NOD-lijst 16 t/m 30 april 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door Flippo123, 6 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fathers Princes

Fathers Princes Niet meer actief

Ik ben dan niet vegetarisch maar we eten wel redelijk biologisch.
    Wij gebruiken vrijwel geen bestrijdingsmiddelen in de tuin die niet biologisch zijn...maar die rot rupsen zijn momenteel al wel aan de tuinbonen begonnen, dus evne door de vingers gekeken en wat rotzooi gespoten...ach de plantjes zijn nog klein...:)

Het doet het in de moestuin wel erg goed dit jaar...niet zo zomers warm als vorig jaar...toen verbrandde alles en spoelde het vervolgens weg...

Hopen in meerdere opzichten op een vruchtbaar jaar :D

2. MamavanF2009

MamavanF2009 Niet meer actief

hihi ja inderdaad, een héél vruchtbaar jaar!

Ja soms moet je wel even wat doen om de rupsen (en andere beestjes) weg te krijgen maar als het niet echt nodig is, dan liever niet.

En nou ga ik met zoonlief naar oma, hij mag spelen met zijn neefje daar want; "mama, *** is mijn beste vjiendin".
    LOL :D

Fijne middag dames :)

3. meis1987

meis1987 Fanatiek lid

13 dec 2011
    2.450
    372
    83
    in een huis
    zo ik ga aan het werk.. Pff huishouden weer aan de kant. Nog ff drie daagjes werken en dan WEEKEND! kan niet wachten!

Fijne dag meiden!

4. Nonma

Nonma Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.659
    116
    63
    Vrouw
    Marketing
    Amsterdam
    Ik heb dat dus ook heel erg... Ik heb wel gelezen dat het erger wordt als je zwanger bent, maar ook vlak voor je menstruatie kan het weer nattig worden...

5. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    MIddag dames.
    ik benn thuis van me 1ste werkochtend was erg leuk.
    net me meissie in bed gelegd en nu ff chille krijg zo visite van me hoogzwangere vriendin en haar zoontje..

Slakkensporen nou mijn afscheiding is dus echt heel anders dan normaal. dus ben benieuwd wat dit betekent.

6. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen

Vreselijk meisssie zeg.
    huil maar flink gooi alles eruit meissie
    chocolade erbij pakken

7. love and hope

love and hope Actief lid

30 jan 2012
    236
    70
    28
    Vrouw
    achterhoek
    Hier geen nieuwe kwaaltjes..
    Gewoon de zelfde nog..

@ Spa1987 Wat een k*tstreek zeg! Heel veel sterkte..

Vvdd Beefshanghai.. Familie gerecht..
    Lekker makkelijk te maken hihi :D

8. Ils80

Ils80 Bekend lid

27 mrt 2012
    560
    0
    0
    @ Nienke, van harte gefeliciteerd meid! Geniet ervan

@ZoGraag, wat een balen, als ik het goed heb was je al voorbij NOD toch?

@Nik, ik werd vanochtend ook duizelig wakker, deed mijn ogen open en de wereld begon heel raar te draaien. Weet eigenlijk niet meer of ik dat bij andere zwschappen ook had. Wij hebben dezelfde NOD, laten we hopen dat het een goed teken is. Ik heb af en toe een beetje last van mijn (.)(.), maar weet niet of dat al van een evt zwschap kan zijn, volgens mij hebben we vandaag innesteldag als het "raak" is dus dat zou wel erg vroeg zijn. Of zou dat wel kunnen (heb vorige maand een vmk gehad, zou dat nog invloed hebben)?

@vvdd gisteren, op dit moment werk ik voor mezelf, heb een franchisevestiging van een werving en selectiebureau. Helaas nog niemand kunnen plaatsen en dus nog geen inkomsten hieruit. Begin langzaam toch maar weer naar vacatures te kijken.

@vvdd, wij eten vanavond sausijsjes, sperziebonen en aardappels

@Fathers Princess, klinkt goed die gevulde aspergesoep!!

@ alle dames met klachten, wat spannend ik hoop dat jullie snel een positest in handen hebben!

9. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    VVdd> heb hem niet gelezen maar uit reacties maak ik op dat de vraag is wat we eten vanavond???

hier aardappels spinazi en gehaktbal

10. Nik

Nik Bekend lid

7 dec 2011
    741
    0
    0
    Zuid Holland
    @ilse, ik herken het ook niet , en had vanmorgen precies hetzelfde ,
    En stond uurtje later met vriend te knuffelen en toen kreeg ik het weer !
    Geen last van mijn borsten verder! Innesteling vandaag weet ik niet,
    Maar weet wel dat ik belachelijke testdrang heb! ;)
    Succes duimen dat het bij ons beide een goed teken is!!

