NOD-lijst 16 t/m 30 april 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door Flippo123, 6 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elance

Elance Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.448
    1
    38
    Hoi dames!

Ik kom erbij zitten op het wachtbankje. Wij zitten onze eerste serieuze ronde, dus officieel ronde 1.
    Gisteren ei gehad en de dagen ervoor goed geklust (do-za-ma) dus meer konden we niet doen.

NOD 17 april dus spannend afwachten hé... Nog dames die NOD hebben op 17/04?

2. meis1987

meis1987 Fanatiek lid

13 dec 2011
    2.444
    372
    83
    in een huis
    Hi Apekop!

Ik denk dat je zeker een goede kans hebt. De zaadjes blijven nog een poosje leven. En weet je zeker of je dan je eisprong hebt? temp je? Ik weet namelijk nooit zeker wanneer mijn ei is. Daarom vrij ik de eerste drie weken altijd regelmatig. Ik weet niet, voor het geval dat denk ik! haha

Fijne dag allemaal!

3. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Ik gebruik ook ovutesten.
    Maar heel raar,in de maand dat ik zwanger ben geraakt had ik geen positieve ovutest.
    Of ik moet al telaat begonnen zijn.
    Helaas eindigde die in een mk.

Heb nu nog Steeds geen knallende positieve test.
    Wel gewoon duidelijk met 2 strepen maar deze moet ik als negatief beschouwen.
    Achja,we zien wel.
    Als mijn ei later is moet mijn NOD verschoven worden!

4. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Morge dames.

5. Whoppie

Whoppie Fanatiek lid

26 apr 2011
    2.780
    0
    0
    Jurist
    Gelderland
    Jep ik. Alhoewel mijn ei maandag is geweest en ik dan eigenlijk de 16e nod heb, maar 17e staat op de lijst dus....
    Mss dat ik eerder ga testen. Ga namelijk 13e een weekendje weg met vl en dan drinekn we altijd lekker wat... Maar weet t nog niet zeker. Mss maar gewoon afwachten... ;) zal dr nog eens over nadenken

6. NoLi

NoLi Actief lid

15 dec 2011
    367
    0
    0
    Wat een prachtig gedicht was dat, tranen...!

7. enjoyce

enjoyce Bekend lid

15 dec 2011
    712
    0
    16
    Vrouw
    Hallo dames!

Ik snap er niets van!
    d 17 t/m d 19 negatieve ovulatietest (dipstick)
    d 17 ook een negatieve ovulatietest van clearbleu.
    d 20 een positieve ovulatietest om 16.00 clearbleu.
    Vandaag op dag 21 een negatieve ovulatietest clearbleu. getest om 13.30.
    We hebben alleen geklust op 31-3, maak ik nog kans als we vanavond klussen? of had ik gisteren mijn ei en is die nu weg? heeft ie nu juist aangegeven dat mijn ei eraan kwam en is die nu weer weg? Ik zal rond 16.00 nog een test doen.(dipsticks zijn op)
    Ik had verwacht dat de clearbleu meerdere dagen je ei aangaf.
    Jullie zien het wel ik ben de kluts kwijt, wie kan mij wat duidelijkheid geven?

8. Whoppie

Whoppie Fanatiek lid

26 apr 2011
    2.780
    0
    0
    Jurist
    Gelderland
    mm ik ben er niet zo heel erg in thuis. Wat ik weet is het volgende:
    Clear blue met smiley geeft aan dat je in de aankomende twee dagen je eisprong kan hebben, dus twee dagen achter elkaar een smiley (dat was bij mij wel altijd zo). Dat zou bij jou dan op dag 19 en 20 moeten zijn (aangezien je de 20e een smiley had en vandaag niet meer). Maar dat kunnen ze nooit helemaal met zekerheid aangeven he? dus ik zou vandaag voor de zekerheid nog klussen, want denk dat je op dag 20 je ei hebt gehad, maar weet het niet zeker. Zou ook vandaag nog kunnen zijn, maar zoals ik al zei, ben er niet zo heel erg in thuis.
    Maar ben bang dat je ei gister is geweest!
    Mss anderen met ervaringen...?

9. enjoyce

enjoyce Bekend lid

15 dec 2011
    712
    0
    16
    Vrouw
    Bedankt voor je reactie!
    Zijn er nog meer mensen die hier ervaring in hebben?

10. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    ppfftt ik weet wel dat als ik een positieve Ovu test heb dat Ei meetsal binnen 24 tot 48u springt.
    maar vlgs mij kan het ook zo ineens 2 dagen latr zijn.

