temp kaartje is heel duidelijk.. ik weet het niet helemaal zeker maar had 1 april enorm veel cervixslijm.. zit wel pas in ronde 2 dus misschien houd mijn lichaam me wel heel erg voor de gek.. wanneer ga jij weer testen? liefs, Loes
Spannend Loes! Ik hoop op een mooi testje Overigens denk ik niet dat je perse hoeft te wachten tot morgen gezien je al 3 dagen over tijd bent..
dat is waar.. hmm nu breng je me in de verleiding wacht zo lang mogelijk.. dan wordt de kans alleen maar groter toch
Klopt! Je hebt helemaal gelijk! Ik vind drie dagen over tijd alleen zo lang klinken haha. Ik denk dat de test nu sowieso wel positief zou moeten zijn.. Kruidvat 2 voor 5 euro testen zijn inderdaad gevoelig.
Hi Loes! Ik had dus exact hetzelfde, ook op dezelfde CD en ook met een tempdip..... Ik heb gelezen dat het inderdaad innesteling zou kunnen zijn, maar het hoeft dus niet onzekerheid!!! Hopelijk betekent het wel iets! ik ga zaterdag testen (als er nog niks gebeurt verder...
denk dat ik pas na het weekend weer ga testen. kijk het wel even aan. als die kruidvat zo gevoelig zijn denk ik dat ik van het weekend ongesteld ga worden, anders had er toch al wel een heel licht lijntje moeten staan.
@Ils80; Spannend, voor wat voor baan? Als je nog moet gaan, succes! Als je al bent geweest, hoe ging het? @All Mine; Dat wordt wel erg spannend zo zeg, wel krampen maar niks te zien. Je móet je niet inhouden met testen, toch? Nu je NOD is geweest? Wel knap als je dat kunt hoor!!! @Ceilo; Spannend is dat he, met een nieuwe partner weer opnieuw met kindjes beginnen. Hier ook, voor Lief wordt het zijn eerste kindje, voor mij de tweede. Hoop dat het deze keer wél goed gaat samen want heb het met mijn zoontje helemaal alleen gedaan. Best apart hoor, geen idee hoe dat is, met zijn tweeën een kindje krijgen @senna999 en loes1990; Wat frustrerend zeg, wil je weten waar je aan toe bent, weet je nóg niks Die kruidvat-dingen zijn best gevoelig maar ik heb laatst bij sensitest een doosje met een stuk of 6 testen besteld, werken hetzelfde als die van kruidvat. Nog niet geprobeerd hoor, moet nog een paar dagen wachten. Maar ik hoop voor jullie dat je lijf je niet voor de gek houdt en dat jullie morgen (ofzo) wél positief testen! Doe mij die negeermodus ook maar, kan verdorie nergens anders meer aan denken @Isabel Olivia; hoe voel je je, nog misselijk geweest? Twijfel je nog aan je test? @rode dames; kl*te voor jullie zeg, ik blijf mee hopen op snel een posi-test! @dames-die-ik-nog-vergeten-ben; SORRY!!! @vvdd; ik teken, schrijf, lees alles wat los en vast zit, borduur zo af en toe maar heb de neiging aan dingen te beginnen en ze dan niet af te maken omdat ik dan weer ergens anders zin in heb Hoef me in ieder geval niet te vervelen met een kind, 3 katten en leuke hobbies, hihi
♥ ♥ NOD-LIJST 16 t/m 30 APRIL 2012 ♥ ♥ Bekijk bijlage 238970 16. (7) NoLi (4e ronde, 1e kindje) Enjoyce (2e ronde, 2mk, 1e kindje) Mogumogu (6e ronde, 2e kindje) jane1981 (2e ronde na bbz, 2e kindje) Cyll ♥ (8e ronde, 1e kindje) missas (zoveelste ronde, 1e kindje) Elisabeth75 (7e ronde, 2e kindje) 17. (7) Stopcontact ( 4e ronde, 2e kindje) Whoppie ♥ (9e ronde, 3e ronde na mk, 1e kindje) Zaraida ♥ (3e ronde, 4e kindje) Ongeduldje28 (15e ronde, 1e kindje) Dientjuh (3e ronde, 3e kindje - eerste kindje met 37 weken overleden) Loes1990 (2e