NOD-lijst 16 t/m 30 april 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door Flippo123, 6 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lurie86

Lurie86 Lid

31 jan 2012
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    @mamavanF dank je! Leuk dat je zo snel reageert! Echt een heel raar gevoel wat ik nooit eerder gehad heb..als het al een innesteling is, hoelang duurt dat dan voor het eitje op een goede plek zit? Zie dat jij nu 3 dagen voor nod zit? Spannend! Heb je al getest? (sorry als ik wat gemist heb, ben nog terug aan het lezen ;))

Liefs lurie

2. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    He balen dreamer en dat na een posi-test, is voor mij weer een reden om niet eerder te testen dan zondag, had het bijna morgen al gedaan....

@Elance ook balen voor jou, op naar de volgende ronde

@Dolores, met welke test (merk) heb je getest?? Anders ff een fotootje kunnen wij meekijken

@Saar, grappig om te horen dat ik niet de enigste ben die haar borsten uitvoerig bestudeerd haha.
    Dus jij gaat morgen al testen, ben benieuwd hoor, ik zit morgen ook 4 dagen voor nod maar durf het nog niet, op de een of andere manier denk ik dat het ongeluk brengt (onzin natuurlijk) maar de laatste 2x heb ik ook voor nod getest en toen ging het mis en bij mn dochter op nod getest en toen was het goed.

@Lurie welkom, wbt kwaaltjes ik geloof dat iedereen hier kwaaltjes heeft en het zou wel wonderlijk zijn als we allemaal zwanger blijken te zijn haha maar ik let er ook op hoor ook al weet ik dat je lichaam je behoorlijk voor de gek kan houden.

Ik heb een leuke vvdd voor morgen:

Wat zijn je hobby's ??

Ben benieuwd dames.

Ga nu ff dvdtje kijken en kom misschien straks nog ff welterusten zeggen. Toedeloe

3. MamavanF2009

MamavanF2009 Niet meer actief

Oei daar vraag je me wat.
    Ik heb al een zoontje maar kan me niet goed herinneren hoe het toen ging met innesteling enzo, is alweer bijna 4 jaar geleden :)
    Ik las daarnet dat iemand zei dat de innesteling 10 dagen na de bevruchting is (door vk verteld) maar het fijne weet ik er niet van.

Ik zou za. mijn NOD hebben maar het kan ook zo. zijn.
    Laatste cyclus was een dag korter dan anders maar die daarvoor 8 dagen langer.
    Daarvoor altijd 32 dagen dus gok voor het gemak nu op za.
    Heb nog niet getest, wil het persé niet voor NOD doen omdat ik die test dan tóch niet geloof:D
    Huisarts zei dat vorige 'menstruatie' (was anders dan anders) misschien toch een innesteling of een vmk geweest kan zijn dus ik wil even afwachten wat er van het weekend gebeurd

4. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Nog f snel een vraag,

Waar baseerde jouw huisarts die innesteling dan op??
    Ik dacht namelijk dat ik 3 maanden geleden ook stellig dat ik zwanger was, kwaaltjes en een vaag positieve test maar werd 16dpo ongesteld, vandaar dat ik het vraag

Zo nu ga ik echt dvd kijken haha

5. MamavanF2009

Mijn menstruatie was een dag (of eigenlijk anderhalf) eerder begonnen met wat roze/grijzig slijm, dag erna een heel rare kleur afscheiding en pas weer een dag later 'gewoon' bloed maar veel minder dan anders.
    Heb daarna zo'n 10 dagen bruinverlies gehad, wat voor mij ook niet normaal is.
    En sindsdien al pijn aan mijn borsten en buik, is niet veranderd en we zijn al 4 weken verder.
    Daarom zei de ha dat het toch een innesteling kon zijn, of een vmk.
    Het bloed kon dan weer komen omdat de bevruchting waarschijnlijk binnen 10 dagen voor menstruatie is geweest.
    Maar paar dagen na menstruatie nega-test gedaan dus die zal ik maar geloven.
    Ik had vorige week weer opnieuw kunnen testen (die eerste was misschien te vroeg volgens ha) maar op een of andere manier durf ik niet goed en wacht ik liever af of ik nu ongesteld word.
    Verwacht nl van wel omdat mijn buik weer zo opgezet is en ik moeilijk naar het toilet kan, teken dat het eraan zit te komen.
    Maar dan toch raar dat mijn borsten en buik zo gevoelig en gespannen blijven.

