o ja........ de krolse poes, misschien een kater hihihi. nee grapje afleiding voor de kat speeltjes misschien maar ik kan je verders geen goede tips geven. is je poes geholpen. groetjesss
Onze poes was laatst ook krols, voor het eerst (ze is ruim 7 maanden). Ze wist van gekkigheid niet wat ze moest, de hele tijd kotsen en tegen de deuren oprennen enzo. Zegt mijn vriendin; stop er een pollepel in, is ze misschien rustig Maar da's niet zo'n al te beste tip vrees ik, hahaha (het het natuurlijk niet gedaan he!!!) Ook frustrerend zeg, ben je moeite aan het doen om wat af te vallen, is er nog niks af. Groot gelijk dat je dan even lekker geniet van zo'n gebakje! Ik probeer zelf uit alle macht aan te komen maar het lukt niet. Ben niet echt té mager maar wel erg slank zeg maar en dat vind ik helemáál niet leuk. Voel me soms net zo'n tante sidonia, niks vrouwelijks aan. Jammer genoeg ben ik al jaren misselijk waardoor eten érg moeilijk is. Ook enorm frustrerend, zit hier 's avonds vaak stikjaloers op de bank naar lief te kijken die een zak chips zit weg te werken. Heerlijk lijkt me dat, kan niet wachten tot ik dat ook weer kan! Lekker onbekommerd genieten en dan boeit het me écht niet al ben ik straks tonnetjerond
Je hebt er volgens mij ook nooit tussen gestaan Hihi, ik vroeg je hoeveelste ronde het is zodat ik je erbij kon zetten maar kreeg geen antwoord volgens mij..
Pff begin t nu wel spannend te vinden! vandaag 7 dagen na punctie en 4 dagen na terug plaatsing... Nog 11 dagen van wachten te gaan! Zou ons nu ook eindelijk eens een mooi wonder gegund zijn?
tante sidonia dat is wel wat minder als je je zo voelt. weet je al waardoor je misselijk bent al zo lang. groetjesss
@flippo; ik duim keihard voor je, hoop dat het is gelukt!!! @jackystory; waarschijnlijk een combi van bacteriën die nooit gevonden zijn. Heb een arts gevonden die me helpt nu maar moet geduld hebben. Iets van 10 jaar is niet met 2 maanden te verhelpen ben ik bang. Maar nu eerst genieten van Loreena McKennit in Carré, nog even vlug opmaken en dan vertrekken we. We doen allemaal gewoon of we hartstikke gezond zijn vanavond, vooral mijn moeder en ik Fijne avond allemaal, groetjes
Volgens mij heb ik een paasei ! Zou toch te grappig zijn Vanavond maar een klein paasfeestje vieren, you never know !
Hoi hoi @Flippo, ik ga heel hard voor je duimen meid. @Jane, wat ontzettend verdrietig dat jullie een kindje hebben verloren bij de geboorte. Hopelijk heeft het een plaatsje gekregen.. @Jacky, 58kg is toch een mooi gewicht?? Of ben je heel klein van stuk hihi. Ik let ook heel erg op mijn voeding, geen snoep ed als ik nu zwanger ben wil ik er ook op blijven letten, was in mn vorige zw.schap 18kg aangekomen Hier een beetje een zeurderig gevoel in onderbuik dus ik denk dat mn ei eraan komt.
he he, ik ben 1 meter 62 best wel klein maar ik ben wel goed op gewicht alleen ik heb een rimpel in mijn buik dus dan maar iets meer er af. ik mag op zijn minst 57 kilo wegen en zijn meest 67 kilo maar ik vin 54 55 wel mooi denk dat die rimpel dan wel weg is hihihi. als je een verwachting bent denk ik dat je het niet kan tegen houden mijn zus is net bevallen en zij had vreetbuien als je der niks gaf of als ze honger heeft was het echt een heks hahaha. dus mocht ik zwanger zijn, denk dat ik me er dan niet druk om zou maken, die rimpel gaat dan toch weg, krijg ik dan toch mijn zin lol
In dit weekend flink geklust! Ik heb morgen weer een afspraak bij de gyn. Morgenmiddag doen ze voor de 2e x een samenlevingstest! Dus het is best wel spannend weer. Hopen dat de uitslag beter is dan de 1e x! Succes meiden!!
misschien heb ik iets gemist maar waarvoor moet je naar de gyn als ik vragen mag? en 2 keer een samenlevings test. hahaha ik ben blond sorry
Bij een samenlevingstest krijg je een inwendig onderzoek. De avond vantevoren (max. 12 uur eerder!) moet je dan gemeenschap hebben met elkaar. Tijdens het onderzoek nemen ze wat weefsel uit de baarmoedermond om te checken of daar zaadcellen zijn. Normaal is dat zo, maar bij mij de 1e x dus niet. Dat betekent dat de zaadcellen niet kunnen doordringen tot mijn eicellen. Dat kan verschillende oorzaken hebben. Bijvoorbeeld te dik of te taai baarmoederslijm waar de zaadcellen niet doorheen kunnen. Als dat morgen ook weer zo is, dat wordt het waarschijnlijk een traject van IUI. Ze mogen niet uitgaan van 1 test, dus moeten er altijd meerdere tests uitgevoerd worden. Hoop dat ik het zo duidelijk heb uitgelegd! Vragen stellen mag altijd, blond of niet blond
Nu maar hopen dat morgen de test beter uit de bus komt jufaman. @Jacky, ja ik weet het als je zwanger bent kun je echt enorme vreetkicks krijgen haha. Bij mn eertse zw.schap kreeg ik de eerste paar maanden geen hap door mn keel maar daarna werd ik echt een vreetmonster. We zien wel hoe het straks gaat, eerst maar eens zwanger worden..
Hey Dames, weer een hoop geschreven zo te zien! Ik heb hard gewerkt met pasen dus de dagen vliegen voorbij zo Heerlijk! @jufaman succes morgen bij de gyn. @jackystory 58 kilo met 1.62 is niet veel hoor .. ik ben 1.58 en 63 kilo.... vind me niet dik ook niet dun maar gewoon 'normaal' . Dames heb het idee dat mijn ei eerder komt... ik hoop het zo iig.. al paar dagen last van zeurderig gevoel in mijn buik en de eggwhite afscheding.... *duimen* ..... Slaap lekker allemaal!!
Succes jufaman! Hopelijk is de uitslag nu beter! Hier druk aan de klus hihi.. wachten op ei.. Morgen bellen voor vervolg afspraak bij fert. arts in mei.. Aftellen maar weer.. Hopelijk kan ik m dan weer afzeggen