11. ZoGraag

ZoGraag Bekend lid

8 okt 2010
    886
    0
    16
    Commercieel-administratief medewerkster
    de mooiste stad (vind ik dan)
    Wat erg voor je! Het is nu misschien moeilijk voor te stellen, maar je bent beter af zo. Iemand die je zo makkelijk in de steek laat, jij verdient beter! Over een tijd kom je hier terug met de man die wel oprecht van je houd en dan krijgen jullie vast een lieve baby. Intussen ben je altijd welkom!

Heel veel sterkte en zoek idd mensen op die je nu warmte en liefde kunnen geven,

KNUFFELS

12. Riza

Riza Actief lid

13 apr 2012
    162
    0
    0
    Overijssel
    @ Spa, wat erg voor je zeg, heel veel sterkte en echt, jij verdiend veel beter.

Vvdd: vriend is op werkreis dus maak denk ik wat makkelijks klaar, lasagne ofzo?

Misselijkheid is minder geworden, wel last van m'n buik, rug en slaap nog steeds slecht. Ben benieuwd of het is gelukt, maar denk dat het toevallig is dat ik me zo voel en nega test, want het is de eerste ronde, en rond de eisprong hebben we het een keer zonder rubber gedaan, dus kleine kans!

Nog mensen die getest hebben? Succes duim voor jullie allemaal! :)

13. Isabel Olivia

Isabel Olivia Niet meer actief

Ik hoop dat het raak is hoor! Heb je nou negatief getest of lees ik het verkeerd? Anders kan het natuurlijk ook gewoon nog te vroeg zijn geweest!

14. Ils80

Ils80 Bekend lid

27 mrt 2012
    560
    0
    0
    Nik, ik heb ook ontzettend testdrang. En dat terwijl er maar een hele kleine kans is dat het bij ons raak is. Ik voelde donderdagavond laat mijn ei (normaal gesproken 15 dagen later ongi en door testen voor mijn 1e zwschap weet ik dat ik met eipijn ook posi ovutesten had) en vrijdagavond laat pas geknuffeld. Dit omdat manlief eerst nog wou wachten maar vrijdag toch besloot dat ie niet meer wou wachten...

Wanneer ga jij op zijn vroegst testen? Ik zaterdag denk ik, met zo'n ultragevoelige... of als ik me in kan houden pas volgende week woensdag (dan hebben we bruiloft en wil ik wel graag weten waar ik aan toe ben)

15. ZoGraag

ZoGraag Bekend lid

8 okt 2010
    886
    0
    16
    Commercieel-administratief medewerkster
    de mooiste stad (vind ik dan)
    @ Ils80 ja ik was na NOD

@ IEDEREEN Bedankt voor de steun X

16. Nik

Nik Bekend lid

7 dec 2011
    741
    0
    0
    Zuid Holland
    @ilse, ik denk ook dit weekend, denk niet dat ik mij
    Langer kan inhouden! ;) heb mijn ei ook donderdag gevoelt,
    En woe en donderdag geklust dus wie weet!!

17. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0

Ja sinds ik een paar boeken heb gelezen is mijn eetgewoonte ook anders geworden, zoals het boek Skinny Bitch een echte eye-opener. En ik leer veel van de website www.missnatural.nl
    En als je het grootste deel van de boodschappen in de bio winkel doet heb je weinig tot geen e-nummers, tja het is wel wat duurder maar als je dan weer vaker het vlees laat staan valt het wel mee hoor. Zal het recept van die pompoenschotel hier vanavond wel eens geven, is echt heel lekker.

18. Nonma

Nonma Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.659
    116
    63
    Vrouw
    Marketing
    Amsterdam
    @dames met vragen over afscheiding of slijm, ik vond net dit via Google: Vlak voor je menstruatie kan het ook weer erger zijn. Dan is de afscheiding juist heel wit van kleur.

Ik denk dus dat ik gewoon ongi ga worden:(

19. Nonma

Nonma Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.659
    116
    63
    Vrouw
    Marketing
    Amsterdam
    mmm maar ik vind ook weer dit:

Symptomen zwangerschap: witte, melkachtige vaginale afscheiding
    Naast het bloeden, kan de vrouw veel meer afscheiding tijdens de zwangerschap hebben dan normaal. Dit houdt verband met het feit dat vrijwel direct na de conceptie, de vaginale wand dikker wordt. De toegenomen groei van epitheelcellen in de vagina, zorgt voor extra afscheiding. Normale afscheiding is doorzichtig of wit en vloeibaar, slijmerig en plakkerig. Als de afscheiding van kleur verandert, of sterk en onwelriekend gaat ruiken, moet worden gedacht aan een infectie. Raadpleeg in dat geval de huisarts

20. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Nonma klopt helemaal
    me vorige cyclus heb ik me slijmverlies heel erg in de gaten gehouden.
    2a3 dage na me eisprong verdween al het slijm en paar dagen voor me ongie kwam het terug en was heel waterig.

daarom valt het mij nu dus ook op dat me slijmproductie heel anders is dan ik ken

Deel Deze Pagina