.. maakte me best zorgen dus even goed in de gaten houden.. eerst was het bultje hard en vanmorgen werd hij zachter.. net naar het toilet dus dacht nog even kijken hoe het nu is.. voelde ik de baarmoedermond gewoon open staan en heel veel mega elastisch slijm.. nou duidelijker wordt het dus echt niet! weet iemand of ik nu nog kan wachten tot vanavond met klussen!? hoe snel gaat deur weer dicht??? nog maar is even googlen.. liefs, Loes
hallo dames, zou ik me hier toe mogen voegen?? Ik ben nog niet ongesteld geweest, ik denk dat ik 1 oversla. Mijn bmm zit namelijk potdicht en is hard. Mijn nod is dus niet bekend.
wat vervelend dat je niet ongesteld ben geworden.. wel getest neem ik aan? wanneer was je vorige NOD?
met Ovu testen. dan test ik rond 14a15 uur meestal. het is niet zo slim om te testen als je net wakker bent omdat je urine dan heeel geconcentreerd is