Jane!!! Ik zie een HELE duidelijke streep hoor!!! Ik denk dat je een beetje op roze mag Ik zou het wijntje maar even laten staan Voorzichtig gefeliciteerd
Was t maar zo, deze is van 30-01. Pagina hiervoor gaf ik al aan dat t eigenlijk nog vrij onmogelijk is duidelijk positief te testen, zou nu op 3wkn 2dgn zitten, en dat ik dus bij mijn bbz pas op nod een duidelijke test had, dat was dus die test.
he hallo dames hier ben ik weer. ik zie dat er 2 zwangeren zijn gefeliciteerd. @woopie wat kut zeg, maar geniet van je weekend, ik zal aan je denken. hier gaat alles zwaar klote hihi deze week zo veel gewerkt dat ik thuis geen zin meer heb iets te gaan doen. ik ben nog steeds ziek ben verkouden gewoon, erg griepjes ook al een week. en ik heb nog steeds last van mij boobies, dat heb ik normaal voor mijn menstruatie maar nu al vanaf mijn ei en het is nog niet weg geweest. maar goed ik kom na goeden tijden weer ff kijken tot zo. groetjesss
hier 2 testen van mij die 2 maanden geleden positief gaf dit waren kruidvat 2v5 het is wel een beetje vaag maar ze waren heel duiderlijk te zien. ik was toen niet zwanger
Ja Jacky dit gebeurd helaas steeds vaker met die testen van kv, ik had na mn mk ook steeds van die vage testen ( en het hcg was al weg van de mk), dan word je blij gemaakt met een dooie mus, nee hier komen die testen er niet meer in
Ik had ook een streepje op m'n test vorige maand! Maar was ook echt niet zwanger.. vandaar dat ik een beetje huiverig ben Geloof pas een knaltest haha of een streepje wat duidelijk donkerder wordt..
Wat een verschillende meningen he over die Kv2v5 had er nog nooit slechte dingen over gehoord tot nu dus
Ik heb er nog 2 "kwaaltjes" bijgekregen, namelijk een bittere smaak in mijn mond en ik heb het koud, heb al veel zw.schapskwaaltjes gehad tussen ei en nod en was niet zwanger maar die bittere smaak had ik alleen toen ik zwanger was van mijn dochter maar dat was ver na nod en ik zit nu pas op 4dpo dus het kan helemaal nog niet van een eventuele zw.schap zijn. Dus mijn "kwaaltjes" tot nu toe -bittere smaak sinds vandaag -koud gevoel ( verwarming staat op 22 graden) -weinig eetlust -weeig gevoel -druk op mn schaambot -gevoelige jeukende tepels -beetje dizzy -moe Ben benieuwd wat jullie kwaaltjes zijn en wie er straks ook daadwerkelijk zwanger zijn.
Er was laatst hier een speciaal topic over, dat die testen zwaar achteruit zijn gegaan. Misschien ff met de zoekmachine opzoeken? Jacky, ik heb nog 1 z&k test liggen die je 6 dagen voor nod kunt gebruiken en die is straks als eerste aan de beurt en als die posi is dan check ik het met de digi met indicator van clear blue. Predictor schijnt ook waardeloos te zijn, het schijnt dat zelfs mannen daar posi mee testen haha maar dat is wat ik gehoord heb he
Ik lees juist de laatste tijd wel vaker dit soort rare dingen over deze testen. Maar ik denk dat het natuurlijk gewoon op eigen risico is als je voor je NOD test.. als je zwanger bent en je test na je NOD moet er natuurlijk geen twijfel zijn over het tweede streepje
Ja het kan namelijk ook zo zijn dat er wel een bevruchting was maar dat er iets fouts is gegaan met de innesteling dus weer een reden om niet voor nod te testen
Super leuk zeg! Alvast hartstikke veel plezier gewenst Geniet lekker van je vakantie. Ik begrijp wat je bedoeld.. soms voel je dingen die op een zwangerschap kunnen duiden maar wat uiteraard niet per definitie zo hoeft te zijn. Het is als je bezig bent met zwanger worden dan erg moeilijk dit niet als een 'symptoom' te zien of er niet extra op te letten. Je hebt gelijk, het is ook erg vroeg. Wat ga je nu doen? Wachten tot je NOD?
o ja ik vergeet nog 1 kwaaltje, ik moet ook veel boertjes laten. Ga nu ff kleine meid in bad doen en kom straks nog wel ff spieken
Klopt! Bij mij was dit echter niet zo vorige maand.. ik deed namelijk een test erna omdat ik het niet geloofde en die bleef gewoon spierwit
Ik herken wel een aantal symptomen van mijn vorige zwangerschap. Vooral jeukende tepels had ik onwijs last van! Spannend hoor Minnie.. Laten we hopen op het beste!
Tsja ik ga liever niet uit van kwaaltjes, maar die van mij; -koud -warm opvliegers.. -druk schaambot -spierpijn gevoel in liezen (sinds 5dpo) -sinds vandaag duizelig gevoel -misselijk voor t eten (sinds vandaag) -geen gevoelige tepels (normaal wel na ei) En normaal paar x per dag stoelgang, nu maar 1x per dag. Ow en enorm snel geirriteerd, arme manlief, en vandaag stond ik spontaan te janken