NOD-lijst 16 t/m 30 april 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door Flippo123, 6 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Dientjuh, advies of tips kan ik niet geven.
    Enige wat ik kan zeggen heel veel sterkte, en ik hoop echt dat alles goed komt.

2. dientjuh

dientjuh Actief lid

17 jun 2008
    204
    0
    16
    rotterdam

Bedankt meid.
    Zelfs wij kunnen niets voor der doen.
    Je voelt je zo machteloos.:(.

Liefs

3. Whoppie

Whoppie Fanatiek lid

26 apr 2011
    2.780
    0
    0
    Jurist
    Gelderland
    nou dames! wat een geklets weer :)

Wij hebben besloten vrijdagochtend er een testje aan te wagen, zodat ik weet of ik wat mag drinken tijdens ons weekendje Scheveningen en zodat we niet meer in spanning hoeven te zitten dat weekend.

Zijn er meer die dan gaan testen?

4. loes1990

loes1990 Fanatiek lid

8 mrt 2012
    1.835
    0
    0
    NULL
    NULL
    denk er ook over na... aan de ene kant wil ik het zo lang mogelijk uitstellen.. aan de andere kant wil ik weten waar ik aan toe ben.. ik denk dat ik 1 april mijn ei heb gehad.. vrijdag zit ik 4 dagen voor mijn NOD.. en jij?

5. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Ik wel vrijdagnacht, ivm vakantie.

Momenteel word ik gestoord van mijn lichaam.
    Last van mijn onderrug, krampachtig gevoel in mijn liezen en net voelde alsof alles in mijn buik samentrok en last van 1 van de operatielittekens. Grr niet eerlijk dat mijn lijf me weer voor de gek gaat houden :(
    Zo moest ff klagen...

6. loes1990

loes1990 Fanatiek lid

8 mrt 2012
    1.835
    0
    0
    NULL
    NULL
    soms even klagen lucht op!

7. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Pff hopelijk wel ja want word hier gek van :(

8. meis1987

meis1987 Fanatiek lid

13 dec 2011
    2.450
    372
    83
    in een huis
    Hi Dames!

De meest spannende tijd van de cyclus komt er weer aan. Het aftellen naar NOD is weer begonnen. Ik heb al wel door dat als ik hier minder op ZP zit de tijd veel sneller gaat. Iedere dag zie je je banneer weer en is er nog maar weer 1 dagje voorbij! Deze week nog lekker rustig. Moet nog 1 dagje werken en dan het weekend weer. Daarna lekker druk en hopelijk gaat de tijd dan snel voor bij!

Fijne dag vandaag meiden!

9. Nik

Nik Bekend lid

7 dec 2011
    741
    0
    0
    Zuid Holland
    Oke dank je, ga ik die zwanger en kids ook proberen!
    En wat fijn dat jouw man ook ovuleert ;)

10. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Daarom heb ik ook geen banner ;)
    Tsja en hier is de vakantie begonnen en mannetje moet nog werken dus tsja wat meer tijd voor zp.

11. dientjuh

dientjuh Actief lid

17 jun 2008
    204
    0
    16
    rotterdam
    meiden een vraag.

Manlief is nu kv testjes voor me halen die van 2 voor 5.

Kan je die op elke tijdstip van de dag doen of ochtends het beste.
    Ik heb ze altijd maar weet nu net wat het beste is.

Liefs

12. Neirod

Neirod Actief lid

23 jan 2012
    181
    0
    0
    Overijssel
    Ah, ik kan niet meer wachten. Ik had me voorgenomen om na mijn NOD weer te gaan meeschrijven, maar zit nu alleen thuis, mezelf een beetje gek te maken.

Mijn man heeft groen licht gegeven! Joepie! En heel toevallig was ik net aan het ovuleren ;)

Mijn NOD is 24 april, waarschijnlijk wat eerder, maar hou het even op 24 april. Is de eerste echt ronde voor ons eerste kindje. Jeeee!

Afgelopen weekend gehoord dat mijn zusje in verwachting is. Ze liep gelijk met mij op, maar ik werd ongesteld, en zijn dus niet :p Was wel even moeilijk, maar nu is het mijn beurt ook! Yes, ik ben zo blij.

