NOD-lijst 16 t/m 30 april 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door Flippo123, 6 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Dientjuh wat vervelend nieuws.. Hopelijk komt het toch nog goed..

@Hier: vandaag intake gehad bij fertiliteitsverpleegkundige.. Was erg prettig gesprek, duurde wel een uur hihi.. Alle vragenlijsten besproken.. Moeten in mei terugkomen bij de gyn, voor die tijd zaadonderzoek man herhalen.. Dan bij gyn gelijk uitslagen bespreken, echoscopisch en inwendig onderzoek bij mij.. Als alles goed is, is het klaar, mochten de uitslagen niet goed zijn dan kan er dan gelijk een behandelplan worden opgesteld.. Komt qua cyclus precies zo uit dat we de tussenliggende 2 rondes ook niet hoeven te missen :D Best happy dus.. :)

Succes voor de rest vd dames! Hier ook de ongi weer voorbij, dus het gezellige gedeelte kan weer beginnen :D

2. Silinde

Silinde Fanatiek lid

8 dec 2011
    1.385
    29
    48
    NULL
    Bij mijn mannen
    @dientje: sterkte voor jou en je familie.

On topic: Ik kan beginnen aftellen naar NOD, ei- en klustijd gehad.

3. Boomie2012

Boomie2012 Bekend lid

3 jan 2012
    526
    2
    18
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal, ik mag twee keer in de april maand op de lijst. Ik ben ongesteld geworden op 1 april en mijn volgende NOD is dus weer 29 april.

4. jossie81

jossie81 Bekend lid

14 mrt 2012
    676
    0
    0
    gezinsbegeleidster
    rotterdam
    Hey ladies! Ik moet ff van me afschrijven..:) de eerste helft van deze cyclus ging lekker maar ik word nu weer obsessie:( gister opeens roze verlies, zal mn ei wel zijn dacht ik. maar mn lief had geen tijd vanmorgen en de laatste keer hiervoor was dinsdagavond dus dat moet ook goed zijn. toch blijf ik er zo mee bezig en wil het eigenlijk vanavond ook doen maar echt bevorderlijk voor de relatie is dit niet.. zucht..
    En gister liet mn vriendin haar 2 streepjes zijn, super leuk maar ik wil ook..!! En jullie ook:) dus hebben jullie tips voor:
    - afleiding om niet de hele dag met zwanger zijn bezig te zijn?
    - hoe je het leuk, relaxed en ongedwongen kan houden in je relatie?

Fijne dag allemaal!

5. LBlue

LBlue Bekend lid

10 jan 2012
    764
    0
    0
    Ha dames,
    Het is voor mij weer even geleden en moet dus ook weer een hoop bij lezen... Ben tijdens het lezen al weer een hoop vergeten, dus sorry! Dientjuh ik wil je veel sterkte wensen met de oma van je man!
    @slijm... Hier heb ik geen idee hoe het zich precies verhoudt, ik heb de indruk dat ik de meeste tijd van mijn cyclus een sloot ben, en soms de waterstand wat lager is... Ik heb nog niet echt kunnen ontdekken hoe dat zich verhoudt ten op zichte van mijn ei... Maar dat komt ook omdat ik niet heel erg mijn best doe om die verhouding te ontdekken...

@afleiding; dat is moeilijk... Leuke dingen ondernemen? misschien niet per maand kijken maar op de lange termijn (dat lukt mij ook alleen maar in de tussenliggende periode, tijdens de menstruatie en vlak daarvoor lukt dat niet).
    @ongedwongen; dat lukt ons gewoon... Hoe ik weet het niet precies... Het scheelt misschien wel dat we geen ovulatie testen gebruiken (deze maand dan weer wel even omdat de temp een beetje gek doet). Die maken je super bewust van of je wel of geen seks moet hebben. Het tempen laat je achteraf pas weten hoe het zit, en dat is voor ons prettiger (als de temp dan niet zo gek doet tenminste).

@eieren zoeken, ik verwacht mijn ei ook rond, iets na, pasen... Dus voor ons ook een gezellig weekend voor de boeg :)

6. loes1990

loes1990 Fanatiek lid

8 mrt 2012
    1.835
    0
    0
    NULL
    NULL
    zo er wordt druk naar eieren gezocht lees ik.. hier vandaag even een rustig dagje.. ben niet helemaal fit dus maar even met de benen omhoog op de bank voor ik vanmiddag weer moet gaan werken.. heb ook wat last van krampjes.. zou dat mijn innestelling al zijn? of zit het gewoon tussen mijn oren? volgensmij heb ik zondag mijn ei gehad.. (gebruik geen ovu testen of temp maar hou mijn cervixslijm in de gaten) denk er toch over na om volgende maand wel ovu testen te gaan gebruiken..

liefs,

Loes

7. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Ik heb foto's geplaats in mijn topic: ovutest van babyboomshop.
    Zou den jullie eens willen kijken en een mening geven.
    Bedankt!

