ik werk in de zorg met demente,op een paas afdeling. en wat doe jij voor werk? en daarnaast werk ik als schoonmaker in een school.
Nou ik geloof dat Jacky gaat werken... Maar ik denk dat ik zo lekker naar bed ga. Ben errug moe, helemaal niet geslapen vannacht... Ladies, goodnight!
Jackystory klinkt leuk joh. Ik werkte eerst in de gehandicaptenzorg dat heb ik 5a6 jaar gedaan toen vorige jaar in de kinderopvang. Eind FEB verliep me contract en ben nu afgelopen vrijdag aangenomen voor de thuiszorg. Ik ga ook slapen dames truste
Goedemorgen dames! Ik ga zo alweer naar mijn werk... GEEN ZIN! maar ja is niet anders, morgen weer lekker vrij! Fijn pasen allemaal!
Goedemorgen dames, Nog rustig hier, iedereen paaseieren aan het zoeken? Gister idd een gezellige dag gehad, we hebben daar gekookt en gegeten dus, vond ze wel erg leuk normaal eet ze van tafeltje dekje. Zal vast wel goed zijn maar een keer zo is toch ook wel leuk. Hier vandaag een saaie dag, mannetje moet vandaag werken tot 16:45 dus moet mezelf zien te vermaken deze paasdag, zal vast wel gaan lukken. Een stille dag zal t zeker niet worden met een krolse poes in huis... Zijn er dames die wat meer verstand hebben van tempkaartjes? Ik snap de mijne niet echt meer...
Jane, ik denk een dipje op dag 4 en verder lijkt jou kaartje me duidelijk! Weet niet of het overeenkomt met andere cyclussen van jou? En wat heftig zeg, je dochter bij de geboorteverliezen. Zwaar!!! @lekkers... Komt hier genoeg voorbij zie ik wel... Is maar goed dat ik niet te veel online ben, want als ik al dat lekkers zie sta ik al bijna weer te bakken De eerste testers zullen langzaam gaan komen (vermoed ik) Maak er maar een mooie roze lijst van. Ik hoop op vandaag of morgen mijn ei. FF geeft wel aan dattie eerder is geweest, maar ik geloof er geen bal van. Dag 10 ipv tussen 20 en 24... En nu issie weer wat gezakt en ben ik natuurlijk net gisteren vergeten te testen... :S Hopelijk heb ik zometeen nog een positieve ovu test! Verder heb ik onwijs veel meegelezen, maar weinig gereageerd... Excuses daarvoor!! Ga weer beter mijn best doen!
Was erg zwaar, te zwaar. Ehm nee ben nu sinds de bbz gaan tempen, gister alles ingevuld op ff, afgelopen cyclus en deze bij gehouden en zien er totaal verschillend uit.
Hmm nu ik ze zo bekijk lijken ze wel enigzinds op elkaar... Heeft iemand nog tips? Word gestoord van die krolse kat....
Sorry geen tips... Hier wel grappig, toch mijn ei gevonden rond pasen Net een zo goed als positieve test, maar omdat ik gisteren ben vergeten te testen weet ik niet of het nu 'de eerste' 'de enige' of 'de tweede' is. In ieder geval komt/is mijn ei weer mooi rond dag 20, ondanks de gekke temperatuur. Morgen maar weer testen en dan weet ik precies hoe het zat... Baal nu echt van gisteren!!!!
Ja dat kan ik me voorstellen, word dus klussen voor jullie Nog even een vraagje, voor mijn bbz zat ik op een cyclus van 28, cyclus na bbz werd ik op dag 31 na operatie ongesteld. Nu dus op dag 16 mijn ei, moet ik er nu ook van uit gaan dat ik nu wederom geen cyclus van 28 ga krijgen? Anders zou ik een lf van 12 hebben?
Sorry meiden heb niets bij kunnen lezen. Ik ben ook voorlopig nog niet aanwezig. Het ging 2 dagen wat beter met opoe. Maar gisteren werden we weer gebeld dat de long foto zeer verslechterd was. Dus het gaat egt niet goed met haar. Het is nu gwn afwachten wnr ze overleid. Want er boven op komen is een zeer kleine kans. Ik ben nu ook niet bezig met zwanger worden heb der geen behoefte aan op dit moment. ik hoop dat het met jullie wel goed gaat. Liefs en succes voor de meiden die over een paar dagen kunnen testen.
Heh Dientjuh, wat naar! Ik snap dat je hoofd nu niet staat naar andere dingen. Heel veel sterkte komende tijd! Ik kreeg geen melding van nieuwe berichten dus nu pas weer bijgelezen. @Jane; vreselijk om je kindje te verliezen, ontzettend zwaar. Ik hoop voor je dat je snel zwanger mag worden want ook al vergeet je je eerste kindje nooit, een ander kindje kan de pijn misschien een klein beetje verzachten. Ik geloof dat ik eergisteren een beginnende eisprong heb gemeten, had nog wat ovu-sticks over. Vrijdag en zaterdag geklust, gisteren té moe dus vandaag en morgen maar weer Straks de laatste ovu-test gebruiken, ik gok op morgen, uiterlijk woensdag mijn ei. Dan klopt het met de vorige maand, dat was ook zo'n 10 dagen voor NOD. Is wel een korte tijd, iemand enig idee of dat wel of juist niet goed is???
Dientjuhh sterkte meiss Wij zijn vanmorge naar de dierentuin geweest. Me Ovu test van vanmorge was al iets duidelijk maar nog lang niet positief en dat terwijl ik vandaag me Ei had verwacht. balen
he dientje, ook ik wens je heel veel sterkte. ik hoop dat je genoeg liefde om je heen heb om deze moeilijke tijd te kunnen vedragen. ik zal aan je denken. Goeden morgen damesssss, ik ben weer vrij lig heerlijk op de bank bij te komen. Ga zo een wasje op hangen en de droge was weg werken.(alsof ik al niet genoeg gedaan heb) hihihihi mijn mannetje kookt vandaag dus dat is weer mooi mee genomen. Ik ben al een paar weken (8a9) aan het letten op mijn eten, niet de hele dag door snoepen maar gewoon een appel of een stuk fruit. Ik vond me zelf te dik worden. Voor het laats ergens in mei 2011 op de weegschaal gestaan toen was ik 58 kilo. Dus ik zie vandaag een weegschaal staan en dacht...... ja ik ga er ff op staan. en wat zag ik nog steeds een gewicht van 58 kilo,daar zakt je broek toch van af. heb ik al die tijd geen snoep gegeten en alle lekker laten staan, dus wat heb ik net gegeten een heerlijke moorkop van de hema. en hij was o zo LEKKER.