Jij ook succes SunFlower85! Vervelend he dat wachten. Ik durf eigenlijk niet zo goed te zeggen wanneer mijn ei is of is geweest. Wij klussen om de dag dus zou zeggen dat het dan toch wel een keertje raak moet zijn haha. Ik begin bewust niet met temperaturen of ovulatie testen omdat ik bang ben dat het dan helemaal een obsessie wordt. Aan de andere kant is dit ook niks want elke maand in spanning rond mijn nod! We wachten inderdaad maar weer af!
Sunflower ik wacht met je mee hoor, mij ei is ook op zn vroegst tegen de 13e denk ik... Cyll hier ook geen ovulatie testen, maar door vruchtbaar slijm weet ik wel wanneer mijn ei er aan komt. Maar als je zo regelmatig klust moet het wel goed zitten bij jullie lijkt me!
sorry dames het is me even teveel om helemaal bij te lezen. Vandaag een rot dag gehad, vriendlief krijgt waarschijnlijk ontslag. Hoop dat dit niet teveel invloed heeft op het zwanger raken. Ben behoorlijk van slag en probeer zoveel mogelijk op humor dingen te reageren om de spanning kwijt te raken. Kl*te gedoe! Excuses voor mijn taal gebruik.
@Cyll ja idd heel erg vervelend dat wachten maar ja hoort erbij he! We hebbeng geduld voor een goed doel @Twinkle gezellig samen een ei zoeken dan haha ik merk het ook wel aan mijn slijm, we hebben deze maand geen ovutesten want daar werd ik helemaal gek van. Ik temperatuur alleen en dan weet je altijd pas achteraf of het je ei was of niet mara toch voor de zekerheid! @Zograag dat is zeker balen zeg! Snap dat je dan ff een ******** dag hebt! sterkte
dank jullie wel! Tja, het is een hoop geregel. Het is nog wel niet zo ver, maar de gesprekken moeten nog komen. Wat kunnen ze doen etc, etc. We zullen zien, maar goed, er zijn ergere dingen
♥ ♥ NOD-LIJST 16 t/m 30 APRIL 2012 ♥ ♥ 16. (5) NoLi (4e ronde, 1e kindje) Enjoyce (2e ronde, 2mk, 1e kindje) Mogumogu (6e ronde, 2e kindje) jane1981 (2e ronde na bbz, 1e kindje) Cyll (8e ronde, 1e kindje) 17. (7) Stopcontact ( 4e ronde, 2e kindje) Whoppie (9e ronde, 3e ronde na mk, 1e kindje) Zaraida (4e kindje, 3e ronde) Ongeduldje28 (15e ronde, 1e kindje) Dientjuh (3e ronde, 3e kindje - eerste kindje met 37 weken overleden) Loes1990 (2e ronde 1e kindje) Isabel Olivia (2e ronde, 1e kindje) 18. (2) Cygnet2 (3e ronde, 3e kindje) Ginie (3e ronde, 3e kindje) 19. (5) ZoGraag, (20e ronde, 1e kindje, 4 mk's) Collo003 (1e ronde na mk, 3e kindje) Meis1987 (5e ronde, 1e kindje) Dreamer83 (1e ronde, 2e kindje)[COLOR] Apekop (4e ronde, 2e kindje) 20. (3) Naliey (53e ronde, 7e ronde na mk, 1e kindje)(Jarig) Melanie1986 (3e ronde, 1e ronde na mk, 2e kindje) Flippo123 (34e ronde, 2e ICSI, 1e kindje) 21. (8) Lobke2 (4e ronde, 1e kindje) xxNienkexx (3e ronde, 1e kindje) Piepoe (10e ronde, 1e kindje) Hoop42 (6e ronde, 2mk, 5e kindje) Jossie81 (2e ronde na een partiële mola, 1e kindje) MamavanF2009 (3e ronde, 2e kindje) Mups (4e ronde, 1e kindje) Taaamaaar (6e ronde, 1e kindje) 22.