8. meis1987

meis1987 Fanatiek lid

13 dec 2011
    2.445
    372
    83
    in een huis
    Goedemorgen dames!

iedereen druk druk opzoek naar haar ei. ( ik zelf natuurlijk ook haha )
    Mijn vader is vandaag 50 jaar geworden. In alle vroegte al een enorme abraham in de tuin gezet. Vandaag en morgen weer extra vrij. Kunnen we lekker relaxt klussen. En dan na het weekend weer op het bekende wachtbankje. Vind ik altijd het vervelendst. Maar eerst er nog even tegen aan! haha
    Ik heb het verder erg druk dus waarschijnlijk ben ik er maandag weer.

Fijn paas weekend!

9. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Ik zou wel willen kijken maar kan niet we moeten bevriend zijn;)

10. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Jossie81

ppfftt ja tja je kan ervoor kiezen om niet heel de dag hier op forum te zitten maar beperken tot 1x per dag.
    ja en je moet gewoon niet vrijen als je geen zin heb.
    Kijk ik heb dus eigelijk nooit zin als we in bed liggen.
    dus ik verras me vriend regelmatig als ik rond uurtje of 20 ondr de douche wegkom.
    misschien is dat leuk om te proberen elkaar te verrassen iets spannends te doen.
    spannende smsjes te sturen??

11. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Nee staat appart in het topic van kinderWens.
    Bij ovu en zwangerschap testen.
    Had een eigen topic gemaakt over de babyboomshop ovutesten.
    Maar vrij weinig dame's reageren,jammer genoeg!

12. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Hmmzz ik heb ze bekeken maar idd geen knaltesten.
    ik heb alleen ervaring met de sensitest zal zo wel ff foto plaatstevan mij knaltest van vorige cyclus.
    maar ja ik zou bijna denke dat die laatste duidelijk grote test wel positief is.
    dit omdat de Ovu streep duidelijk is dat de controle streep.

13. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    deze is van 15 maart

14. Whoppie

Whoppie Fanatiek lid

26 apr 2011
    2.780
    0
    0
    Jurist
    Gelderland
    @melanie1986: die laatste lijkt mij positief van 2-04 denk ik dan opd e grote foto de onderste. De controlestreepjes van deze testen zien er namelijk ook lichter uit dan bij mijn testen van sensitest. Het lijkt erop dat de onderste positief is en vooral omdat de streepjes daarna weer licter worden (tenminste dat begrijp ik). Dus dan zou je 24-48 uur na deze test je eisprong gehad hebben.

15. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Ik dacht dat zelf ook al!
    De test was van 1-4,dus ben benieuwd!
    Heel erg bedankt voor het kijken,nu heb ik meer duidelijkheid en hoop!
    Volgende keer (hopenlijk niet) bestel ik andere!!

16. ZoGraag

ZoGraag Bekend lid

8 okt 2010
    886
    0
    16
    Commercieel-administratief medewerkster
    de mooiste stad (vind ik dan)
    Jeetje wat een slecht nieuws! Hoe is het nu?

(vanaf mobiel)

17. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Heb net nog een test gedaan en 5,5uur niet geplast.
    Dus geconcentreerder kan haast niet!
    Maar de streep wordt toch steeds lichter.
    *zucht* toch maar afwachten dan!

18. SunFlower85

SunFlower85 Bekend lid

27 jan 2012
    961
    0
    0
    @Melanie heb it ook gehad... eerst werden ze donkerder en daarna lichter... toen een week later knalde die echt pas.. de foto's staan in mijn album!

19. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Ja meestal geven die Ovu testen alleen maar meer onzekerheid.
    dat is wel balen dit is ook de laatste ronde dat ik ze gebruik ik begin zaterdag met testen.
    Heb er nog 8 liggen

20. SunFlower85

SunFlower85 Bekend lid

27 jan 2012
    961
    0
    0
    Ja ik ben er ook mee gestopt want het maakt je echt gek! Ik temperatuur gewoon , en ja dan zie je pas achteraf of het je ei was of niet maar dat maakt niet uit vind ik. Je weet ongeveer wel wanneer je vruchtbaar bent en lekker kunt knuffelen! :)
    Die testen werd ik echt super onzeker van! echt niet grappig

Deel Deze Pagina