Nou test is inmiddels opgedroogd, zie nu een heel dun paars streepje, manlief ziet hem ook. Nieuwe testen gehaald, morgenochtend eentje doen.
I know heb ook veel te vroeg getest, vanwege mijn tempkaartje en de vakantie die voor de deur staat..
i know ben te vroeg geweest, maar word wel spannend, zie dus echt een heel dun paars streepje.. Ach als er wat zit zal het de komende dagen duidelijker worden...
Hoi Missas, Mag ik je vragen hoe je daar achter gekomen bent? Dat je door je overgewicht niet zwanger kunt raken? Ik ben nl. zelf ook veel te zwaar en heb 4 mk's gehad. Ik ben benieuwd of dat met mijn gewicht te maken kan hebben. Ik lees overal van niet omdat je overgewicht het zwanger worden zou beperken, maar ik twijfel nu toch of het ook voor mk's kan zorgen. Ben je al veel afgevallen en op welke manier ben je aan het afvallen of wil je daar niet over praten?
DUIMduimDUIMduimDUIMduimDUIMduimDUIMduimDUIMduimDUIMduimDUIMduimDUIMduimDUIMduimDUIMduimDUIMduimDUIMduimDUIMduimDUIMduimDUIMduim
he dames, ik had vandaag controle op het werk.pfffff. ik werd geholpen door 1 colega we hadden 7 huizen en allen werden ze gecontroleerd. dus ik begin lekker aan het werk, samen met mijn colega. zij duikt de wc´s in en vervolgens zie ik der bijna een uur niet. en dat in alle huisjes, ik heb dus alles alsnog zelf moeten doen. dus alle periodiek voor 1 maand in 1 dag en dat 7x. ik moet zeggen ik ben gebroken.:x maar goed ik ben bij mijn laatste huisje, komt er een onbekende vrouw naar mijn toe. nog nooit gezien nog nooit gesproken. zij geeft mijn een hand en zecht jij bent zwanger of je word snel zwanger,waarop ik zij hoezo dan. bleek ze een soort paragnost of zo iets te zijn. ze zij ik kwam binnen en voelde bij jou iets, dus denk dat moet ik ff vertellen. ik keek haar raar aan alsof ze gek was ik geloof niet in dat soort dingen, vind het zelf eng. ik ben heel snel weer aan het werk gegaan en heb haar gezecht dat ik niet weet waar ze het over heb. toch bleven haar ogen tijdens haar bakje koffie in mijn rug branden. eng hoor, wou het lliefst gelijk weg. nou ik ben klaar en zij iedereen tot morgen, kwam ze weer. en zij dat ik goed moest eten en drinken en genoeg moest slapen, en weg liep ze. ik zit er steeds mee in mijn kop, vind het raar maar ook wel heel vreemd. nu ga ik thuis de boel doen, en als mijn mannetje om 4 uur hier is een boodschapje doen en dan komen mijn schoonouders eten, mijn zus en zwager en hun 1 maand jonge babytje mijn kleine knappe nichtjeee. groetjessss
Eng is dat het? Had dat toen ik nog niet wist dat ik zwanger was van Noah* kwam een wildvreemde vrouw naar me toe, geeft me een hand feliciteerd me en liep weg...
ja echt eng hoop dat ze ook wel gelijk bij mijn heeft maar goed ik wil der ook niet nog een keer tegen komen hahahahha, ze weet mijn geheimen, dus die vertouw ik niet lolololololol
Nou of ik erin geloof dat een paragnost zoiets kan zeggen weet ik niet maar ik weet wel dat mijn oma ook eeen soort ave heeft en mijn nicht ook..Toen ik zwanger was van de 3e wist ik het zelf nog niet en mijn oma had gedroomd over een schaal met vissen..Klinkt heel raar maar dat is een oud Surinaams iets geloof ik..Een week later had ik een posi test..Raar??Maar waar weer een paar weken later droomde ze weer over die schaal met vissen en dat er allemaal vissen met een open buikje oplagen (meisjes)en er was er maar 1 met een dichte rug (jongen dus)ze zei dat ze alle vissen met de open rug terug int water gooide en alleen die ene wilde houden..Ik zou een zoon krijgen.En tadaa 9 maanden later werd onze Daan geboren..Dus tja wie weet meid heeft ze toch gelijk..Ik hoop het voor je..Succes!xx
dit is ook byzonder, ik heb daar nog nooit van gehoord. ik vind het te eng om het te gelofen, klinkt raar. maar kreeg de kippenvel over mijn lichaam. en nog steeds als ik er aan denk. ik hoop ook dat ze gelijk heeft, hihihi
Ha Minnie, ik ga (proberen) niet te testen voor NOD... Manlief vind het niet nodig en het kost ook alleen maar geld. Ik heb dus ook geen testen in huis maar meestal heb ik het ook niet nodig om voor NOD te testen, ik voel altijd heel duidelijk mijn ongi aankomen... dus hopelijk dit keer niet... Wat ik wel heb, heel vreemd: ik zit nu bijna 6 dagen DPO en ik heb ineens veel rekbaar wittig (niet doorzichtig) slijm (sorry), tis een beetje een glibberboel (nogmaals sorry) ik snap er niks van, dit heb ik nog nooit gehad volgens mij... meer mensen hier last van?
zaraida! Van harte meid! Hopen op een plakbeeb! Jackstory.. Wat een apart verhaal! Wel spannend, hoop voor je dat ze de waarheid spreekt! Groetjes voor alle meiden en hopen op een rose maand! Mijn vriend vraagt de hele tijd ben je al zwanger haha ik hoop het in iedergeval!
Ik zie heeeel vaag ook een streepje, ik hoop dat het goed nieuws is meid, het zou echt fantastisch zijn.
Zijn al best duidelijke strepen hoor, weet je zeker dat je ei niet eerder was?? Heb je ook al symptomen, ik ben helemaaal niet nieuwsgierig hihi
@Dreamer, op hoeveel dpo had je dat streepje bloed?? Hoop op een innesteling, my fingers are crossed. @Jacky, wat een spannend verhaal, zelf geloof ik wel in dat soort dingen. Ben echt benieuwd of ze gelijk heeft @Nonma, ja die mannen vinden zoveel en vroeg testen maar onzin, zij staan er ook veel nuchterder in dan wij vrouwen. Tja over die afscheiding, de ene heeft het als ze zwanger is en de ander als ze ongie moet worden dus het kan alle kanten op. Ik zeg uit ervaring dat je aan de hand van kwaaltjes niet kunt opmaken of je wel of niet zwanger bent ( misschien is het bij een ander anders hoor). Ik voel nu ook vanalles, steekjes in onderbuik, gevoelige borsten, beetje weeig, donkerdere tepelhof en toch hecht ik er nu geen waarde meer aan, heb me eigen al genoeg blij gemaakt met een dooie mus. ( stiekem hoop ik wel en blijft het in mn achterhoofd spoken haha)
Helemaal mee eens hoor! Je lichaam kan je zo voor de gek houden... ik probeer daar ook niet echt mee bezig te zijn... Ik was eerder bang dat mijn ei misschien tot later is dan ik dacht... voor de zekerheid nog maar even doorklussen deze week ook geen straf