pfff al een paar dagen menstruatiekrampen, maar ik moet eind van de maand pas ongesteld worden. Ik had de 15e heel veel doorzichtig draderig slijm met afvegen, dus ik denk dat ik 16 of 17 eisprong heb gehad...denk ik... maar een innestelling is toch 5 a 7 dagen na bevruchting?? ik las net iets over 10 dagen. alle zwangere van harte gefeliciteerd!! dames op rood, houd moed!! xx Onzeker23
he he ik hoop het ook voor je wel grappig dat je de zelfde klachten heb, dus wie weer ik duim voor je, kisses
ze verloskundige van zp pagina zij tegen mijn dat het 10 dagen na je eisprong is veel s6 deze ronde, groetjess
Ben ik even werken,kletsen jullie weer een end weg! GOEDENAVOND DAMES!!! hcg loze test? kinky!die wil ik ook Hopen dat de testers morgen op roze komen! IK DUIM VOOR JULLIE! Kreeg vanaaf van mn collega de vraag of ik zwanger was? Niet mn uiterlijk,maar mn gedrag ( misselijk en overgeven van de schoonmaakiddeltjes whahaha had ik weer!) het zo spontaan erg warm hebben en het vele plassen! kheb maar gezegt dat ik er geen idee van had of ik zwanger was of niet hahaha ja ze overviel me er mee en ik weet ook nog nix! Ik heb overigens net aardappeltjes gegeten met rode bietjes en een frikandel mannetjelief ging nog even naar de winkel en t vloog me er zo uit dat ie een pizza voor me mee moest nemen..... daar had ik schijnbaar spontaan zin in hahaha
Ja! Ik mag er ook bij! Eindelijk weer n eisprong op cd 34, dat was 16 april! 30 april dus testen!!! Zit in de mmm, ronde veel....
Nou ik deed net een test, en is een beetje een rare, een soort uitgelopen test lijkt het wel, maar volgens mij moet dat roze meer aan de rechterkant zitten dan een uitloper, nou heb ik weer veel aan. Ga denk ik morgen niet testen maar pas wanneer mijn ongesteldheid uitblijft tot wel volgende week donderdag ofzo!
Klinkt hoopvol! Ik heb echt dezelfde dingen, alleen niet benauwd naar soms ineens beetje kortademig. Vanochtend zag ik ineens dat m'n tepels er anders uitzagen. Toen heb ik ze onder de douche minutenlang bestudeerd om voor mezelf te beslissen of ze echt anders zijn, haha. Het enige wat meevalt is de gevoeligheid van m'n borsten, die is niet meer dan normaal rond deze tijd Ik zit eraan te denken om morgen te testen, dat is vier dagen voor nod. Ik ben nl het hele weekend weg en dat lijkt me heel lang.
Goedenavond weer, een hoop bijgekletst zeg in die paar uurtjes Dat slijm wat ik daarnet las heb ik ook gehad, zo'n lange, dikke sliert, beetje wittig (sorry, details) Geen idee of dat wat betekent, we willen zó graag dat het dat wel doet he, alsof ook maar iets anders dan een test kan bevestigen dat we zwanger zijn Jammer genoeg is dat niet zo he, ik zou wel willen!!! Vanmiddag lekker een uurtje in bad gelegen bij mijn mama, mag ik af en toe om even een momentje voor mijzelf te hebben. Nou had ik al gevoeld dat mijn buik anders aanvoelt; wat voller, zachter en iets (echt maar héél iets) dikker maar ik kon het nu ook echt goed zien. Apart gevoel is het, kan het niet goed uitleggen verder. Borsten lijken ook wat voller, ook maar héél subtiel en nauwelijks zichtbaar maar het voelt echt wel zo. pfffttt zo kan ik wel doorgaan maar een test is het enige dat antwoord kan geven. Is het echt zo ja, na 10 dagen innesteling? Dan zou dat hier pas morgen moeten zijn, of zelfs pas zondag. Weet nl niet exact wanneer mijn ei is geweest, de 9de of de 12de. Iemand enig idee hoe het zit met een LF van ong. 10 dagen? Of dat niet te kort is om zwanger te kunnen raken? Oja, Minnie; thnx voor het recept, klinkt goed!!!
En mijn man zegt net dat mijn tepels VEEL groter zijn (heb ze ff onder zijn neus geduwd ter controle ) Dit wordt wel spannend zo, als ik niet zwanger ben, ben ik toch iig flink schijnzwanger
haha dat zal ik zometeen ook es ff doen, zal ie leuk vinden Maar spannend hoor, je zou toch haast denken dat je zwanger bent ja
En inderdaad geen gek idee om hem ook ff te laten checken. Vinden ze helemaal niet erg . Ik had nog niet eens gezien dat ze groter waren, alleen andere kleur
hmm ik ben ook zo duizelig.. sinds vrijdag al.. Maar ja ben ook bezig met afvallen en gestopt met roken. Dus ik gooide het daar op! Maar ik zie het nu steeds vaker voorbij komen... Suc6
Hoi dames! Hier einde van ronde 1, ongi sinds gisteren. Zal ik me maar gaan aanmelden op de volgende NOD-lijst (15 mei). En dat treft, is de eerste dag van onze huwelijksreis
Sow zeg, pfffft ff héél ego; bén me toch een partij misselijk zeg. En een ranzige smaak in mijn mond, blegh... Snak naar een slokje cola en zodra ik dat binnenheb denk ik gátverdamme wat vies tssssss
Hey meiden..ik zou graag meekletsen op dit forum. Spannende dagen zijn het toch voor NOD hè! Ik moet de 24ste ongesteld worden (maar dat hoop ik dus niet) en heb al sinds mijn eisprong last van misselijkheid. Waarschijnlijk een mini buikgriepje ofzo...Nou heb ik dus ook al sinds een dag of 4 een heeeel raar gevoel rond mijn baarmoeder, zo net boven mijn schaambeen..alsof er een spiertje samentrekt en heeel snel trilt. Ik heb dit meetal als ik 's avonds in bed lig...Herkennen jullie dit? Ik kon het niet laten om vanmorgen (6dagen voor NOD) te testen, maar jullie raden het al:negatief! Ik ben benieuwd naar jullie verhalen/ervaringen en kwaaltjes en zou graag gezellig meepraten. Succes allemaal de komende spannende dagen! Liefs Lurie
Helaas, ik mag op rood... Na 2 dagen licht posi testen ben ik vanmiddag 1 dag te vroeg flink ongi geworden. Kan iemand mij op rood zetten? (sta bij 19 april)
Welkom Ja dat gevoel herken ik wel maar ik wil niet te hard hopen. Deed ik vorige maand ook en toen werd ik, één dag te vroeg, ongesteld (al dacht de huisarts dat dat mss toch een innesteling kon zijn, wat ik inmiddels niet echt meer geloof ) Heb het trouwens de hele dag door wel, zo'n gek, trekkerig gevoel.