Hallo dames! Ondanks de stress van afgelopen maand (hevige pijn met bloedverlies en flauwvallen) en eigenlijk de plannen om nog even te wachten merk ik zowel aan mijn partner als aan mezelf dat we vrolijk door klussen zonder voorzichtig te zijn... Geen idee wat mijn cyclus gaat doen na de vermoedelijke bevruchting/verkeerde innesteling van vorige maand. Heb nu al eiwit-sliert-afscheiding (misschien gewoon omdat het Pasen was ), maar lijkt dus op een vroege eisprong. Normaal gezien zou ik 27 april ongesteld moeten worden... dus wil toch graag weer erbij op de lijst Ik wens iedereen veel succes en goede moed!
Ik heb maar 2 weken gevloeid (1 week ietsje meer en de 2e week bijna niks) en was met 4 weken alweer voor het eerst ongi. Ik voel me goed, dus waarom niet...
Wat is er een hoop geschreven, probeer het vanavond allemaal te lezen! Hier geen aparte dingen of gevoel, maar goed, dat had ik de andere keren ook niet en wil dus niks zeggen. Ohhhhhhh was ik maar misselijk ofzo!!!
Goedemorgen dames... nog steeds wachtende op mijn ei... pfff... zucht... steun.... Maar goed mannetje is vandaag jarig dus ga zo lekker cupcakes en taartjes bakkeN dan gaat de tijd snel eerst nog even langst de kapper! en de dag is weer voorbij! Succes allemaal met wachten/klussen/etc
goedemorgen dames, Nou zit nog lekker op het wachtbankje maar heb eigenlijk weinig hoop.. we hebben goed geklust maar heb gewoon het gevoel dat ik niet zwanger ben.. zit nu een week voor mijn NOD.. CD 29.. en heb een soort menstruatiekrampen.. dit had ik vorige maand ook.. we wachten het gewoon af maar mijn gevoel zegt van niet.. liefs, Loes
Ken het gevoel, ook ik nog een aantal dagen op de wachtbank, nod ergens tussen de 16e en de 19e. Ook hier niet het gevoel dat t raak is, wel goed geklust en op 4dpo een dip in temp maar nee weinig hoop
ik gebruik nog geen ovutesten en temperatuur ook nog niet.. soms denk ik ja volgende maand ga ik wel temperaturen.. maar aan de andere kant kan ik mezelf er nu ook niet gek mee maken.. we wachten het gewoon samen nog een week af.. maar pff.. wat duurt een week dan lang! gelukkig wel veel te doen de komende dagen.. misschien lijkt de tijd dan wat sneller te gaan! Liefs, Loes
Tsja zit niets anders op he, maar zal denk ik vrijdagnacht gaan testen, gaan dan voor een weekje weg dus dan heb ik t maar gehad. Als die dan negatief is tsja dan houd t wel op. Sowieso afwachten, weet niet helemaal wanneer mijn nod is, of de16e (cyclus 28) of de 19e (cyclus 31) voor bbz altijd 28, eerste cyclus na bbz 31 en nu mijn ei op cd16 dus tsja...
na een ei op CD16 denk ik eerder een cyclus van 30 dagen.. maarja.. niks zo onvoorspelbaar als ons eigen lichaam.. wel heftig hoor zo'n BBZ.. hoop dat je snel zwanger mag zijn en anders je cyclus weer snel lekker regelmatig is.. liefs, Loes
Tsja vrouwen lichamen haha.. Ik wacht gewoon braaf af en verwacht niets, heb echt niet een raak gevoel helaas.
HHmmzzz ik heb me Ei nogniet gevonden vorige cyclus had ik op dag 12 een positieve Ovu test. maar nu nog niets gespot
vervelend hé als je niet weet waar je lichaam mee bezig is! succes en hoop dat je je ei snel vind! liefs, Loes
Vanaf welke dag beginnen jullie met ovutesten? Ik wil er Deze maand mee beginnen, Is iets eerder dan zo'n Schemaatje aanraadt te beginnen met testen?
Jawel die is er, ik weet niet welke je gaat bestellen? Staat op de gebruiksaanwijzing wanneer je moet beginnen. Ik begin op dag 9/10 op een cyclus van 28
Even een ego: Ik weet zeker dat ik mijn ei heb gehad! volgens mijn chart bij FF was het op vrijdag, dat dacht ik zelf ook al, maar mijn temp is echt stabiel omhoog gegaan sinds zaterdag... volgens FF hebben we een hoge kans op zwangerschap gezien de 'intercourse tracker' dusssss spannend weer!! nog 2 weekjes geduld oefenen, hopelijk houd ik het beter uit dan vorige maand, ben er wel sowieso iets relaxter onder deze keer... Hoe is het met de andere dames op het wachtbankje?? voor sommigen laatste weekje wachten.. zijn er al symptomen gespot??
zou wel makkelijk zijn als iedereen gewoon zn ei op dag 14 zou krijgen he.. dan konden we tenminste gericht vrijen Hier niet het gevoel dat het raak is maar dat wil niks zeggen natuurlijk. de vorige keren dat ik zwanger was had ik ook het idee dat het niet was gelukt. het zou wel mooi zijn, heb mn nod op de datum dat we 14 jaar samen zijn. hier verder nergens last van. alleen vannacht ziek geweest, denk dat ik iets verkeerd heb gegeten met het paasdiner. lag om half 11 met buikpijn in bed en heb uiteindelijk tot 4 uur op de wc gehangen/gezeten. man o man wat kan je je eigen ziek voelen he. nu nog steeds buikpijn en maagpijn en heb totaal geen honger. dus hoop dat het in de loop van de middag overgaat. moet nml zo naar mn werk toe.
symptomen genoeg maar denk dat het ontpil verschijnselen zijn.. heb echt geen zwanger gevoel deze ronde.. en bij jou?