Hi dames, Allemaal eitjes aan te zoeken, mooi dat het bijna Pasen is, dan krijgen we er in ieder geval allemaal ééntje Mijn temp is raar aan het doen. Op 23 maart, op dag 30 in mijn cyclus (onregelmatig) kreeg ik een bloeding, 24 maart nog licht, 25 maart ook, 26 maart niets meer en 2 dagen erna nog een piep klein beetje. Vanaf dat moment is mijn temperatuur gaan stijgen, iedere dag een beetje en hij zit nu weer op 36.82. De temperatuur die ik voor mijn menstruatie ook had. Voor mijn ei vorige ronde zat ik tussen de 36,2 en 36,5. Als je naar mijn grafiekje kijkt zie je echt een lijn recht naar boven lopen. Zo vaag. FF doet een poging om mijn ei te herkennen maar ik heb echt zoiets van...zo snel na mijn ongi lijkt me echt heel raar aangezien ik normaal een cyclus van 30/40 dagen heb. Dus al met al...WHOPPIE: waar ben je....maak mezelf weer gek hihihi...
Jeehhhhhh mijn ei komt eraan, vanmorgen nog een negatieve ovulatietest en vanmiddag had ik zo'n gevoel van nog maar eentje doen (normaal alleen 's morgens om 07:00u) maar nu dus ook om 18:00u nog een ovulatietest er tegen gegooit en ik kreeg een . Meteen aan de klus gegaan met een telefoon die 20 keer over bleef gaan (schoonmoeder) als storende factor op de achtergrond, maar goed, mocht de pret niet drukken, schoonmoeder later terug gebeld met de opmerking, sorry, we hadden onze handen vol gisteren avond de eerst lading zwemmers losgelaten en nu de tweede lading, we gaan zo voor lading drie Our fingers are crossed, whish us luck
Hier is ik!! Maak jezelf niet gek... mss heb je dit keer een korte cyclus? ik weet niet hoe regelmatig je bent? Ik ben zelf ook op zoek naar ei en denk dat ik m vandaag of morgen ga hebben tenminste mijn ovutest was vandaag echt posi en temp vanmorgen gedaald... dus ws zit het wel goed, maar wel later dan normaal... Maar voor jou wel erg vroeg toch? dacht dat jij een week later zat dan mij vorige maand. Maar hopelijk een kortere cyclus voor jou heb je meer kans per jaar en weten we tegelijkertijd of t gelukt is deze maand! Dus maak je niet druk en laat t over je heen komen. Wees zen hihi
Hey meiden Ik wil ook graag op de lijst. Ik ben zaterdag ongesteld geworden en volgende week gaan we er voor. Dit wordt dan de eerste rond, voor ons eerste kindje. ik denk dat mijn NOD op 28 april is..... Vind het allemaal ONWIJS spannend, en kan niet wachtte om alles voor de babykamer te gaan uitzoeken. groetjes Onzeker 23
Misschien moeten we het wachtbankje bekleden met lekker dikke bekleding en kussens en zo... dan krijgen we niet zo'n houten kont.... duurt allemaal al lang genoeg, dan moeten we wel lekker kunnen zitten...
@ WHoppie: ZEN>>>>> Fiore = ZEN. mmmmmmmmmm Cyclussen: 51, 38,38,35,29, 30. Ei normaal tussen de 18 en 25 dagen. Fijn dat je je eitje hebt ontdekt, voor mij is het inderdaad veel te vroeg als het zo zou zijn, was nog niet eens in de klus mood hihi....
heeei meiden. Hoe gaat het hier. Zag dat meiden al hun ei ondekt hadden en andere op het houten wacht bankje zitten haha. Hier denk ik egt me ei eerder geweest ben al vanaf 28 maart aan het testen en nog steeds geen posi gehad ja in het begin met een heeeeelll licht streepje daarna alleen het controle streepje wat ook steeds vager word. Ben er erg onzeker door dus wacht het gwn af. Vandaag ovu test weer nega. Wel gelig/ wittige cremige afscheiding bij het afvegen niet in me onderbroekje zelf. Duim voor alle dames. liefs
zo ff een leuk paas bannertje gemaakt. volgens banner over 3 dagen ei sprong, volgens ff vandaag, en volgens mijn ovu testen nog helemaal niks. lol
@fiore, dat is wel een erg raar kaartje. Is je ongi wel zoals normaal gesproken? Lijkt wel alsof je bloeding een innesteling is omdat je temp zo stijgt.
Ja ik weet het, ik vind het zelf ook echt een maf kaartje. Een aantal meiden hebben vandaag al tegen me geroepen...testen ! Maar ik heb zoiets van, ik voel me echt niet zwanger. Maar mijn ongi was 2 dagen eerder dan verwacht, ik kwam uit bed en er liep een straal langs mijn been, (excuse me voor het gedetailleerde beeld) die dag verder wel een tampon gebruikt, de dag er na nog licht, maar wel rood, volgde dag niets, en toen nog 2 dagen een beetje na druppelen. Dus voor mijn gevoel ben ik wel ongesteld geweest en heb dus ook niet getest. Leek me een beetje overbodig. Maar nu ik dit kaartje zo zie slaat de twijfel toe. Ik heb net ook nog even gemeten en ik weet dat dit niet geldig is omdat ik meestal direct 's morgens temp, hij stond nu op 37,32. Als het morgen nog hoog is, dan wil ik er een testje aan wagen. Zou wel heel raar zijn trouwens
Ja Fiore ,, Zit ook effe je kaartjuh te bekijken maar je temp blijft indd hoog. Kan het indd niet je innesteling zijn meid. Spannend. Liefs
Ik zeg maak jezelf niet gek..... maar doe eens een testje... Zou wel heel gaaf zijn... en bloedverlies kan tijdens zwangerschap, dus het kan wel... Maar kan me voorstellen dat het een beetje raar is nu ja... ikke duim voor je!
Meiden ga zo me bedjuh in. Heb ineens onwijs last van me bekken en boven benen. en beetjuh last van me buik. Ppff weet nou egt niet o me ei nog gaat komen of al geweest is Ik probeer morgen alles weer beetjuh bij te lezen. Truste meiden.. Liefs