ronde, 1e kindje) Elance (1e ronde, 1e kindje) 18. (3) Cygnet2 (3e ronde, 3e kindje) Ginie (3e ronde, 3e kindje) All mine (1e ronde, 3e kindje) 19. (10) ZoGraag, (20e ronde, 1e kindje, 4 mk's) Collo003 (1e ronde na mk, 3e kindje) Meis1987 (5e ronde, 1e kindje) Dreamer83 (1e ronde, 2e kindje) Apekop (4e ronde, 2e kindje) lovepeet (2e ronde, 2e kindje) Spa1987 (2e ronde, 1e kindje) mystiklady (5e ronde, 3e kindje) Wolkje86 (4e ronde, 1e kindje) missmoobs (8e ronde, 1e kindje) 20. (4) Naliey (53e ronde, 7e ronde na mk, 1e kindje)(Jarig) Melanie1986 (3e ronde, 1e ronde na mk, 2e kindje) Flippo123 (34e ronde, 2e ICSI, 1e kindje) blueberry (1e ronde, 1e kindje) 21. (12) Lobke2 (4e ronde, 1e kindje) xxNienkexx ♥ (3e ronde, 1e kindje) Piepoe (10e ronde, 1e kindje) Hoop42 (6e ronde, 2mk, 5e kindje) Jossie81 ♥ (2e ronde na een partiële mola, 1e kindje) MamavanF2009 (3e ronde, 2e kindje) Mups (4e ronde, 1e kindje) Mammievan5 (1e ronde na mk, 6e kindje) themar (5e ronde, 2e kindje) happylady (10e ronde, 1e kindje) Ctje1987 (1e ronde, 1e kindje) marijke88 (3e ronde, 2e kindje) 22.(11) Silinde (9e ronde, 2e kindje) Jackystory ( 6e ronde, 1e kindje) Lblue (10e ronde, 1e kindje) Fiore (3e ronde, 3e kindje) Dalia03 (1e ronde, 3e kindje) Miepje01 (8e ronde, 1e kindje) Jufaman (16e ronde, 1e kindje) Nonma (3e ronde, 1e kindje) Grotezus09 (10e ronde, 5e na mk, 2e kindje) Riza (1e ronde, 1e kindje) Kyani (3e ronde, 2e kindje) 23. (9) Lynn1302 (3e ronde, 2e kindje) Kunst (11e ronde, 1e kindje) Wensje (9e ronde, 6e na mk, 2e kindje) Wendy27 (14e ronde, 1e kindje) Minnie1979 (6e ronde na MK, 2e kindje) Isabel Olivia (2e ronde, 1e kindje) Saar81 (3e ronde, 1e kindje) Grieby (2e ronde, 4e kindje) Liana1982 (1e ronde, 1e kindje) 24. (9) Debje88 (6e ronde, 1e kindje) Chantalcindy (2e ronde, 1e kindje) Fiona1983 (6e ronde, 1e kindje) Natascha1 (2e ronde, 2e kindje) Senna999 (3e ronde, 2e kindje) Neirod (1e ronde, 1e kindje) Danssie (4e ronde, 1e kindje) Ceilo (1e ronde, 3e kindje) KimmvBritt (1e ronde, 2e kindje) 25. (6) Ises (4e ronde, 1e kindje) Ivy1979 (8e ronde , 1e kindje) Leo85 (16e ronde, 1e kindje) Chikah (5e ronde, 2e kindje) moppie1 (3e ronde, 2e kindje) Marloescha (11e ronde, 1e kindje) 26. (1) Taaamaaar (6e ronde, 1e kindje) 27. (5) Nik (5e ronde, 1e kindje) Roosje24 (2e ronde, 1e kindje) Cindii (8e ronde, 1e kindje) pupke82 (2e ronde, 1e kindje) Ils80 (1e ronde na vmk, 3e kindje) 28. (4) Moisie (18e ronde, 2e kindje) XSchaapjex (6e ronde, 1e kindje) Twinkle (4e ronde, 2e kindje) onzeker23 (1e ronde, 1e kindje) 29. (5) Sunflower (2e ronde na mk, 1e kindje) Channie32 (16e ronde, 3e kindje) boomie2012 (3e ronde, 2e kindje) Amlie (2e ronde, 1e kindje) Purple85 (3e ronde, 1e kindje) 30. (6) Rose85 (2e ronde, 1e kindje) Noushis (3e ronde na curretage, 2e kindje) Andrea83 (2e ronde, 2e kindje) MayD (4e ronde, 2e kindje) Fathers Princess (10e ronde, 1e kindje) love and hope (1e ronde, 1e kindje) datumloos (2) Jeskejes (17e ronde, 1e kindje) Bootjekatootje (1e ronde na 2 mk, 1e kindje) tinkerbell26 (6e ronde, 2e kindje) Totaal: 102 ♥ 5 zwanger ♥, 10 ongesteld, 8 MMM, 10 negatieve test, 2 twijfeltest, cyclus van slag, vlindertje, niets doorgegeven. Saar81 negatieve test.. hopelijk te vroeg getest! Bootjekatootje en Elisabeth75 op rood Heel erg balen meiden! Tinkerbell26 toegevoegd! Welkom!
