Ja... haha de tijd vooruitspoelen... Het scheelt dat het mooi weer is, dan is er altij dwel wat te doen en gaat de tijd sneller!
Oh das inderaad jammer ja... Maar dan wordt het wel heel moeilijk! Ik hoop je dat ik je dan niet zie in het forum van mei... sorry!
♥ ♥ NOD-LIJST 16 t/m 31 APRIL 2012 ♥ ♥ 16. (1) NoLi (4e ronde, 1e kindje) 17. (4) Stopcontact ( 4e ronde, 2e kindje) Whoppie (9e ronde, 3e ronde na km, 1e kindje) Zaraida (4e kindje, 3e ronde) Ongeduldje28 (15e ronde, 1e kindje) 18. 19. ZoGraag, 20e ronde, 1e kindje (4 mk's) 20. 21. (3) Flippo123 (34e ronde, 2e ICSI, 1e kindje) Lobke2 (4e ronde, 1e kindje) xxNienkexx (3e ronde, 1e kindje) 22.(2) Silinde (9e ronde, 2e kindje) 23. 24. 25. 26. 27. 28. (1) Moisie (18e ronde, 2e kindje) 29. 30. 31. datumloos: Totaal: 11 ♥ zwanger ♥, ongesteld, vlindertje, 1 MMM, negatieve test, twijfeltest, cyclus van slag, niets doorgegeven Ik lees dat meerdere plekjes op deze wachtbank ruimschoots voorverwarmd zijn. Het wordt tijd voor frisse billen. Ik zeg; mooi roze kleuren deze maand .
NOD-lijst 16 t/m 30 april 2012 16. (1) NoLi (4e ronde, 1e kindje) 17. (4) Stopcontact ( 4e ronde, 2e kindje) Whoppie (9e ronde, 3e ronde na km, 1e kindje) Zaraida (4e kindje, 3e ronde) Ongeduldje28 (15e ronde, 1e kindje) 18. 19. (1) ZoGraag, 20e ronde, 1e kindje (4 mk's) 20. 21. (3) Flippo123 (34e ronde, 2e ICSI, 1e kindje) Lobke2 (4e ronde, 1e kindje) xxNienkexx (3e ronde, 1e kindje) 22.(1) Silinde (9e ronde, 2e kindje) 23. 24. 25. 26. 27. 28. (1) Moisie (18e ronde, 2e kindje) 29. 30. 31. datumloos: Totaal: 11 zwanger , ongesteld, vlindertje, 1 MMM, negatieve test, twijfeltest, cyclus van slag, niets doorgegeven Hihi, je pakte niet de goede lijst ZoGraag.. dit is hem Ook goed qua aantallen. Ik zal wel meelezen hier veel succes
Zozo... zie dat de lijst zich nu een beetje begint te vullen Ik ben zelf ondertussen alweer een goede 2 weken aan het spuiten met de decapeptyl en begin komende vrijdag weer met de stimmulerense spuiten er bij te spuiten... Spannende tijden dus weer aangezien dit de 1 na laatste kans is op een wondertje. Ik wens iedereen heeeeel veel suc6 En dat er maar veel meiden op roze mogen in deze prachtige lente
Hallo, ik kom me maar vast in april melden.. de ongesteldheid komt er aan! Ik ga nu maar even uit van een cyclus van 27 dagen zoals deze maand en dan is mijn NOD 18 april, 3e ronde, 3e kindje.
Welkom alle nieuwe dames. Ik ben aan het afwachten tot dinsdag want dan denk ik ongeveer een eisprong te hebben. Mijn man is in Parijs en die komt vrijdag terug, maar dan ben ik bij mijn vader met simone en hij komt daar ook naartoe. Maar daar wordt niet geklusd want we slapen met zijn 3en op 1 kamer. We gaan zaterdag terug dus vanaf dan gaan we los Met dat mooie weer heb ik extra veel 'energie' om het zo maar te noemen dus ik heb er zin in haha!
Hey dames, Ik kom me ook even melden.. Gister ongi geworden.. Eerder dan normaal (ik ging uit van 34 dagen dus zou over 3 dagen me nod hebben) normaal gesproken ben ik overtijd.. Nu ga ik uit van 30 a 31 dagen... Dus 19 of 20 April (wil iemand mij op 20 April zetten, dan zijn me moeder en ik jarig dus ik hoop zooooo op een positest, mooi verjaardagscadeau voor mij en me moeder )
Welkom nieuwe meiden. Helaas ook hier aangemeld! Succes in deze ronde... @hier: gister potje zitten janken hoor! Ik heb echt een baalweek, eerst ongesteld en toen kregen we te horen dat de kopers van ons huis zich bedacht hadden (nadat ze getekend hadden) en gister kregen we een mail van vrieden dat ze in oktober een kindje verwachten... Dus had echt een jankmoment, osn kindje zou in september komen en daarbij is het deze maand weer niet gelukt, dus vind het niet eerlijk! En had het van hun ook niet verwacht. Zij hebben een kindje waarna de moeder postnatale depressie kreeg en toen ze aangaf dat ze het aan het proberen waren, zei ze ook dat ze geen foliumzuur ging slikken (had ze bij de eerste ook niet gedaan). En ze was een paar maanden geleden weer aan de antidepressiva gegaan, omdat het niet goed ging. Daarom had ik het niet verwacht en is de schok mss nog groter.Ik gun het iedereen hoor, maar nu ff niet Ik weet het, hartsikke slecht! Nou ja met goede moed de lente in en mss dat het deze maand wel weer mag lukken...
