NOD-lijst 16 t/m 30 april 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door Flippo123, 6 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nonma

Nonma Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.659
    116
    63
    Vrouw
    Marketing
    Amsterdam
    Waterig? ik weet het niet meer van vorige cycli, maar op dit moment is het wit en creme achtig... dus niet waterig... pfff, ik heb echt geen flauw idee, gewoon maar braaf wachten op NOD... verder nog steeds hoge temp vanmorgen en niet echt kwaaltjes behalve vanmorgen jeukende en gevoelige tepels...

2. Liana1982

Liana1982 Actief lid

10 apr 2012
    307
    0
    0
    Omg. Amsterdam
    Nee ik ga niet eerder dan de 24ste testen... En idd dat zou heel erg leuk zijn.. En ik denk veel ste vaak shoppen worden...

3. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    mijn slijm is nu dus ook wit en creme-achtig vandaar dat het mij opvalt

4. Ceilo

Ceilo Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.847
    1
    0
    whahaha wat een slakken hier allemaal!

jaik had ook gegoogled en had bovenstaande resultaten ook gevonden...

we kunnen nix meer doen dan afwachten.... beetje jammer weer :p

heb nu overigens ook een trekkend gevoel in mn onderbuik.... vooral als ik met mn ene been over de andere wil zitten....

misschien heeft t wel nix te betekenen,maar dan kan ik volgende maand iig weer teruglezen waar ik niet vanuit hoef te gaan :(?

respect voor allen die wachten op de NOD of nog langer!!

5. tr0elaa

tr0elaa Actief lid

8 feb 2012
    226
    0
    0
    Hoi iedereen,,

Ik weet niet of ik hier goed zit, mijn NOD is 22 april, maar ik heb eigenlijk een vraag; Ik had gister toen ik wakker werd hele erge last van steekjes in mijn onderbuik, vanmorgen toen ik wakker werd had ik het weer, maar nu nog heel af en toe, kan het iets met een eventuele zwangerschap te maken hebben? of is het iets anders? Ik heb dit nog nooit gehad, of nouja het is me nooit opgemerkt tijdens mijn vorige zwangerschappen vandaar ook de vraag..

Groetjes MoniQue..

6. Ils80

Ils80 Bekend lid

27 mrt 2012
    560
    0
    0
    Ik had vorige maand bij zwschap (was onverwacht zwanger en er dus helemaal niet mee bezig) dat het me opviel dat ik ontzettend "nat van onderen" was iedere keer. Doorzichtig/waterig slijm.

Nik, ik kan me denk ik ook niet inhouden hoor. zal dus wel zaterdag worden.

Heb vanaf een halfuurtje geleden trouwens ontzettend druk op mijn onderbuik, met niezen zonet een behoorlijke steek rechtsonderin.

7. Nonma

Nonma Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.659
    116
    63
    Vrouw
    Marketing
    Amsterdam
    Nou, spannend dan dus... ik heb ook wel eens ergens gelezen dat je helaas niet aan afscheiding kunt zien of je zwanger bent... ik zal het pas weten als ik overtijd ben i guess.. Vorige maand begon op deze dag (3 dagen voor NOD) met bruin/roodverlies... tot nu toe nog niks... Ich bin sehr Gespannt...

8. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Nonma ja idd je weet het pas egt rond je NOD maar ach het is leuk om te gissen togh ;)

9. Ils80

Ils80 Bekend lid

27 mrt 2012
    560
    0
    0
    Ik word gek... krijg nu ineens behoorlijk steken in mijn buik thv de baarmoeder. Beetje aan de rechterkant, duurde zo'n 5 min. toen trok het weer weg.

Oh, waarom heb ik de afgelopen 2 jaar niet opgelet tijdens mijn cyclus zodat ik nu zou weten of ik dat altijd heb *slaat zichzelf voor het hoofd*

10. Spa1987

Spa1987 Actief lid

13 apr 2012
    200
    46
    28
    NULL
    NULL
    Iedereen super bedankt voor de lieve berichten, dat doet echt veel goed. Ik ben nu inderdaad aan het uithuilen bij mn moeder, toch de eerste waar je heen gaat als er iets mis is. Ik weet het van deze maand nog niet of het gelukt is, maar nu hoop ik eigenlijk van niet... :(
    Zal ook wel niks worden met zulke stress, het kwam voor mij echt als donderslag bij heldere hemel.
    Jullie zijn hartstikke lief <3 hoop voor jullie dat het deze maand of anders de volgende raak is

11. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen

Misschien is het wel de innesteling:D

12. Riza

Riza Actief lid

13 apr 2012
    162
    0
    0
    Overijssel
    Heb het idd wat apart geschreven, heb nog niet getest hoor! Maar ik denk dat ik nega ga testen. :( Maar blijft afwachten hier op het wachtbankje;)

13. Ils80

Ils80 Bekend lid

27 mrt 2012
    560
    0
    0
    Ik kan me voorstellen dat je nu hoopt dat het niet raak is. En logisch dat je naar je moeder bent gegaan! Wanneer is je NOD, is die al snel of moet je nog lang wachten? Je lichaam doet soms rare dingen...

Zet hem op meid! Dikke knuf voor jou!

14. Ils80

Ils80 Bekend lid

27 mrt 2012
    560
    0
    0
    I hope so!!! Meiden ervaring hiermee, wie heeft het gehad en bleek zwanger of wie heeft dat iedere maand?

15. Fathers Princes

Fathers Princes Niet meer actief

spa1987, wat goed dat je bij je moeder zit. Zet je gedachten maar lekker bezig en doe je ding. Het is gewoon bizar dat dit zomaar en op deze manier gebeurd. En leuk dat je toch nog gezellig even langskomt!!

:)

16. Fathers Princes

Fathers Princes Niet meer actief

Niet iedere maand, maar heb er wel eens last van gehad. En dan denken: he zou het...
    UIteindelijk toch niet.

Het is lastig die symptoompjes, want wat soms kan duiden op zwangerschap blijkt het dan weer niet te zijn...bij mij in elk geval niet.

Ik let deze maand gewoon niet op al die kwaaltjes (nam ik me voor)...haha lukt alleen helemaal niet.

17. Riza

Riza Actief lid

13 apr 2012
    162
    0
    0
    Overijssel
    Soms zeggen die kwaaltjes misschien niets en houdt je lichaam je voor de gek... Hoop dat het maar niet zo is, elke maand weer last van die kwaaltjes lijkt me ook maar niks :s maar je doet er denk ik niet zo veel aan..

18. bibinijmegen

bibinijmegen Fanatiek lid

6 apr 2012
    2.254
    1
    0
    mijn gezinneke
    ik moet 30 april ongi worden en ga zondag test doen spannend best wel !!!

19. Saar81

Saar81 Fanatiek lid

16 apr 2012
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, die steek had ik ook en ook hier balen dat ik niet beter weet wat ik normaal allemaal voel!!! Buik voelt iig actief, moet wel weer lachen om al dit speculeren :), oh daar ging weer een schokje haha

20. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Hihi hier ook een overactieve buik, het steekt en het rommelt dan heb ik weer ongi krampen en dan weer niet pfffff word niet goed van mezelf. Bij mn eerste zw.schap nergens op gelet en toen we voor een 2e gingen ook niet maar als het dan 2x misgaat word je echt zo'n geobsedeerde gek die alleen maar aan zwangerschap kan denken

Deel Deze Pagina