He balen! Kop op voor roze voor de volgende ronde! Ik hoop zo voor je dat je er niet lang meer op hoeft te wachten!!
Nou, nu ik ook dan maar na 6 dagen mee lezen.....Hihihi Ik ben liana, 29 jaar oud en dit is onze eerste ronde...ook eerste kindje, mijn nod is 23ste Ik wilde al heel lang een kleine maar mijn vriend was er nog niet aan toe... Nu mijn beste vriendin een kleine heeft is hij gaan beseffen dat het toch wel heel erg leuk is... Ook is mijn zusje nu 7 weken en 3 dagen zwanger... Dus kriebelt het bij mij nog erger natuurlijk.. Dus ik kan ook in de lijst.. Groetjes liana
@Spa; wat naar zeg, je zou om minder keihard huilen. Is al kl*te genoeg zoiets maar zeker als je zo graag een kindje wilde. Veel sterkte en een dikke knuffff @Zoetje; al terug van de kaakchirurg? Hoe voel je je? Toch wel apart dat ze allevier tegelijk doen, weet niet beter dan dat dat nooit wordt gedaan. Viel het wel een beetje mee?
Dames met roze gefeliciteerd.. Dames met rood succes in de volgende ronde. Ik zit op het wachtbankje. Aanstaande zondag gaan we op vakantie naar het buitenland voor een weekje. Volgende week vrijdag is mijn nod en ik kom zaterdag terug. Ik denk dat ik 1 testje en maandverband meeneem
@ Spa: Heel veel sterktede komende de tijd. Idd laf om na zon tijd het bijltje er bij neer te gooien! Weetje al of het deze maand gelukt is om zwanger te worden of niet? We leven met je mee!@ x meis
♥ ♥ NOD-LIJST 16 t/m 30 APRIL 2012 ♥ ♥ Bekijk bijlage 238747 16. (7) NoLi (4e ronde, 1e kindje) Enjoyce (2e ronde, 2mk, 1e kindje) Mogumogu (6e ronde, 2e kindje) jane1981 (2e ronde na bbz, 2e kindje) Cyll ♥ (8e ronde, 1e kindje) missas (zoveelste ronde, 1e kindje) Elisabeth75 (7e ronde, 2e kindje) 17. (7) Stopcontact ( 4e ronde, 2e kindje) Whoppie ♥ (9e ronde, 3e ronde na mk, 1e kindje) Zaraida ♥ (3e ronde, 4e kindje) Ongeduldje28 (15e ronde, 1e kindje) Dientjuh (3e ronde, 3e kindje - eerste kindje met 37 weken overleden) Loes1990 (2e ronde, 1e kindje) Elance (1e ronde, 1e kindje) 18. (3) Cygnet2 (3e ronde, 3e kindje) Ginie (3e ronde, 3e kindje) All mine (1e ronde, 3e kindje) 19. (10) ZoGraag, (20e ronde, 1e kindje, 4 mk's) Collo003 (1e ronde na mk, 3e kindje) Meis1987 (5e ronde, 1e kindje) Dreamer83 (1e ronde, 2e kindje) Apekop (4e ronde, 2e kindje) lovepeet (2e ronde, 2e kindje) Spa1987 (2e ronde, 1e kindje) mystiklady (5e ronde, 3e kindje) Wolkje86 (4e ronde, 1e kindje) missmoobs (8e ronde, 1e kindje) 20. (4) Naliey (53e ronde, 7e ronde na mk, 1e kindje)(Jarig) Melanie1986 (3e ronde, 1e ronde na mk, 2e kindje) Flippo123 (34e ronde, 2e ICSI, 1e kindje) blueberry (1e ronde, 1e kindje) 21. (12) Lobke2 (4e ronde, 1e kindje) xxNienkexx ♥ (3e ronde, 1e kindje) Piepoe (10e ronde, 1e kindje) Hoop42 (6e ronde, 2mk, 5e kindje) Jossie81 ♥ (2e ronde na een partiële mola, 1e kindje) MamavanF2009 (3e ronde, 2e kindje) Mups (4e ronde, 1e kindje) Mammievan5 (1e ronde na mk, 6e kindje) themar (5e ronde, 2e kindje) happylady (10e ronde, 1e kindje) Ctje1987 (1e ronde, 1e kindje) marijke88 (3e ronde, 2e kindje) 22.