Nee, dit is niet waar. Je zit 5 dagen voor je NOD.. de kans dat de test nu nog negatief is is groter dan dat de test positief is. Bij mijn eerste zwangerschap testte ik 3 dagen voor mijn NOD negatief en was toch echt zwanger
@isabel; in de tabel is mn nod nog niet aangepast. ik heb een erg wisselende cyclus en ben uitgegaan van een cyclus van 35 dagen. volgens mn temp heb ik deze ronde een cyclus van rond de 30 dagen en was mn nod gister of vandaag. dus vandaar dat ik nu al getest had.
@Ils80 Succes bij je sollicitatiegesprek! Gaat helemaal goedkomen @ love and hope Hier hetzelfde.. denk niet dat het raak is. Gewoon een voorgevoel. @ All Mine Ga je echt zo lang wachten?! Je bent al overtijd.. ik zou het wel weten @ Pupke82 Jeetje, wat een gedoe zeg. Ik ga duimen dat het niet allemaal voor niks is geweest. Sowieso heel veel plezier gewenst in NY. Geweldige stad, ik wil zo graag eens terug! @ MamavanF2009 Ik ben niet zo zeer misselijk geweest maar wel erg veel last van kots boeren.. Ielll haha. En het gekke was ook dat ik de dag van het overgeven niet zo zeer misselijk was, maar gewoon door die geur gelijk begon te kokhalzen en voor ik het wist kwam het eruit.. haha. Hoe is het nu met jou? Spannend hoor.. Hopelijk heeft het duimen van mij voor jou geholpen
Dan begrijp ik je helemaal! Hmm, nog onduidelijk voor jou.. vervelend zeg. Alsnog moeten we wel goede moet blijven houden hoor. Ik duim nog steeds
irritant en zenuwslopend dat afwachten haha, dacht dat ik nu wel genoeg afleiding zou hebben zo met mn dochter maar ben net zo er mee bezig als toen voor mn dochter. en je let op alles he, of je niet misselijk bent, of je borsten niet anders voelen, buikpijntjes etc.. eigenlijk moeten we of nu direct ongesteld worden of meteen een positieve test hebben ;0
Pff ja.. je bent er dan inderdaad zo bewust mee bezig. Heb je trouwens wel symptomen/klachten? Ik hoop dat je snel op roze mag!
Dat hoeft dus niet. Ik heb vrijdag getest... helemaal omowit en maandag een positieve test! dus er is nog hoop!
Ik snap werkelijk helemaal niks van die temp-kaartjes. Ga er mijn hoofd dus ook niet over breken en ze gebruiken want daar word ik alleen maar kriegel van. Wel mooi dat je zo zo'n beetje kunt zien hoe je cyclus loopt maar in hoeverre is dat betrouwbaar? Is alleen temperaturen dan genoeg? Ja ik ben maar een leek he, snap er gewoon niks van ieow Isabel; da's wel ranzig ja, van die kotsboeren hahaha En raar dat je zomaar ineens gaat spugen, zonder misselijk te zijn, zou toch een teken moeten (kunnen) zijn. Ik nog een opgezette buik, trekkerig gevoel, blijf misselijk en pijnlijke borsten houden. Op mijn buik proberen te slapen is al lastig, doet gewoon echt zeer. En mijn buik is écht wat dikker en voller en zachter, heel maf. Terwijl ik toch echt wel aan de erg slanke kant ben zeg maar (nog net niet mager) dus dan valt het extra op he. pffft nog een dag of 3 geduld, hopen dat het lukt en ik niet zometeen al naar een test grijp En móe, niet normaal zo moe als ik ben, maar niet kunnen slapen he... grrrrr
Beste is altijd wachten en dat is ooooo zo moeilijk...weet ik alles van. Maar wacht wel tot je kan testen met ochtendurine...anders is de kans op teleurstelling in vroeg stadium nog zo groot. Morgenochtend dus he! Ben benieuwd.
IK spreek helaas (nog) niet uit ervaring, maar ik hoor altijd dat het niet uitmaakt of het je eerste is of tweede...je blijft gespannen afwachten: is het raak. Haha