Haha vond het eerst ook raar maar je kunt het wel goed zien vind ik.... vorige maand bij mij ook gelkt ook al was het een beetje vreemd na de mk... deze maand ziet er al beter uit dus ben benieuwd! zodra je temp 3 dagen hoger is dan in het begin is je eitje geweest
Oke ik schommel continu tussen de 36.75 en 36.85 ben benieuwd hoe me temo volgende week na me ei is en of het over1komt met de ovu testen
♥ ♥ NOD-LIJST 16 t/m 30 APRIL 2012 ♥ ♥ 16. (5) NoLi (4e ronde, 1e kindje) Enjoyce (2e ronde, 2mk, 1e kindje) Mogumogu (6e ronde, 2e kindje) jane1981 (2e ronde na bbz, 1e kindje) Cyll (8e ronde, 1e kindje) 17. (7) Stopcontact ( 4e ronde, 2e kindje) Whoppie (9e ronde, 3e ronde na mk, 1e kindje) Zaraida (4e kindje, 3e ronde) Ongeduldje28 (15e ronde, 1e kindje) Dientjuh (3e ronde, 3e kindje - eerste kindje met 37 weken overleden) Loes1990 (2e ronde 1e kindje) Isabel Olivia (2e ronde, 1e kindje) 18. (2) Cygnet2 (3e ronde, 3e kindje) Ginie (3e ronde, 3e kindje) 19. (5) ZoGraag, (20e ronde, 1e kindje, 4 mk's) Collo003 (1e ronde na mk, 3e kindje) Meis1987 (5e ronde, 1e kindje) Dreamer83 (1e ronde, 2e kindje)[COLOR] Apekop (4e ronde, 2e kindje) 20. (3) Naliey (53e ronde, 7e ronde na mk, 1e kindje)(Jarig) Melanie1986 (3e ronde, 1e ronde na mk, 2e kindje) Flippo123 (34e ronde, 2e ICSI, 1e kindje) 21. (8) Lobke2 (4e ronde, 1e kindje) xxNienkexx (3e ronde, 1e kindje) Piepoe (10e ronde, 1e kindje) Hoop42 (6e ronde, 2mk, 5e kindje) Jossie81 (2e ronde na een partiële mola, 1e kindje) MamavanF2009 (3e ronde, 2e kindje) Mups (4e ronde, 1e kindje) Taaamaaar (6e ronde, 1e kindje) 22.(9) Silinde (9e ronde, 2e kindje) Jackstory ( 6e ronde, 1e kindje) Lblue (10e ronde, 1e kindje) Fiore (3e ronde, 3e kindje) Dalia03 (1e ronde, 3e kindje) Miepje01 (8e ronde, 1e kindje) Jufaman (16e ronde, 1e kindje) Nonma (3e ronde, 1e kindje) Grotezus09 (10e ronde, 5e na mk, 2e kindje) 23. (5) Lynn1302 (3e ronde, 2e kindje) Kunst (11e ronde, 1e kindje) Wensje (9e ronde, 6e na mk, 2e kindje) Wendy27 (14e ronde, 1e kindje) Minnie1979 (6e ronde na MK, 2e kindje) 24. (5) Debje88 (6e ronde, 1e kindje) Chantalcindy (2e ronde, 1e kindje) Fiona1983 (6e ronde, 1e kindje) Natascha1 (2e ronde, 2e kindje) Senna999 (3e ronde, 2e kindje) 25. (5) Ises (4e ronde, 1e kindje) Ivy1979 (8e ronde , 1e kindje) Leo85 (16e ronde, 1e kindje) Chikah (5e ronde, 2e kindje) moppie1 (3e ronde, 2e kindje) 26. (1) Grieby (2e ronde, 4e kindje) 27. (3) Nik (5e ronde, 1e kindje) Roosje24 (2e ronde, 1e kindje) Cindii (8e ronde, 1e kindje) 28. (4) Moisie (18e ronde, 2e kindje) XSchaapjex (6e ronde, 1e kindje) Twinkle (4e ronde, 2e kindje) onzeker23 (1e ronde, 1e kindje) 29. (3) Sunflower (2e ronde na mk, 1e kindje) Channie32 (16e ronde, 3e kindje) boomie2012 (3e ronde, 2e kindje) 30. (3) Rose85 (2e ronde, 1e kindje) Noushis (3e ronde na curretage, 2e kindje) Andrea83 (2e ronde, 2e kindje) datumloos (2) Jeskejes (17e ronde, 1e kindje) Bootjekatootje (1e ronde na 2 mk, 1e kindje) Totaal: 70 ♥ zwanger ♥, ongesteld, 7 MMM, negatieve test, twijfeltest, cyclus van slag, niets doorgegeven. Boomie2012, je staat erop! Ik ben maar even uitgegaan van je handtekening (3e ronde, 2e kindje?)