(11) Silinde (9e ronde, 2e kindje) Jackystory ( 6e ronde, 1e kindje) Lblue (10e ronde, 1e kindje) Fiore (3e ronde, 3e kindje) Dalia03 (1e ronde, 3e kindje) Miepje01 (8e ronde, 1e kindje) Jufaman (16e ronde, 1e kindje) Nonma (3e ronde, 1e kindje) Grotezus09 (10e ronde, 5e na mk, 2e kindje) Riza (1e ronde, 1e kindje) Kyani (3e ronde, 2e kindje) 23. (9) Lynn1302 (3e ronde, 2e kindje) Kunst (11e ronde, 1e kindje) Wensje (9e ronde, 6e na mk, 2e kindje) Wendy27 (14e ronde, 1e kindje) Minnie1979 (6e ronde na MK, 2e kindje) Isabel Olivia (2e ronde, 1e kindje) Saar81 (3e ronde, 1e kindje) Grieby (2e ronde, 4e kindje) Liana1982 (1e ronde, 1e kindje) 24. (9) Debje88 (6e ronde, 1e kindje) Chantalcindy (2e ronde, 1e kindje) Fiona1983 (6e ronde, 1e kindje) Natascha1 (2e ronde, 2e kindje) Senna999 (3e ronde, 2e kindje) Neirod (1e ronde, 1e kindje) Danssie (4e ronde, 1e kindje) Ceilo (1e ronde, 3e kindje) KimmvBritt (1e ronde, 2e kindje) 25. (6) Ises (4e ronde, 1e kindje) Ivy1979 (8e ronde , 1e kindje) Leo85 (16e ronde, 1e kindje) Chikah (5e ronde, 2e kindje) moppie1 (3e ronde, 2e kindje) Marloescha (11e ronde, 1e kindje) 26. (1) Taaamaaar (6e ronde, 1e kindje) 27. (5) Nik (5e ronde, 1e kindje) Roosje24 (2e ronde, 1e kindje) Cindii (8e ronde, 1e kindje) pupke82 (2e ronde, 1e kindje) Ils80 (1e ronde na vmk, 3e kindje) 28. (4) Moisie (18e ronde, 2e kindje) XSchaapjex (6e ronde, 1e kindje) Twinkle (4e ronde, 2e kindje) onzeker23 (1e ronde, 1e kindje) 29. (5) Sunflower (2e ronde na mk, 1e kindje) Channie32 (16e ronde, 3e kindje) boomie2012 (3e ronde, 2e kindje) Amlie (2e ronde, 1e kindje) Purple85 (3e ronde, 1e kindje) 30. (6) Rose85 (2e ronde, 1e kindje) Noushis (3e ronde na curretage, 2e kindje) Andrea83 (2e ronde, 2e kindje) MayD (4e ronde, 2e kindje) Fathers Princess (10e ronde, 1e kindje) love and hope (1e ronde, 1e kindje) datumloos (2) Jeskejes (17e ronde, 1e kindje) Bootjekatootje (1e ronde na 2 mk, 1e kindje) Totaal: 101 ♥ 5 zwanger ♥, 6 ongesteld, 7 MMM, 10 negatieve test, 2 twijfeltest, cyclus van slag, niets doorgegeven. KimmvBritt negatieve test Nou meiden, wat stom van al die negatieve testen zeg!! Liana1982 je staat erbij! Veel succes gewenst
@ Spa1987 Wow, wat verschrikkelijk zeg! Ik kan me niet voorstellen hoe jij je nu moet voelen Vind het echt zo naar. Ben je nu thuis of aan het werk? Is er geen vriendin/moeder/zus die langs kan komen? Belachelijk van hem dat wetend dat jullie bezig waren voor een kindje hij je dit flikt. Wat een idioot! Je weet natuurlijk ook nog niet of het deze ronde wel of niet gelukt is.. Bah. Hele dikke knuffel voor jou! @ Meis Kan dus nog alle kanten op! Nogmaals bedankt! Ik hoop voor jou ook het beste van het beste hoor! Ook verstandig om niet te testen voor NOD.. En knap dat je jezelf onder controle kan houden als je testjes in huis hebt. Ik ben daar euhm een STUK minder goed in haha @ MamavanF2009 Ja, vreemd he? Ik heb dat nooit dus vond het wel opmerkelijk. Vandaag overigens nergens last van..
