Ik heb mijn lijstje van mijn vorige zwangerschap erbij gepakt: Voor NOD: - Spierpijn gevoel in de onderbuik - Kleine steekjes in de onderbuik - Jeuk tepels - Hoofdpijn - Met vlagen warm - Boeren - Obstipatie - Snel vol van eten - Witte, dikkere afscheiding - Trek in hartige dingen, totaal geen zoet - Moe - Met vlagen gevoelige borsten Na NOD: - Menstruatiekrampjes maar geen bloed - Duizelig - Licht in m'n hoofd - Krampjes aan de zijkanten van m'n onderbuik - Gevoelige borsten - Stevigere borsten - Kots boeren - Last van maag en darmen - Bij snel opstaan felle steek in de onderbuik en draaierig voor m'n ogen Ik had deze klachten niet continue hoor Sommige dingen maar een dagje, sommige kwamen terug..
Jammer maar helaas! Zoals ik zelf al wel verwacht had is mijn NOD vroeger gekomen en ben ik vandaag ongesteld geworden! Ik mag dus op rood! Zag wat dames voorbij komen die wel een knuffel konden gebruiken, bij deze: *knuffel!!!*
♥ ♥ NOD-LIJST 16 t/m 30 APRIL 2012 ♥ ♥ Bekijk bijlage 237784 16. (6) NoLi (4e ronde, 1e kindje) Enjoyce (2e ronde, 2mk, 1e kindje) Mogumogu (6e ronde, 2e kindje) jane1981 (2e ronde na bbz, 2e kindje) Cyll ♥ (8e ronde, 1e kindje) missas (zoveelste ronde, 1e kindje) 17. (6) Stopcontact ( 4e ronde, 2e kindje) Whoppie (9e ronde, 3e ronde na mk, 1e kindje) Zaraida ♥ (4e kindje, 3e ronde) Ongeduldje28 (15e ronde, 1e kindje) Dientjuh (3e ronde, 3e kindje - eerste kindje met 37 weken overleden) Loes1990 (2e ronde 1e kindje) 18. (3) Cygnet2 (3e ronde, 3e kindje) Ginie (3e ronde, 3e kindje) All mine (1e ronde, 3e kindje) 19. (8) ZoGraag, (20e ronde, 1e kindje, 4 mk's) Collo003 (1e ronde na mk, 3e kindje) Meis1987 (5e ronde, 1e kindje) Dreamer83 (1e ronde, 2e kindje) Apekop (4e ronde, 2e kindje) lovepeet (2e ronde, 2e kindje) Spa1987 (2e ronde, 1e kindje) mystiklady (5e ronde, 3e kindje) 20. (4) Naliey (53e ronde, 7e ronde na mk, 1e kindje)(Jarig) Melanie1986 (3e ronde, 1e ronde na mk, 2e kindje) Flippo123 (34e ronde, 2e ICSI, 1e kindje) blueberry (1e ronde, 1e kindje) 21. (10) Lobke2 (4e ronde, 1e kindje) xxNienkexx (3e ronde, 1e kindje) Piepoe (10e ronde, 1e kindje) Hoop42 (6e ronde, 2mk, 5e kindje) Jossie81 (2e ronde na een partiële mola, 1e kindje) MamavanF2009 (3e ronde, 2e kindje) Mups (4e ronde, 1e kindje) Mammievan5 (1e ronde na mk, 6e kindje) themar (5e ronde, 2e kindje) happylady (10e ronde, 1e kindje) 22.(9) Silinde (9e ronde, 2e kindje) Jackystory ( 6e ronde, 1e kindje) Lblue (10e ronde, 1e kindje) Fiore (3e ronde, 3e kindje) Dalia03 (1e ronde, 3e kindje) Miepje01 (8e ronde, 1e kindje) Jufaman (16e ronde, 1e kindje) Nonma (3e ronde, 1e kindje) Grotezus09 (10e ronde, 5e na mk, 2e kindje) 23. (6) Lynn1302 (3e ronde, 2e kindje) Kunst (11e ronde, 1e kindje) Wensje (9e ronde, 6e na mk, 2e kindje) Wendy27 (14e ronde, 1e kindje) Minnie1979 (6e ronde na MK, 2e kindje) Isabel Olivia (2e ronde, 1e kindje) 24. (7) Debje88 (6e ronde, 1e kindje) Chantalcindy (2e ronde, 1e kindje) Fiona1983 (6e ronde, 1e kindje) Natascha1 (2e ronde, 2e kindje) Senna999 (3e ronde, 2e kindje) Neirod (1e ronde, 1e kindje) Danssie (4e ronde, 1e kindje) 25. (6) Ises (4e ronde, 1e kindje) Ivy1979 (8e ronde , 1e kindje) Leo85 (16e ronde, 1e kindje) Chikah (5e ronde, 2e kindje) moppie1 (3e ronde, 2e kindje) Marloescha (11e ronde, 1e kindje) 26. (2) Grieby (2e ronde, 4e kindje) Taaamaaar (6e ronde, 1e kindje) 27. (4) Nik (5e ronde, 1e kindje) Roosje24 (2e ronde, 1e kindje) Cindii (8e ronde, 1e kindje) pupke82 (2e ronde, 1e kindje) 28. (4) Moisie (18e ronde, 2e kindje) XSchaapjex (6e ronde, 1e kindje) Twinkle (4e ronde, 2e kindje) onzeker23 (1e ronde, 1e kindje) 29. (4) Sunflower (2e ronde na mk, 1e kindje) Channie32 (16e ronde, 3e kindje) boomie2012 (3e ronde, 2e kindje) Amlie (2e ronde, 1e kindje) 30. (4) Rose85 (2e ronde, 1e kindje) Noushis (3e ronde na curretage, 2e kindje) Andrea83 (2e ronde, 2e kindje) MayD (4e ronde, 2e kindje) datumloos (2) Jeskejes (17e ronde, 1e kindje) Bootjekatootje (1e ronde na 2 mk, 1e kindje) Totaal: 85 ♥ 2 zwanger ♥, 2 ongesteld, 7 MMM, 1 negatieve test, 2 twijfeltest, cyclus van slag, niets doorgegeven. NoLi op rood balen!! Ik hoop op een roze volgende ronde voor jou!
