Ik heb die van de KV! Mijn cyclus was afgelopen maand In de war, maar normaal zit ik ook op de 28 dgn. Ik zit dan nu op dag 11.. Volgens KV hoef je pas vanaf de 14e Dag te testen?
Nee, nog niks, maar mij ei was pas afgelopen vrijdag, dus is ook nog wat vroeg... Ben er ook wat voorzichtiger mee geworden, want vorige 2 maanden dacht ik vanalles te voelen en bleek het toch niks te zijn... We shall see... ik weet nu in ieder geval 100% zeker dat we een goede kans maken... Mijn man denkt dat het raak is dit keer
Hoi meiden. We zijn weer even thuis kleine ligt heerlijk te slapen. Ze gaan vandaag een maag onderzoek doen kijken of alles daar ook wel goed zit. En of ze tog zonde voeding aan kunnen brengen. Tis nog steeds afwachten. Ik zou vandaag al kunnen testen maar aan de ene kant wil ik graag testen. maar aan de andere kant vind ik het zo moeilijk. Heb wel wat symthomen maar wil er niet aan toegeven. Ben misselijk, af en toe steken in me onderbuik aan de rechter kant soms links. En nog afscheiding. En me bortsten zijn gevoelig. Maar dit alles kan ook te maken hebben met stress. Aan de ene kant hoop ik wel zwanger te zijn zodat als ze overlijd ze weet dat er nog een achterkleinkind komt. Maar aan de andere kant ook weer niet. Want ze zal hem of haar nooit zien:'( Tis zo tegenstrijdig. Meiden die al kunnen testen bijna? Of symthomen hebben? Liefs van mij
Ja indd . Maar als ik nu wel zwanger blijk zullen ze allemaal heel blij zijn. Maar tis een tegenstrijdig gevoel. xx
Wel grappig om te zien dat velen van jullie al op het wachtbankje zitten, terwijl mijn cyclus nog maar net onderweg is... Over ca. 14 dagen hoop ik ook op het wachtbankje te zitten
Dientjuh je moet doen wat je voelt en niet wat je hoofd zegt MayD ik zit nog niet op wachtbankje mijn Ei moet ook nog komen