11. Isabel Olivia

Isabel Olivia Niet meer actief

Als je een positieve ovulatietest hebt is het zo dat je ei meestal 24-48 uur erna springt.Je zegt dat je gister, op dag 20, een positieve test had. Toen heb je geen sex gehad als ik het goed begrijp? Het kan dus zo zijn dat je ei vandaag springt of al gesprongen is, of eventueel morgen springt. Ik zou het zeker vandaag doen.. je weet maar nooit ;)

12. jackystory

jackystory Fanatiek lid

10 feb 2012
    1.156
    1
    0
    speen koorden maken
    Amsterdam
    hallo dames,
    iedereen lekker aan het klussen en of wachten op het w8 bankje.

nou ik zal er tussen in staan denk ik.

volgens mijn temp kaartje is nu ongeveer mijn ei nu al geweest, slijm, krampjes alles was herkenbaar.
    maar op mijn ovu testen zijn vanaf gister een heel licht streepje te zien vandaag iets donkerder, en mijn slijm is weg.
    wat moet ik hier nou van denken, 12 dagen geleden was mijn eerste menstratiedag.

ach ja ik blijf maar testen als er toch nog een knallertje uit komt gewoon weer klussen, niet dat ik er vies van ben hoor. hihihi.

is er iemand die dit herkent.

13. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Jackystory ik zou nog ff doorgan met je Ovu testjes wrs komt je ei eraan als je streepje donkerder word

14. jackystory

jackystory Fanatiek lid

10 feb 2012
    1.156
    1
    0
    speen koorden maken
    Amsterdam
    ga ik zeker doen, bedankt voor je reactie.
    ik vind het wel vreemd dat de krampen weg zijn en de slijm. misschien komt het van de week weer terug hahahah, zou ik dan 2 eieren hebben hahaha grapje

15. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Volgens mij is het de maand van de verstopte eitjes, die van mij was ook raar deze maand, maar gister dan eindelijk die knaller.
    Gisteravond nog een flinke steek gehad en vanmiddag weer nega ovutest dus ook ik kom op het zachte wachtbankje zitten.

Hoop alleen zo dat we goed geklust hebben, eergisteravond, gisterochtend, gisteravond en dan vanavond nog een keer.

Ben wel erg happy dat mijn ovutest vandaag nega was, heb links dus flinke steek gehad en hoop zo dat ie lonks gesprongen is.
    Aangezien mijn rechtereileider verwijderd is en mijn linker eierstok enigzins verkleefd is hebben we bij een rechter eisprong veel minder kans.

16. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Jackystory ik heb vorige ronde precies zelfde gehad paar dagen voor me Ei had ik egt dat dikke witte slijm.
    en daarna had ik ineens niets meer tot op de dag van me positieve Ovu test vlak daarna kreeg ik ineens veel last van slijm

17. jackystory

jackystory Fanatiek lid

10 feb 2012
    1.156
    1
    0
    speen koorden maken
    Amsterdam
    o dat is mooi om te weten. ik ga dus nog ff wachten. lol thanx voor jou reactie.:)

18. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Graag gedaan ;)
    bij mij beginne de slakkensporen nu ook aardig aan te treden hahah

19. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Hoi meiden,

Paar dagen niet geweest en weer een hoop gekletst hier.

@Nieuwe meiden welkom.

@Jane, ik ken jou nog van het topic "zwanger worden na een bbz" Ook mijn rechtereileider is weggehaald. Ging jij niet binnenkort de mmm in??? Hopelijk is het niet meer nodig en ga je snel op roze.

@Zaraida, veel plezier dit weekend, gezellig een romantisch nachtje samen, hopelijk werpt het zn vruchten af hihi

@MamavanF, jeetje wel spannend zeg, hopelijkweet je snel waar je aan toe bent.

@Andrea, he wat naar van die vmk, ook al wist je niet dat je zwanger was het blijft toch verdrietig.

@Zograag, wat een ontzettend mooi gedicht.
    En hopelijk wordt je vriend niet ontslagen

@Flippo, hopelijk vindt er een bevruchting plaats.

Hier niet veel te melden zit op CD10 dus nog weing spannends aan. Wel toepasselijk ik verwacht mn ei met pasen haha zag dat er nog meer meiden met pasen hun eieren leggen. Nou wij weten dus wat we met pasen gaan doen

20. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    O ja Dienthuh, ik zou nog wel ff ddor testen hoor, tenzij je een knaller hebt gehad, ik schreef het de vorige keer ook al dat ik dit ook heb meegemaakt met die van Z&K. streepjes werden iedere dag donkerder ( maar niet knal) en zakte toen weer af. Ik dacht dus ook dat mn ei was geweest, week later nogmaals getest met testpoint en spotte toen pas mn ei

Deel Deze Pagina