(9) Silinde (9e ronde, 2e kindje) Jackstory ( 6e ronde, 1e kindje) Lblue (10e ronde, 1e kindje) Fiore (3e ronde, 3e kindje) Dalia03 (1e ronde, 3e kindje) Miepje01 (8e ronde, 1e kindje) Jufaman (16e ronde, 1e kindje) Nonma (3e ronde, 1e kindje) Grotezus09 (10e ronde, 5e na mk, 2e kindje) 23. (5) Lynn1302 (3e ronde, 2e kindje) Kunst (11e ronde, 1e kindje) Wensje (9e ronde, 6e na mk, 2e kindje) Wendy27 (14e ronde, 1e kindje) Minnie1979 (6e ronde na MK, 2e kindje) 24. (5) Debje88 (6e ronde, 1e kindje) Chantalcindy (2e ronde, 1e kindje) Fiona1983 (6e ronde, 1e kindje) Natascha1 (2e ronde, 2e kindje) Senna999 (3e ronde, 2e kindje) 25. (5) Ises (4e ronde, 1e kindje) Ivy1979 (8e ronde , 1e kindje) Leo85 (16e ronde, 1e kindje) Chikah (5e ronde, 2e kindje) moppie1 (3e ronde, 2e kindje) 26. (1) Grieby (2e ronde, 4e kindje) 27. (3) Nik (5e ronde, 1e kindje) Roosje24 (2e ronde, 1e kindje) Cindii (8e ronde, 1e kindje) 28. (4) Moisie (18e ronde, 2e kindje) XSchaapjex (6e ronde, 1e kindje) Twinkle (4e ronde, 2e kindje) onzeker23 (1e ronde, 1e kindje) 29. (2) Sunflower (2e ronde na mk, 1e kindje) Channie32 (16e ronde, 3e kindje) 30. (3) Rose85 (2e ronde, 1e kindje) Noushis (3e ronde na curretage, 2e kindje) Andrea83 (2e ronde, 2e kindje) datumloos (2) Jeskejes (17e ronde, 1e kindje) Bootjekatootje (1e ronde na 2 mk, 1e kindje) Totaal: 69 ♥ zwanger ♥, ongesteld, 7 MMM, negatieve test, twijfeltest, cyclus van slag, niets doorgegeven. Hi meiden! Ik heb mezelf er even opgezet! Aangezien ik vandaag oook een knaltest (ovu) in handen had! Vorige week vrijdag al vruchtbaar slijm dus ik was even op het verkeerde been gezet.. Nou Jane, ik duim voor je! Liefs bo
Deze week al de hele week moeite met ons verlies van 4 zwangerschappen, dan lees je dit en wordt je weer helemaal warm van binnen. Ik wilde dit mooie gedichtje de rest van mijn lotgenoten hier niet onthouden. Ik hoop dat het jullie ook warmte geeft. ps. vraag me dan vervolgens wel serieus af bij het kind wat we eventueel wel mogen krijgen..... hou ik nu dus niet genoeg van jou
Wauw, wat een mooie tekst! Kippenvel en tranen in mijn ogen (zoiezo al een emotionele muts de laatste tijd ) Ik heb één sterretje, ergens daarboven wat alweer bijna twaalf jaar geleden is gebeurd. Ik weet niet of jullie erin geloven maar ik heb een paar jaar daarna, tijdens een soort van meditatie-healing mijn kindje mogen zien. Dat was heel bijzonder, ik 'zag' een meisje van een jaar of vier (zo oud zou ze inderdaad zijn geweest op dat moment) en ze zei me dat ze wel weg was maar er toch nog was. Ik denk daar bijna nooit meer aan maar nu toch weer even wel, door deze tekst. @ZoGraag; rot voor jullie zeg, hoop dat het uiteindelijk allemaal mee blijkt te vallen want het ontslag van je vriend is nog niet zeker begrijp ik? Hier nog altijd onzekerheid; mijn lijf is echt serieus in de war geloof ik. Aan de nieuwe medicatie kan het niet liggen want ik verloor al (roest)bruinige afscheiding en bloed vóór ik daarmee begon. Blijft dus over, volgens de huisarts, ófwel een vroege miskraam, óf toch zwanger. Blijf pijn in mijn buik houden, afwisselend links en rechts (bbz is dan toch practisch onmogelijk, toch?), pijn in mijn borsten, stemmingswisselingen en emo-buien. Van het weekend dan toch maar weer opnieuw testen op aanraden van de ha.