Hallo Oude bekende.. Helaas mag ik me ook bij jullie voegen... Mijn nod zal de 22ste zijn en het is ronde 10 voor ons eerste kindje... Ik ga nu snel naar het werk, want ik ben al behoorlijk laat!
Ah Jammer Isabel Olivia; je kwam en je ging weer Hoe heb je die mooie hartjes erbij gekregen? Dat is wel leuk om bij de lijst te houden, maar de nieuwe lijst heeft het niet meer....
Ach, dat snap ik HELEMAAL hoor Ik zou precies zo'n reactie hebben... Alhoewel ik de tranen de laatste tijd hoog voel zitten, kan ik niet echt huilen... Straks komt er nog een keer zo'n explosie ben ik bang
@Whoppie, Hier hetzelfde probleem hoor, ik kan ook niet een vreugdensprong maken als mijn vriendinnen om me heen bij bosjes zwanger worden en zelfs inmiddels bevallen zijn. Ik heb zelfs moeite om leuk te doen met de baby's. Normaal was ik altijd gek met kinderen en vond het super leuk om ze op schoot te hebben en de fles te geven etc. Maar nu wil ik ze liever niet op schoot. Slecht? Ik weet het niet. Ik ben normaal helemaal niet jaloers aangelegd, maar als een vriendin nu gaat zitten zeuren dat ze het zo zwaar heeft omdat ze zwanger is, dan denk ik wel eens; mens zeur niet, ik zou er goud voor over hebben om te mogen kotsen boven die toilet of op de bank te moeten liggen omdat ik zo moe ben. Ik begrijp je frustratie volkomen en je ziet, je bent echt niet de enige, dus troost je, je mag best af en toe huilen om wat je niet hebt en zo graag wilt. Doen wij ook!
Ik mag me ook aanmelden! Maandag gecuretteerd en volgens mijn vk moet ik de 19de aanhouden als de eerste dag van mijn cyclus. Ik verwacht dat mijn NOD rond 16 of 20 april is. Dit weet ik natuurlijk niet zeker,Mss is mijn cyclus wel van slag. Mijn eerste ronde was 38dg en de 2de toen het raak was precies 28dg. Dus dat is ff afwachten! Succes allemaal!!
Echt? wat vervelend..... sterkte! en succes deze ronde... Hopelijk blijft het de volgende keer plakken. @all: thnx... @Zograag: ja dat heb ik ook ja. Mijn zusje heeft een zoontje van twee en die zegt wel eens, ik ben zo moe, geen tijd voor mezelf. En dan is ze wel alleen staand, maar toch denk ik dan af en toe: zeur niet zo, je hebt een kind! ... en dan mag ik, voor mijn gevoel, niet eens echt zeuren met mijn 8e ronde (10 als ik niet zwanger was geweest...) Iedereen heel veel sterkte en succes deze ronde... Dat het voor iederen roze mag worden, alhoewel dat waarschijnlijk niet erg realistisch is.
@Whoppie, Je mag "zeuren" hoor, 3, 8, 10, 20 rondes, het maakt niet uit,elke maand dat je niet zwanger bent, is er een teveel . Wij balen wanneer zij zeuren over o.a. tijd die ze niet hebben, maar zij vinden weer, dat als wij zeggen dat we het druk hebben, dat ze de opmerking mogen plaatsen van; Druk? Je hebt nog niet eens kinderen! Dan heb je het pas druk. Dat vind ik zoooooooo'n dooddoener. Ik ben geneigd om de volgende keer tegen zo iemand te zeggen als ze zelf aangeeft dat ze het druk heeft; ach, wees blij, ik wou dat ik het zo druk had, maar ja, wij hebben helaas nog geen kinderen. Zou die aankomen? Lekker zeuren, huilen en jezelf laten gaan, vooral hier op het forum kan je lekker je emoties kwijt en even spuwen.
♥ ♥ NOD-LIJST 16 t/m 31 APRIL 2012 ♥ ♥ 16. (1) NoLi (4e ronde, 1e kindje) 17. (4) Stopcontact ( 4e ronde, 2e kindje) Whoppie (9e ronde, 3e ronde na km, 1e kindje) Zaraida (4e kindje, 3e ronde) Ongeduldje28 (15e ronde, 1e kindje) 18. 19. (1) ZoGraag, (20e ronde, 1e kindje, 4 mk's) 20. 21. (3) Flippo123 (34e ronde, 2e ICSI, 1e kindje) Lobke2 (4e ronde, 1e kindje) xxNienkexx (3e ronde, 1e kindje) 22.(1) Silinde (9e ronde, 2e kindje) 23. 24. 25. 26. 27. 28. (1) Moisie (18e ronde, 2e kindje) 29. 30. 31. datumloos: Totaal: 11 zwanger , ongesteld, vlindertje, 1 MMM, negatieve test, twijfeltest, cyclus van slag, niets doorgegeven Speciaal voor Moisie! Met hartjes (knippen/ plakken lukt ook )