Zo, lang antwoord op korte vraag, hihi
    Welke film ga je kijken?

6. Lurie86

Lurie86 Lid

31 jan 2012
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ooh spannend zeg! Vroeg testen heeft idd weinig zin maar ik ben zo slecht in wacten! Zeker als ik allemaal vreemde dingen voel (die ik mezelf misschien wel aanpraat)

Wat een nare gedachte om misschien een vmk te hebben gehad... Hoop voor je dat het deze keer raak is! Succes komend weekend!

Liefs

7. Lurie86

Lurie86 Lid

31 jan 2012
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh sorry...bericht was gericht aan mamavanF..moet geloof ik op quote klikken :)

8. Lurie86

Lurie86 Lid

31 jan 2012
    9
    0
    0
    NULL
    NULL

Dank je! Inderdaad..die kwaaltjes haha.. Mijn lichaam heeft me ook al een aantal keer voor de gek gehouden :$ ben als ruim een jaar bezig om zwanger te raken...voel me nu wel anders dan anders. ik hoop nog maar nergens op...

Geniet van je filmpje! Hier heeft de man voetbaal opstaan ;)

Liefs lurie

9. rose85

rose85 Actief lid

5 mrt 2012
    132
    4
    18
    NULL
    NULL
    Hoi dames!

Sinds vanavond zeurende steken achter schaambot... Mn onderrug doet er gewoon pijn van! Ik zit vandaag op dag 29 (eerste cyclus was 47 dagen). Hmmzzz kan dus vanalles zijn! We wachten maar weer af en ik ga duimen dat t geen ongesteldheid is. Alhoewel dat ook niet heel erg zou zijn ( kortere cyclus is best welkom).

@lurie86: is dit jullie eerste ronde? Spannend he! Ik heb vorige ronde (onze eerste ronde denk ik wel 6x getest whahaahaa zo erg! Hopelijk zijn die trillingen een goed teken! Heel veel succes met wachten...

10. KimmvBritt

KimmvBritt Actief lid

22 okt 2007
    235
    0
    0
    Huisvrouw
    IJsselstein
    Hier ben ik ook weer even. Vandaag vanaf vanmiddag geklust in het huis van me zusje en der man. We hebben met z'n 3en alle kozijnen op de bovenverdieping geschuurd, pffff wat een werk en vies!

Hier is er weer een kwaaltje bij, mijn borsten beginnen pijn te doen, merkte het toen ik net onder de douche aan het wassen was.

Heb vanavond ook nieuwe zwangerschapstesten besteld, had er nog maar 1 en die heb ik gebruikt. Als het goed is krijg ik die de 20e binnen, hopelijk kan ik me inhouden met testen, kan namelijk al testen 4 dagen voor nod met die testen.

Meiden die op rood staan, wat balen zeg, hopelijk lukt het snel bij jullie..!

Zou ik trouwens maar vast antwoord geven op dvdd voor morgen.

Mijn grootste hobby is..................................

Haken...

Nu zullen jullie wel denken, haken??? Dat is toch voor oma's...
    Eerlijk, zo dacht ik er ook over totdat ik zag wat voor leuke knuffels je ermee kan maken.
    Dit doe ik nu al zo'n anderhalf jaar bijna dagelijks.

Ook pixelhobby vind ik erg leuk om te doen. Pixelhobby is een soort ministeck maar dan heel klein, op formaat van een pixel zeg maar.
    Zo kan je van alles maken, ik heb nu al 2 foto's van me meisje gemaakt, waaronder 1 heel groot.