Goede middag. @Spa een hele dikke knuf , heb je het aan zien komen of was het totaal onverwachts?? Kop op meid je bent vaak sterker dan je denkt. @Zoetje, zeg je wel ff tegen de kaakchirurg dat je eventueel zwanger kunt zijn?? Weet niet of ze dan rekning met bepaalde dingen houden. Is wel zo gezellig samen met je vriend haha grapje @Elisabeth, ook al rood gespot?? Veel geluk in de volgende ronde @Farthers princess, hier komt er ook bijna geen winkeltroep in nou ja de standaardwinkel dan, ik doe de boodschappen bij de biologische supermarkt en heb iedere week een biologische groentetas. En e-nummers ben ik helemaal allergisch voor, mensen weten vaak niet wat voor troep ze eten @Nienke, jeah op roze gelukkig iemand met goed nieuws vandaag!!!! @Senna, balen van de nega test maar het is nog niet afgelopen zolang je geen bloed ziet. @Grieby, ik denk ook dat ik de 9e mn ei heb gehad, daarna begonnen de kwaaltjes ook, dus lopen we lekker gelijk, ik ga zondag testen en jij?? @Zograag, jou wens ik extra veel geluk in de volgende ronde, jullie zijn nu echt aan de beurt hoor!!! @MamavanF, zijn jullie vegetariers?? Zou dat ook wel willen worden namelijk, heb zulke afschuwelijke verhalen over vlees gelezen dat ik er op af ben geknapt, alleen vis vind ik wel heel erg lekker en mn man houdt van vlees helaas. Ik maak nu ook heel veel vegetarische gerechten maar na een paar dagen begint ie te zeuren grrrr vvdd, wij eten vegetarische pompoen ovenschotel. Vanochtend gesport maar had totaal geen energie pfff terwijl ik normaal superfit ben en constant dat misselijke gevoel, net of er iets brand in je keel/slokdarm
@ Spa: sterkte! Wat een rotnieuws! @ liana: we hebben dezelfde nod. Ben je van plan al eerder te testen? Mijn zusje is ook net zwanger (nu tien wk), dus mijn kriebel is ook daardoor wat groter geworden. Zou ook zo leuk zijn om samen met zus zwanger te zijn, vind je niet?
even heel ego tussendoor,sta op t punt om te vertrekken naar wéér een afspraak ( pfff) was net naar de wc en had in 1 x veel witte slijmerige (draderig) afscheiding... ???? zou t wat zijn? heb dr normaal geen last van! tot later!!
@ Nienke, gefeliciteerd!! @ Nik, jep ik ben ook duizelig! Ik heb het eigenlijk nooit, dus hoop op een goed teken! @ Fathers Princes, gatsie koeientong, hihi.. @ Senna, vervelend dat je negatief hebt getest. @ ZoGraag, ahh nee he @ Ceilo, spannend hoor!! Ik had die afscheiding vorige week ook, witte afscheiding en slierderig, gatsie!! @ Spa1987, WAT?! Nou ja zeg, wat een l*l!!! Wat nou als je zwanger bent?! @ KimmvBritt, balen dat ie negatief was, maar ook nog wel heel vroeg he! Succes met wachten.. @ Liana, welkom!
