@jeskejes: wilde je even heel veel succes wensen morgen met de kijkoperatie.... @de meiden op zoek naar hun paasei: klussen kan iig nooit kwaad ook al weet je niet of je ei er is of aan komt... @wachtbankzitters: neem plaats, neem plaats! en neem een lekker paaseitje... of iets anders lekkers...
Dank je whoppie..ik zit heerlijk op die kussens..vandaag lekker een kilo belgische bonbons gekregen van mn lieve schoonvader dus ik kom de wachtweken wel door haha!!wie komt er bij me zitten en genieten van die overheerlijke chocolaatjes??hoeven we alleen maar te denken aan al die lekkere smaken..hihi lol!!nou paaaklussers zorg dat jullie paashaasje jullie paaseitje goed vult dit weekend he!!!go girls!!xxx
Hoi dames, mijn nod 14 a 16 april. Rond de eisprong een week om de dag geklust. Ik heb wat symptomen. Ik kan niet meer wachten!
hoi dames .. Denk dat jullie al gemerkt hadden dat ik niets meer schreef. Maar mijn man zijn oma ligt in het zknhuis en ziet er erg slecht uit. Ze heeft een overlevingkans van 57 % .Morgen word het waarschijnlijk nog minder als er zeker van is dat de pretnison en antibiotica niet aanslaat. Dan komt ze te overlijden. Dus ik ben afwezig. Liefs
he dientje, wat een rot nieuws. ik kan niet anders dan jullie heel veel sterkte wensen. ik zal duimen dat de antibiotica aanslaat. gr jacky
Lieve Dames, ben even afwezig geweest, zo tussen ongi tot aan nieuwe ei probeer ik echt even de focus op andere dingen te leggen, maar nu zitten we weer fijn in de klusweek dus dan gaat het (letterlijk) weer kriebelen! Ik heb wel besloten om niet meer met testen aan de slag te gaan. Heb keurig getempt deze maand, en ik voel aan alles dat mijn ei eraan komt, het slijm klopt de steken en krampen kloppen, dus ik weet zeker dat er niks mankeert aan mijn lijf nu hopen dat we op het juiste moment aan de klus zijn Verder zijn er allemaal leuke dingen op stapel, dus dat leidt de aandacht hiervan mooi een beetje af lekker vakantie geboekt in juni met vrienden, we gaan de tuin opknappen, dus als ik volgende maand nog met een wijntje kan bbqen is dat ook niet vervelend Maar liever niet natuurlijk @Dientjuh: Wat een naar nieuws meis! Ik wens jou en je man heel veel sterkte hierbij! @ andere ladies, hoe gaat het bij iedereen? Dames al op het wachtbankje, worden jullie al gek? En de rest lekker aan de klus?
Aaahhh Dientjuh...wat een vervelend bericht zeg...ontzettend veel sterkte jullie ik hoop van harte dat het toch nog goedkomt..xx
@dientjuh: sterkte voor jou en je man en familie! @hier: ook druk aan de klus. Nog even door voor de zekerheid en dan weer afwachten... Dat gaan weer 2 lange weken worden, maar als het eenmaal zover is viel het vast wel weer mee! De kleine 2 week naar mn ei zijn ook omgevlogen. En op dat lekkere zachte wachtbankje met een kopje thee en overheerlijke bonbons zal het uiterst aangenaam zijn!
@ Dientjuh wat een rot nieuws. Heel veel sterkte de komende tijd. @ Hier ben ook wat minder aanwezig deze ronde. Wij hebben een reorganisatie gehad op mijn werk en ik heb de functie gekregen die ik heel graag wilde. Goed nieuws dus! Het is een leuke nieuwe uitdaging maar ben er nu wel even druk mee. Heeft me wel even aan het denken gezet voor wat betreft onze kinderwens. Ik wil me graag kunnen richten op deze baan maar ik wil ook mijn kinderwens niet aan de kant zetten! We doen het in ieder geval deze ronde even wat rustiger aan, geen ovu testen en knuffelen wanneer we er zin in hebben. Ik verwacht wel deze week mijn paasei dus deze week wel een keertje extra. We zien wel hoe het gaat lopen. Misschien helpt het omdat ik er nu wel minder mee bezig ben. @ Alle dames op zoek naar hun paasei en de dames op de wachtbank heel veel succes met wachten en knuffelen en paaseieren zoeken
@dientjuh wat vervelend zeg, heel veel sterkte! Ik ben de kluts kwijt.. ( hoop geen kluts ei ) Ik heb sinds gisteren eigenlijk het idee dat het een beetje waterig is van onder... het idee dat het er zo uitloopt maar er is niet heel veel wel wat vochtiger als normaal... zou ik nu eerder mijn ei kunnen hebben ? of is dit juist een teken dat het nog wel even duurt? ik heb namelijk echt geen idee! Mijn vorige cyclus was zomaar een dotje gedaan .... dus vraag het me nu af... misschien dat iemand me kan helpen ?
Als ik het goed begrijp betekent waterig dat het nog een dag of 3 duurt. Ik heb al sinds zondag waterige afscheiding. vandaag zat er wat eiwitterig bij, dat wordt nog even erger en dan is vrijdag of zaterdag mijn ei... ik weet niet wanneer jouw ei gepland stond, maar dat waterige begint dus ongeveer een week ervoor...
haha, beetje tegenstrijdig het waterige duurt een dag of 3 bedoel ik daarna volgt nog rekbaar slijm, dat wordt steeds een beetje erger tot aan je ei, daarna droogt het weer op beneden alles, dus vanaf waterig tot aan ei, duurt ongeveer een week (bij mij dan...)
@nonma thx.. kan dan wel kloppen.. of misschien iets eerder dan. zou rond de 13e zijn. Goed aan de klus dan Jij ook succes!