Oh ja heb nog wel een hobby, internet...

Ik vind het heerlijk om gewoon lekker te snuffelen op internet, beetje op facebook kletsen, forummen.

Maar mijn allergrootste hobby is toch echt "Britt"

Ik hou er zo van om lekker samen met haar leuke dingen te doen, al simpel samen kleuren aan de tafel, heeerlijk....

11. MamavanF2009

Nou, het valt op zich wel mee eerlijk gezegd; ik heb me er niet echt vervelend bij gevoeld.
    Het is zoiezo niet zeker dat het dat is geweest (blijf natuurlijk hopen dat het een innesteling was) maar dan nog; ik ben daar best nuchter onder:
    Het was nog vóór mijn NOD dus had ik hoe dan ook nog niet geweten dat ik zwanger was, áls het al zo is geweest.
    Wil niemand voor het hoofd stoten natuurlijk, zo bedoel ik het absoluut niet, maar als het zo is geweest dan was ik amper 10 dagen zwanger en dat is voor mijn gevoel nog 'niks'.
    Wil zeggen dat de innesteling niet goed is gegaan en dat vind ik heel wat anders voelen dan een echte miskraam (bijna 12 jaar geleden gehad)...

Enneh, ik had al begrepen dat het berichtje aan mij gericht was ;)

12. Lurie86

Lurie86 Lid

31 jan 2012
    9
    0
    0
    NULL
    NULL

Heyhey...het is niet onze eerste ronde. Ben nu anderhalf jaar gestopt met de pil en ongeveer een jaar serieus bezig om zwanger te raken...sommige cycli ook niet helemaal mee bezig geweest hoor:cool: die steken achter het schaambot heb ik ook wel eens gehad..best pijnlijk he! Ik hoop voor je dat je ongesteldheid weg blijft! Succes!

13. Mammievan5

Mammievan5 Actief lid

30 apr 2010
    279
    0
    0
    forums en nog veel meer
    Rijswijk Nb
    wat woord het spannend dames zaterdag kan ik testen
    ik voel me wel anders maar ja dat hoef niets te betekenen
    ik heb soms wat gespannen borsten meer zin in eten ben in de ochtend en laat in de avond misselijk en droom ineens zo vreemd heel raar allemaal zaterdag 21 april is mijn NOD dan kan ik eindelijk testen en ik wens alle dames die ook nog moeten wachten heelllll veel succes en ik hoop voor iedereen dat we op roze gaan

14. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Thanks voor het antwoord, ik ben Single aan het kijken, is een Komische Nederlandse serie

15. tinkerbell26

tinkerbell26 Fanatiek lid

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    Hoi dames ben al een effe niet meer op het forum geweest. Omdat we er effe tussenuit zijn moeten gaan ma vanaf 1 april heb ik eindelijk mijn regels gekregen ben dan ook deze maand met Clomid moeten beginnen ik weet nog niet wanneer mijn NOD zal zijn want ben al twee keer op controle moeten gaan en de eitjes waren nog niet voldoende gegroeid dus moest ik gisteren beginnen met Clomid te nemen maar dan 2 per dag ik moet 26 april terug op controle gaan

16. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Mamavan5, ik droom de laatste tijd ook zo, jeetje ik herken zoveel dingen die jullie opschrijven.

Droomde van de week over een krokodil die een voet van iemand afbeet, en daaromheen stonden heel veel mensen en ik hoorde gewoon het geluid dat mensen maken als ze schrikken, echt creapy.
    Ik ga nu mn bedje weer opzoeken en hoop dat ik nu wat leuker droom haha truste!!!!!!

17. Ginie

Ginie Actief lid

13 aug 2009
    409
    0
    0
    Hoi dames,

Vandaag mijn NOD en tot nu toe nog niks gespot... Elke keer bij het naar de wc gaan het gevoel ongi te zijn geworden, maar bij het afvegen alleen maar slijm... Gisteren een omowitte test dus denk dat ik gewoon morgen ongesteld ga worden en zo niet, dan vrijdagochtend nog een testje wagen...

