NOD-lijst 16 t/m 30 april 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door Flippo123, 6 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ceilo

Ceilo Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.847
    1
    0
    **KNUFFF** en veel succes in de volgende ( en hopelijk) laatste ronde!!

2. Fathers Princes

Fathers Princes Niet meer actief

Wat is er weer veel gebeurd dames!!
    En helaas weer wat dames op rood bespeurd...

Hier gebeurd nog niet veel bijzonders...behalve dat mijn buik wat opgezwollener voelt...heb ik eigenlijk altijd wel voor mijn menstruatie, zo'n raar gevoel..

vvdd: mijn hobbie is met kinderen werken, dat doe ik dan ook graag. En ook lekker in de moestuin bezig zijn..samen met mijn spetter!

3. Ceilo

Ceilo Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.847
    1
    0
    knettergekke wezens!:p

Ik hoop voor je dat alles goed komt en dat je lekker niet ongesteld word en dus ook lekker geen pijn hoeft te hebben! :)

4. loes1990

loes1990 Fanatiek lid

8 mrt 2012
    1.835
    0
    0
    NULL
    NULL
    goedemorgen dames!

hier nog steeds geen rode duivels te bekennen.. had gister een negatieve test (kv2v5) en twijfel nu een beetje wat ik het beste kan doen.. ik heb nu geen testen meer in huis maar zal ik nu een vroege test halen? of de kv2v5.. of een CB? ik weet het even niet meer..

ik voel me eigenlijk wel goed.. soms een beetje misselijk (vooral als ik weer moet gaan eten) en dingen die ik normaal lekker vind begin ik nu van te kokhalzen :S zondag op een feestje nam ik een bitterbal die weer terug kwam en gisteravond liet ik mij favoriete koekje ook liggen.. echt raar..ben wel iets meer moe dan normaal maar ik slaap de laatste paar nachten er onrustig dus dat klopt dan wel..

vvdd: mijn hobby's zijn leuke dingen doen met vrienden, 's zomers varen en wakeboarden en 's winters snowboarden..

liefs,

Loes

5. Saar81

Saar81 Fanatiek lid

16 apr 2012
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heftig zeg zoveel miskramen... Gelukkig is er uiteindelijk iets moois uitgekomen!

6. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Morgen dames.

Als eerste gefeliciteerd voor de zwangeren!! Strooi maar wat HCG.
    Alle ongi dames @#%& heel veel succes volgende ronde en hoop dat t jullie ronde wordt.
    Voor de wachters.... Duim voor roze!

Ik lees wel mee maar reageer weinig. Ik kan me zelf altyd zo gek maken met kwaaltjes en van alles voelen. En probeer dat nu minder te doen. Maar t lukt nog niet zo. Nu ook... dacht mn ei geweest te zijn. (weinig geklust ivm kijkoperatie) Maar nu heb ik een flinke tempdaling. Vind m zelf te groot voor innestelingsdip.
    Weet iemand of t zo kan zijn dat mn ei toch niet geweest is? Vanmorgen ook weer eggwhite... zo vaag.

7. Ceilo

Ceilo Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.847
    1
    0
    dat is idd raar dan Loes! mss wel een voorteken! spannend!!

ik ben persoonlijk altijd van de goedkope testen... bestelde ze altijd bij L10,maar de laatste x heb ik ergens anders ( weet ff nie meer hoe t heet) nog goedkopere besteld.

de testen van kv2v5 zijn toch oko gevoelig?!?! persoonlijk zou ik dan gewoon die halen.....

succes met je moeilijke keuze!! :p

8. Ceilo

Ceilo Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.847
    1
    0

jaa 2 x moois zelfs he :D

ben ook een suptrotse mama hoor!

9. Ceilo

Ceilo Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.847
    1
    0
    jijhoort dus ook bij de "knettergekke wezens van vrouwen" :p

over tempen heb ik geen idee,daar heb ik me nog nooit mee bezig gehouden...

sterkte en succes!

10. loes1990

loes1990 Fanatiek lid

8 mrt 2012
    1.835
    0
    0
    NULL
    NULL
    bij de kv2v5 testen kan ik niet vinden hoe gevoelig ze zijn :( .. ik vind het zo moeilijk.. ben bang voor weer een negatieve test.. :(

11. Ceilo

Ceilo Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.847
    1
    0
    ik weet zo ook niet HOE gevoelig ze zijn,maar ik lees hier altijd dat de teten van kruidvat heel gevoelig schijnen te zijn!

12. senna999

senna999 Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.815
    1
    0
    vandaag mn nod. en weer een negatieve test.. die van kruidvat 2voor5. die zijn toch gevoelig..
    hier nog geen bloed te bekennen of iets wat erop lijkt.
    ben altijd standaard op dag 14 na de eisprong ongesteld. maar nu dus niet. de vorige 2 keer dat ik dat had was ik zwanger maar toen testte ik dus ook positief. heel raar, mn lijf houd me voor de gek ben ik bang.

13. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Ja maar sta in negeermodus.... u voelt niets!!

14. Ceilo

Ceilo Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.847
    1
    0
    spannend senna!! vreemd van je nega testen... laten we hopen op de weinig hcg nog!

en ja van wat ik hier lees altijd zijn die inderdaad vrij gevoelig!

15. tinkerbell26

tinkerbell26 Fanatiek lid

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    Voor ons is het de 6e ronde voor een tweede kindje wanneer ik NOD ga hebben weet ik nog niet

16. Ceilo

Ceilo Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.847
    1
    0
    :D:D:D

wou dat ik die modus even aan kon nemen :p

17. loes1990

loes1990 Fanatiek lid

8 mrt 2012
    1.835
    0
    0
    NULL
    NULL
    nou senna dan zitten we in dezelfde situatie.. echt verschrikkelijk! ik ga zo nog maar is de kv testen halen.. hoop natuurlijk dat ik gister gewoon nog niet genoeg HCG had.. en hoop ook dat ik me dan nog kan inhouden met testen tot morgen ochtend.. pff... valt niet mee om een vrouw te zijn ;)

liefs,

loes

18. Ceilo

Ceilo Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.847
    1
    0
    **OFFTOPIC** ik zit te klooien met mn avator..... aaargh.... verkleind en al en nu wil ie m nog nie uploaden!! **OFFTOPIC**

19. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Haha ja is soms wel fijn hoor. Maar zo moeilijk. Lijf heeft me te vaak voor de gek gehouden.

20. senna999

senna999 Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.815
    1
    0
    @loes; ja valt niet mee om een vrouw te zijn ;)
    weet jij ook zeker wanneer je je ei hebt gehad?
    als ik dat nu niet had geweten, had ik gewoon gedacht dat ik een langere cyclus had, maar mn tempkaart is vrij duidelijk toch?

Deel Deze Pagina