@ minnie, dat heb ik ook dat brandende gevoel en vandaag zelfs kokhalzen Vvdd. Geen idee nog! We eten alleen vega en vis, maar vis kan ik de laatste dagen niet zien, dus het wordt vega. Een lekker stamppotje misschien
Ik weet niet of dat witte slijm iets heeft te betekenen?? Ik had het vanmorgen ook, weet niet of het draderig was, had een zwarte onderbroek aan en daar zat een hele witte plek in het kruis, ja sorry voor het praatje hoor. Ik denk dat het niet iets is wat specifiek bij een zw.schap hoort
Ja Saar idd ik moet ook kokhalzen, ik heb toen straks bij mn moeder een boterham gegeten en daar stond zult op tafel nou ik werd er niet goed van bah, word normaal ook niet goed van zult maar kokhalzen hoef ik nooit van eten als ik het zie
@ All mine hoop het ook, duimen!! @ spa1987 wow wat een eikel , sterkte meis!! @minnie ik begrijp hier vaak dat meiden voor zwangerschap juist wit slijm hebben? Hier verder niks nieuws behalve raar duizelig vanmorgen en veel puisten.. Ik wil testen!!!!
Het schijnt anders een dure lekkernij te zijn.. Dat moet ik ook nog ontdekken hoor, vond de eerste keer vooral maar erg vreemd om vlees te eten met de gedachte dat het tong is.. Maar manlief vind het erg lekker...mag hij het stiekem allemaal hebben
Ik heb dat ook wel eens gehad, niet altijd...en ben nog nooit zwanger geweest. Dus ik denk dat het ook bij de cyclus hoort....???? waarom het dan soms wel en dan weer niet is, weet ik ook niet. Geen idee dus
@minnie1979; Dat zou ik ook wel willen, alles biologisch. Jammer genoeg is het voor ons te duur maar binnenkort gaan we hier alles inzaaien zodat we over een tijdje uit eigen tuin kunnen eten. En er komen binnenkort kippen, hebben we ook elke dag een vers eitje. Zou het liefst alles zelf verbouwen en maken, tot brood aan toe. Ik heb laatst een boekje gekocht waar alle E-nummers in staan en wat ze kunnen veroorzaken. Je schrikt je rot zeg, wist dat het erg was maar zó erg Hoe doe jij dat, echt álle E-nummers vermijden? Is best lastig he. Ik ben zelf al een tijd vegetarisch en mijn zoontje dus ook, heb de keuze voor hem gemaakt. Helemaal nu dat 'plofkippen' verhaal zo speelt. Lief eet af en toe nog wel wat vlees maar ik heb voor mijzelf de regel; als ik niet kan zien hoe een dier wordt geslacht dan moet ik ook geen vlees eten. Vind vegetarisch daarbij ook veel lekkerder en het valt niet zo zwaar. Klinkt trouwens erg lekker, die pompoenschotel Met dat branderige gevoel in keel en slokdarm word ik al een paar dagen wakker, erg irritant maar hoop maar dat het voor een goed doel is Ik heb trouwens ook rond de 9de mijn ei gehad geloof ik (niet getempt of ovu-testen gebruikt), loop ook gelijk met jullie, ook zondag testen dus (als het nog nodig is). Maar me een cyclus van ong. 32 dagen dus NOD kan ook nog zondag zijn. @Ceilo; Ja geen idee of dat wat te betekenen heeft, laten we het hopen! Heb ik laatst ook gehad, best veel en ook zoals jij beschrijft @Isabel; ja vreemd is dat he, zomaar ineens terwijl je daarvoor nog zo lekker hebt zitten eten. Je zou haast gaan denken dat die test van je deze keer toch écht gelijk heeft