@Spa: wat ontzettend rot voor je! Veel sterkte ermee!

@rode dames: balen, succes in de volgende ronde.

@nieuwe zwangere: gefeliciteerd en geniet ervan! Hopelijk volgen er nog velen!

Ga mijn bedje opzoeken, morgen weer werken!
    Slaap lekker dames!

18. MamavanF2009

Ik ga ook slapen, truste allemaal enneh... mooie dromen (ipv bijtende krokodillen enzo :D)

19. meis1987

meis1987 Fanatiek lid

13 dec 2011
    2.450
    372
    83
    in een huis
    Goede avond dames!

Het werk zit er weer op voor vandaag! Nog 2 daagjes te gaan.. En dan WEEKEND! :D:D
    Morgen weer het moment van de waarheid. Als ik morgen na de middag nog niet ongesteld is de kans erg groot! maar daar ga ik niet van uit. Nergens last van eigenlijk. Wel een beetje een opgeblazen buik maar dat ik eigenlijk altijd voor NOD.

Alvast de VVDD: Mijn hobby's zijn lezen, internetten, op vakantie gaan.. En dat was het eigenlijk wel! haha soms wilde ik wel wat meer hobby's hebben.

Slaap lekker meiden!

20. Isabel Olivia

Isabel Olivia Niet meer actief

♥ ♥ NOD-LIJST 16 t/m 30 APRIL 2012 ♥ ♥

Bekijk bijlage 238929

16. (7)
    NoLi (4e ronde, 1e kindje)
    Enjoyce (2e ronde, 2mk, 1e kindje)
    Mogumogu (6e ronde, 2e kindje)
    jane1981 (2e ronde na bbz, 2e kindje)
    Cyll ♥ (8e ronde, 1e kindje)
    missas (zoveelste ronde, 1e kindje)
    Elisabeth75 (7e ronde, 2e kindje)

17. (7)
    Stopcontact ( 4e ronde, 2e kindje)
    Whoppie ♥ (9e ronde, 3e ronde na mk, 1e kindje)
    Zaraida ♥ (3e ronde, 4e kindje)
    Ongeduldje28 (15e ronde, 1e kindje)
    Dientjuh (3e ronde, 3e kindje - eerste kindje met 37 weken overleden)
    Loes1990 (2e ronde, 1e kindje)
    Elance (1e ronde, 1e kindje)

18. (3)
    Cygnet2 (3e ronde, 3e kindje)
    Ginie (3e ronde, 3e kindje)
    All mine (1e ronde, 3e kindje)

19. (10)
    ZoGraag, (20e ronde, 1e kindje, 4 mk's)
    Collo003 (1e ronde na mk, 3e kindje)
    Meis1987 (5e ronde, 1e kindje)
    Dreamer83 (1e ronde, 2e kindje)
    Apekop (4e ronde, 2e kindje)
    lovepeet (2e ronde, 2e kindje)
    Spa1987 (2e ronde, 1e kindje)
    mystiklady (5e ronde, 3e kindje)
    Wolkje86 (4e ronde, 1e kindje)
    missmoobs (8e ronde, 1e kindje)

20. (4)
    Naliey (53e ronde, 7e ronde na mk, 1e kindje)(Jarig)
    Melanie1986 (3e ronde, 1e ronde na mk, 2e kindje)
    Flippo123 (34e ronde, 2e ICSI, 1e kindje)
    blueberry (1e ronde, 1e kindje)

21. (12)
    Lobke2 (4e ronde, 1e kindje)
    xxNienkexx ♥ (3e ronde, 1e kindje)
    Piepoe (10e ronde, 1e kindje)
    Hoop42 (6e ronde, 2mk, 5e kindje)
    Jossie81 ♥ (2e ronde na een partiële mola, 1e kindje)
    MamavanF2009 (3e ronde, 2e kindje)
    Mups (4e ronde, 1e kindje)
    Mammievan5 (1e ronde na mk, 6e kindje)
    themar (5e ronde, 2e kindje)
    happylady (10e ronde, 1e kindje)
    Ctje1987 (1e ronde, 1e kindje)
    marijke88 (3e ronde, 2e kindje)