@mamavanF2009 Spannend hoor! Ik begrijp je onzekerheid. Ik hoop dat het blijkt dat je zwanger bent. Bij ons is het idd nog niet 100% zeker of hij eruit gaat, maar wel zo goed als. Er is eigenlijk geen andere weg.
Dankje, het is inderdaad nogal onzeker allemaal maar het komt wel goed. Alleen proberen er niet teveel mee bezig te zijn... lastig Rot hoor, zeker nu het zo lastig is een goede, nieuwe baan te vinden. Ik hoop dat er iets nieuws komt wat veel beter blijkt te zijn. Maar voor nu; sterkte!
Dat is ook lastig en gewoonweg niet te doen. Probeer ontspanning te zoeken, misschien helpt een warm bad met een boek, dat help mij meestal wel, als ik me druk maak om iets. Of een flinke wandeling met een vriendin. En kan de huisarts niet een echo doen? We zullen moeten afwachten, maar makkelijk is het niet en vriendlief is heel erg verlegen en tijdens een sollicitatie gesprek moet je jezelf toch een beetje verkopen, zeker nu. Vervelender vind ik dat er gesprekken gaan komen over wat ze willen gaan doen voor degenen die eruit moeten, maar dan moet je weer goed opletten, dat je je rechten op de ww niet verspeeld (lang verhaal, veel uitzoek werk). Ben er nu ook wel een beetje moe van. Ik ga een lekker warm badje nemen en dan naar bed. Fijn om hier steun te ontvangen!
Hallo dames! ZoGraag wat vervelend nieuws. Hopelijk mag hij toch gewoon blijven. Mijn vriend zat ook een poosje zonder werk, en dat is gewoon echt niet leuk. Maar sinds drie kwart jaar weer aan het werk en ook al weer een vast contract op zak. Vandaag dipomering gehad. En vriend liefs nog zover gekregen om nog even van elkaar te gaan genieten.. Erg blij mee natuurlijk. Nu wachten tot donderdag. Weekend nog even voor het geval dat en dan weer op het wachtbankje met rose kussens! Slaap lekker dames!
Hoi dames, hier weer even een berichtje van mijn kant. Want ik kan weer plaatsnemen op het wachtbankje! Zag dat hij al lekker bekleed is met kussens en andere zachte dingen tegen harde konten dus dat is fijn! Heb gister te horen gekregen dat mijn (oudere) zus zwanger is dis zou super zijn als het deze ronde raak is want dan lopen we strax samen met een dikke buik en kunnen we onze ouders extra verrassen! Heb zondag en vandaag geklust en heb als het goed is donderdag m'n ei maar heb morgenavond cursus na het werk dus niet veel tijd om te klussen denk. Zou genoeg moeten kunnen zijn toch??
@zograag: jazeker met roze kussentjes... Rot voor jullie dat het op het werk niet zo fijn gaat, levert alleen maar stress op en das noit goed. Hopelijk vind ie snel iets anders. Mijn vriend is ook ontslagen, maar had binnen een paar weken weer nieuw werk. Dus hopelijk bij jullie ook! Mooie tekst, ook al geloof ik niet in iets, denk toch dat onze sterretjes ergens zijn! en dat ze over ons waken en over de nieuwe kindjes die mogen komen. Maar jouw vraag, daar moest ik ook meteen aan denken Maar dat zullen ze er wel niet mee bedoelen. Nou ik mag nu echt op het wachtbankje, zonder een houten reet te krijgen (want bekleed met lekkere roze kussentjes) met een bakje thee. Temp is gestegen en hopelijk blijft dat zo de eerste tijd.. Succes aan de wachtenden....
nou ik kom er ook gezellig bij zitten op het wachtbankje.. gelukkig op de mooie roze kussentjes.. nu geduld hebben.. erg moeilijk want zou het liefst vandaag al testen liefs, Loes