Het wachten op je NOD of eigenlijk gewoon het wachten op een normale menstruatie is wel heel anders als je je datum niet meer weet...aan de ene kant ook wat minder stressvol, je weet namelijk niet meer wanneer je in de buurt zit van je NOD en of je al kan testen met een vroege test of niet... Dat is dan ook het enige voordeel... Ik zou het eerder niet gauw zeggen, maar nu wel: IK WIL WEER HEERLIJK NORMAAL ONGESTELD ZIJN!!! Dan weet ik waar ik aan toe ben.
Wie weet... wie weet... of vriendlief bedreigen om de combinatie. Wellicht een van de zware jongens inhuren om hem te kraken of beter George Clooney (ocean's 11 etc.) uitnodigen om de kraak te zetten. Weet niet wat erger is voor vriendlief. Misschien wel het laatste idee!
Nou meiden,ik ga me maar s klaar maken voor t werk! Khoef gelukkig maar een paar uurtjes,dus kom vanaaf nog wel weer even gezellig langs! Alhoewel ik dan vanaaf wel ff TLC ga kijken met "Ones Born Every Minute" en "I'm pregnant & .....",maarja lappie op schoot is DE uitkomst! Toedeloeitjes!!
werkse dan he! Ik ga er zo ook vandoor, manlief van zijn werk halen. Vanaaf visite, dus ik zal weer hoop bij te lezen hebben daarna
Nee dat is nooit aan te raden, maar bij mij verandert die mening met de dag, en rond NOD met het uur...het ene moment ben ik overtuigd dat ik het niet moet doen en het volgende moment sta je toch bij de drogist...
Ik heb echt respect voor de dames die kunnen wachten met testen hoor! Vandaag 4 dagen voor nod mijn 2e positieve test ik stond al op roze zag ik maar ik voel me al iets zekerder nu omdat mijn vorige zwangerschap een partiële mola was, mag ik al op 8 mei voor een echo bij de gynaecoloog. spannend!
supertest Jossie!! Geniet er van , fijn dat je zo snel een echo krijgt vanwege die mola, mocht ik zwanger zijn dan krijg ik ook een vroege echo omdat ik een bbz heb gehad en dan is het wel fijn om te weten of het op de juiste plaats zit. Hebben ze nog een reden gevonden van die Mola of was het gewoon dikke vette pech??