Wij zijn goed bezig hahahaha... rond deze tijd heb ik mijn eisprong.. kan gisteren geweest zijn, kan vandaag.. geen idee maar ergens in deze dagen wel. Fijn hoor zo'n regelmatige cyclus zeker als ik zo lees over de ovu testen en temperaturen etc... vermoeiende bezigheid. Ik ben benieuwd deze maand.. gelukkig ben ik de hele week op vakantie en dus zal de tijd snel gaan. Vrijdagavond komen we thuis en zondag zou ik theoretisch kunnen testen... weet nog niet of ik dat ook doe... zie het tegen die tijd wel
@cygnet: lekker! wat afleiding van het hele zwangergebeuren. Fijn! ik mag zo rond dezelfde tijd als jij testen... dus ben benieuwd!
Ja dat gun ik iedereen... maar goed ook dan moet het maar lukken (leeftijd zit hier niet mee ... 39 en bijna 44 en manlief vindt het ook nog nodig om te roken :x)
Kan iemand mij mn kleurtje teruggeven Hier vandaag IUI-D gehad! Dus officiele NOD 19 april. Maar mn echte NOD is al 2 dagen eerder, want mn LF is maximaal 12 dagen. Maar laat mn NOD maar op de 19e staan!
hallo dames, alles goed iedereen al een ei gevonden of nog aan het zoeken. nou als het goed is heb ik hem gevonden. meestal neem ik na mijn werk een ovu stikje en tot vandaag was hij erg licht. maar vandaag was hij bijna net zo donker als de controle streep. met na druk op bijna, moet ik deze positief rekenen? manlief licht al te slapen ik heb gister geklust, kan ik morgen nog klussen denken jullie. ik ga ook slapen en lees morgen jullie reacties, iedereen slaap lekker en alvast bedankt voor julie reacties
Ik temp niet maar heb best een regelmatige cyclus en het idee dat ik de vorige keren steeds te vroeg gestopt ben met klussen dus heb het vermoeden dat ik nu wel gerichter geklust heb. Ik heb dinsdag een ovulatietest gedaan van Sensitest en die was niet heel positief maar gaf wel een streepje aan. Heb ze ook wel helemaal omowit gehad dus er zat wel wat aan te komen alleen heb ik nog nooit een knaltest gehad volgens mij met die tests. Ik heb niet meer zo'n hele hoge pet op van die ovulatietesten want het blijft lastig om je ei echt te spotten. Ik vraag me ook elke keer weer af wanneer m'n eisprong nou geweest is. Word er alleen maar onzeker van vaak dus vandaar maar een test dit keer. Mijn gevoel zegt wel dat ik vandaag een eisprong zou kunnen hebben gehad door de steekjes in m'n buik rechts onder maargoed dit hoeft nix te zeggen want je lichaam blijft vaak een raadsel. We hopen maar op het beste... Zou ook best woensdag geweest kunnen zijn namelijk als ik het op die steekjes moet baseren. We wachten rustig af...
Verlaat berichtje van mij. Was nog niet helemaal wakker gister zeg maar. Maar het is goed gegaan en het zag er allemaal netjes uit. Wondjes trekken wel en nog wat last van t gas en zeurende schouder. Maar heb verder niet te klagen. Ik ga lekker lang weekend houden. Ow haha lopen is wel pijnlijk. Lijk net een oud omaatje hihi. Ik mocht pas om half 9 naar huis. Duurde ff voor ik goed wakker was.
Ik schrijf niet zoveel als normaal, lees wel mee, dat wel. @dientjuh, veel sterkte. Over deovulatietesten: die van mij knallen ook nooit maar zien er een beetje uit als die van jou ehh, degene die een foto laat zien . Bij mij betekent het dat m'n ei diezelfde dag springt. (ik temperatuur) dus ik zou hem als positief bestempelen. Ik heb bij die testen nl nooit een tweede streep, tenzij het er dus aan zit te komen. Wel fijn dat je je ei hebt gevonden. @ jeskejes, fijn dat het er allemaal goed uitzag. Ik zit op cd 10 dus ik moet nog een week wachten volgens mijn cyclus maar de spannende/leuke klusweek komt er nu weer aan joehoe!
Morgen Jackystory: vandaag kunnen jullie ook gewoon nog vrijen hoor om de dag is genoeg meestal doe ik dus dagje extra als me eisprong is. Of je Ovy test positief is lijkt er wel op anders doe je vandaag nog een testje want dan kun je ze vergelijken. als die van vandaag weer lichter worddat was je test van gister positief