he ik had hier net een toppic over geschreven of iemand dit herkent. dit had ik getypt nog geen reactie op gekregen. beste dames, graag zou ik jullie willen vragen of jullie misschien meer weten over mijn klachten. Zo als velen hier probeer ik nu een half jaar zwanger te worden. Iedere maand weet ik waneer ik ongesteld word en waneer ik ong mijn ei heb. Deze maand heb ik mijn ei gehad de 5 of de 6 de. Ik heb geklust 1 2 4 en 6 en 8 ste deze maand. Na 10 dagen na je ei zal ongeveer de innesteling zijn.vandaag dag 7 a 8 na mijn ei. Vanaf mijn ei heb ik pijnlijke borsten soms een beetje opgezwollen Maar niet harder, een aarder op mijn borst die ik nog nooit eerder heb gezien. Ook had ik griep dit heeft nergens iets mee te maken maar mijn tempratuur is hoger daardoor. Ik ben gestopt met tempen, omdat ik het niet meer vetrouwde. Ik ben al 3 dagen met vlagen misselijk, tot gister. Gister heb ik met ongelofelijk veel krampen in buik op bed gelegen en heb geslapen van 18:00 tot 4:00 in de ochtend. Vandaag na dat ik wakker ben was de pijn weg alleen onder in mijn buik heb ik krampen en een soort trekkende gevoel.(non stop) En mijn borsten zijn nog steeds gevoelig. Omdat ik dit nog nooit eerder heb mee gemaakt zou ik dit willen delen en aan jullie willen vragen of jullie dit bekend voor komt. sorry voor mijn lange verhaal, en alvast bedankt voor jullie reactie. __________________
Ik zie dat het al best spannend wordt voor sommige mensen. Ik ben nog steeds aan het eieren zoeken:x. Vandaag nog nooit zo'n lage tem gehad in alle dagen dat ik temp maar ovu testen zijn gewoon omo wit na een beginnend streepje op dag 15 en 16 (nu dag 18) grrr:x
Beste dames,ik vind dat Isabel Olivia de nod lijst wel heel goed bij houd.bij deze dank je wel, daarom dit ♥ voor jou. vinden jullie dit ook zet dan een hartje voor Isabel Olivia bij jullie bericht. sorry dames maar word gewoon erg blij van kleurtjesssss
he balen Noli, veel geluk in de volgende ronde. Tja Jacky al onze kwaaltjes en pijntjes kunnen alle kanten op, je kunt je nog zo zwanger voelen en het misschien toch niet zijn, daar ben ik me heel goed van bewust. Het enigste leuke eraan om onze kwaaltjes nu op te schrijven is om te kijken wie er straks ook daadwerkelijk zwanger is, en dan kun je het eventueel vergelijken in de volgende ronde, al hoop ik dat dat niet nodig is natuurlijk hihi @Jane dus ga je vanacht nog een keer testen?? Laat je het ons dan weten want we leven allemaal heel erg mee ( tenminste ik wel). Nou ja ik wens je iig een superleuke vakantie zwanger of niet!!!
Eens, helaas werk ik met een ipad dus heb geen mogelijkheid voor een hartje.. Heb net even getempt omdat ik me zo opvliegerig voel... Grr 37.8:x zou ik dan toch gewoon grieperig zijn...
Tuurlijk laat ik het weten, ik vind het lief dat je meeleeft, maar gelukkig doen we dat allemaal met elkaar hier, dus ik ook met jou. Mocht ik morgen nega testen horen jullie dat ook en mocht ik in Oostenrijk een posi test hebben zal ik even heel duur gaan internetten via tel om het te laten weten.
Ja natuurlijk hou ik jullie op de hoogte daarom ben ik ook hier haha maar ik test pas over 9 a 10 dagen daar ben ik nog niet over uit. Ben weer zo bang voor een teleurstelling, ik word liever eerder ongie dan een omo-witte test
Ik heb geen verstand van tempen Jane. Ja ik vind het ook super van Olivia dat ze de lijst zo goed bijhoudt maar hoe maak ik een hartje???
he bedankt voor je reactie, ik ben er ook zeker bewust van dat je heel goed niet zwanger zou kunnen zijn. en ik ga er ook niet echt van uit maar omdat ik nu ook ziek ben is dit gewoon erg raar. ik heb ook nog nooit een baby gehad dus ik kan ook niet weten hoe het is om zwanger te zijn. ik wacht het wel af het kan ook een griep zijn.:x xx
Kop op meid nog 6 daagjes zie ik op je banner, ik moet er nog minstens 9 pffff. En ik ben al 3x zwanger geweest en weet het nog niet hoor.
als je on oosterijk podi bent merken we het wel als je terug bent, zonde om veel geld uit te gaan geven. dan moeten we gewoon een paar dagen wachten hahahah
dat gevoel kan ik met je delen, jammer genoeg. maar goed de meeste worden zwanger binnen een jaar dus we werken klussen en wachten nog lekker af. hihihi