22.(11)
    Silinde (9e ronde, 2e kindje)
    Jackystory ( 6e ronde, 1e kindje)
    Lblue (10e ronde, 1e kindje)
    Fiore (3e ronde, 3e kindje)
    Dalia03 (1e ronde, 3e kindje)
    Miepje01 (8e ronde, 1e kindje)

Jufaman (16e ronde, 1e kindje)
    Nonma (3e ronde, 1e kindje)
    Grotezus09 (10e ronde, 5e na mk, 2e kindje)
    Riza (1e ronde, 1e kindje)
    Kyani (3e ronde, 2e kindje)

23. (9)
    Lynn1302 (3e ronde, 2e kindje)
    Kunst (11e ronde, 1e kindje)
    Wensje (9e ronde, 6e na mk, 2e kindje)
    Wendy27 (14e ronde, 1e kindje)
    Minnie1979 (6e ronde na MK, 2e kindje)
    Isabel Olivia (2e ronde, 1e kindje)
    Saar81 (3e ronde, 1e kindje)
    Grieby (2e ronde, 4e kindje)
    Liana1982 (1e ronde, 1e kindje)

24. (9)
    Debje88 (6e ronde, 1e kindje)
    Chantalcindy (2e ronde, 1e kindje)
    Fiona1983 (6e ronde, 1e kindje)
    Natascha1 (2e ronde, 2e kindje)
    Senna999 (3e ronde, 2e kindje)
    Neirod (1e ronde, 1e kindje)
    Danssie (4e ronde, 1e kindje)
    Ceilo (1e ronde, 3e kindje)
    KimmvBritt (1e ronde, 2e kindje)

25. (6)
    Ises (4e ronde, 1e kindje)
    Ivy1979 (8e ronde , 1e kindje)
    Leo85 (16e ronde, 1e kindje)
    Chikah (5e ronde, 2e kindje)
    moppie1 (3e ronde, 2e kindje)
    Marloescha (11e ronde, 1e kindje)

26. (1)
    Taaamaaar (6e ronde, 1e kindje)

27. (5)
    Nik (5e ronde, 1e kindje)
    Roosje24 (2e ronde, 1e kindje)
    Cindii (8e ronde, 1e kindje)
    pupke82 (2e ronde, 1e kindje)
    Ils80 (1e ronde na vmk, 3e kindje)

28. (4)
    Moisie (18e ronde, 2e kindje)
    XSchaapjex (6e ronde, 1e kindje)
    Twinkle (4e ronde, 2e kindje)
    onzeker23 (1e ronde, 1e kindje)

29. (5)
    Sunflower (2e ronde na mk, 1e kindje)
    Channie32 (16e ronde, 3e kindje)
    boomie2012 (3e ronde, 2e kindje)
    Amlie (2e ronde, 1e kindje)
    Purple85 (3e ronde, 1e kindje)

30. (6)
    Rose85 (2e ronde, 1e kindje)
    Noushis (3e ronde na curretage, 2e kindje)
    Andrea83 (2e ronde, 2e kindje)
    MayD (4e ronde, 2e kindje)
    Fathers Princess (10e ronde, 1e kindje)
    love and hope (1e ronde, 1e kindje)

datumloos (2)
    Jeskejes (17e ronde, 1e kindje)
    Bootjekatootje (1e ronde na 2 mk, 1e kindje)

Totaal: 101

♥ 5 zwanger ♥, 8 ongesteld, 7 MMM, 10 negatieve test, 2 twijfeltest, cyclus van slag, vlindertje, niets doorgegeven.

Elance en Dreamer83 op rood :( Onwijs rot en balen meiden!

Deel Deze Pagina