En ik voel weer van alles. Vorige maand rust gehad, en was heerlijk, maar voel weer duidelijk verschil nu. Pijntjes, steken en na ovulatie nog erg veel pijn. Ik ben benieuwd wat deze maand ons brengt.

Nu even de was wegwerken, van 3 weken of zo, haha hebben het druk gehad. En daarna Nederlands leren. En dan vanavond lekker naar school. En mij koest houden. Haha. Hoe houden jullie het vol.....?

13. loes1990

loes1990 Fanatiek lid

8 mrt 2012
    1.835
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik ben nu ook nog vrij (moet vanmiddag wel weer werken) manlief is ook gewoon aan het werk.. de katten heb ik ook weinig aan want die liggen allebei heel lief tegen mij aan te slapen.. als ik probeer te bewegen schieten er aan beide kanten allemaal nageltjes in mijn been haha.. dan maar lekker rustig aan op ZP..

14. Neirod

Neirod Actief lid

23 jan 2012
    181
    0
    0
    Overijssel
    [FONT=&quot][/FONT]Hebben jullie dat ook? Ik heb van die kleine dingetjes, een soort mascottes zeg maar. De kleine sokjes van mijn nichtje, en de zuigspeen, stiekem geconfisqueerd, haha, en daar kijk ik dan af en toe naar. Ik vind het zo bijzonder dat het in mijn huis ligt, alsof ze wachten op een nieuw kindje om gebruikt te worden.

[FONT=&quot]
    Mijn zusje raadde aan trouwens, de speen niet meer te gebruiken :p Fijn, zulk advies van je jongere zusje. Nu eindelijk eens niet zelf het wiel hoeven uitvinden.

Nou ja, het zal wel een ziekelijk trekje van mij zijn. Mijn man lacht me er een beetje om uit. Haha. [/FONT]

15. loes1990

loes1990 Fanatiek lid

8 mrt 2012
    1.835
    0
    0
    NULL
    NULL
    volgens mij maakt het tijdstip niet uit als je maar niet net heel veel gedronken hebt..

16. dientjuh

dientjuh Actief lid

17 jun 2008
    204
    0
    16
    rotterdam

Ok ja drink de laatste tijd niet veel en eet ook vrij weinig.

Nou ben benieuwd dan maar denk dat er geen tweede streepje zal komen deze maand.

Bedankt meid voor je antwoord.

Xx

17. Neirod

Neirod Actief lid

23 jan 2012
    181
    0
    0
    Overijssel
    Dientjuh, wat spannend. Hoe is het nu met je zoontje? Gaat dat weer wat beter? En je oma? Dat is toch ook erg spannend nu?

18. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Dientjuh je kan hem nu gewoon doen hoor, ze zijn erg gevoelig.

19. dientjuh

dientjuh Actief lid

17 jun 2008
    204
    0
    16
    rotterdam

Hoi..

Met ons zoontje gaat het gelukkig stukken beter.

Maar met onze oma erg slecht.
    Ze zouden vandaag in der maag gaan kijken of dat wel allemaal goed functioneerd .
    En als dat het geval is proberen ze een zonde voeding te plaatsen.
    We hopen op het beste maar moeten uit gaan van het ergste:(.
    Tis een moeilijke periode.

Nu zelf loop ik ook met een longontsteking die niet weg wilt.
    Heb al dagen medicijnen maar ze helpen niet en de dokter zit morgen pas weer.

Ja tis wel spannend maar een zeer dubbel gevoel wat ik net ook al vertelde in een ander bericht.

Ik wilde vandaag gaan testen man lief is kv testjes halen.

Maar durf er niet op te hopen denk dat deze maand me ei heb mis gelopen heb hem namelijk niet kunnen vinden met ovu testjes van zwanger en kids:(

Liefs

20. dientjuh

dientjuh Actief lid

17 jun 2008
    204
    0
    16
    rotterdam

Ja manlief is nog niet thuis.
    Hij is gelijk door naar ze vader. die had weer problemen met zijn pc:(
    Zodra hij thuis komt ga ik het proberen.
    Maar durf niet meer te hopen.

Liefs

Deel Deze Pagina