Nee heb ik niet zelf verzonnen maar een recept van de vitatas, misschien staat het wel op internet, google op vitatas en kijk dan op recepten en anders geef ik het wel hoor, maar dan wordt het hier straks een receptenforum haha
Ik weet niet of dit het goede antwoord is maar ik begon op dag 27 laat pas met vloeien en heb een cylus van 28 gerekend
Bedankt voor jullie reactie! Jullie antwoord maakt het toch een stukje spannender haha. We gaan het de komende dagen mee maken..... OOWWW wat hoooopp ik het!!!!!!!!!!!!
he dames, hoopelijk gaat alles goed hierzo. ik mag op rood vandaag ongesteld geworden, balen. volgende ronde misschien beter, hihi. ik ga morgen naar de dokter om mijn kuur te halen en lekker uitzieken. dit is ook de reden dat ik niet echt actief ben op zp. zwangeren gefeliciteerd geniet van jullie kleine wondertje. de mensen die op rood zijn balen hoopelijk de volgende ronde op roze. groetjessssssss jacky story
Jammer, meid. Inderdaad, volgende ronde hopelijk beter nieuws. Wel fijn dag je nu je kuurtje kunt halen. Heel veel beterschap!
Jacky, balen meid maar voor je lichaam wel goed. Nu kun je tenminste eerst die longontsteking goed kwijt raken. Ik wens je een voorspoedig herstel en dat het de volgende ronde raak mag zijn! @hier, ik heb gesolliciteerd als adm. medewerkster. krijg volgende week vrijdag antwoord of ik voor een arbeidsvoorwaarden gesprek mag komen omdat ze ook nog 4 anderen spreken. Vrijdag 27 april wordt dus een spannende dag voor mij want dan is ook mijn NOD... Heb behoorlijk gerommel in mijn buik de hele dag al en af en toe een vlaagje weeig gevoel in mijn maag (niet misselijk maar ook niet helemaal lekker). Hoop dat het wat betekend maar moet nog wachten... zaterdag zou ik volgens de verpakking van de ultragevoelige zw&k kunnen testen maar ik lees dat er meiden zijn die daarop geen resultaat hadden en op kv 2v5 wel dus wat zal ik doen... misschien maar gewoon beide? haha Iemand ervaring met de ultragevoelige (gratis gekregen bij mijn bestelling) van zw&k?
♥ ♥ NOD-LIJST 16 t/m 30 APRIL 2012 ♥ ♥ Bekijk bijlage 239097 16. (7) NoLi (4e ronde, 1e kindje) Enjoyce (2e ronde, 2mk, 1e kindje) Mogumogu (6e ronde, 2e kindje) jane1981 (2e ronde na bbz, 2e kindje) Cyll ♥ (8e ronde, 1e kindje) missas (zoveelste ronde, 1e kindje) Elisabeth75 (7e ronde, 2e kindje) 17. (7) Stopcontact ( 4e ronde, 2e kindje) Whoppie ♥ (9e ronde, 3e ronde na mk, 1e kindje) Zaraida ♥ (3e ronde, 4e kindje) Ongeduldje28 (15e ronde, 1e kindje) Dientjuh (3e ronde, 3e kindje - eerste kindje met 37 weken overleden) Loes1990 (2e ronde, 1e kindje) Elance (1e ronde, 1e kindje) 18. (3) Cygnet2 (3e ronde, 3e kindje) Ginie (3e ronde, 3e kindje) All mine (1e ronde, 3e kindje) 19. (10) ZoGraag, (20e ronde, 1e kindje, 4 mk's) Collo003 (1e ronde na mk, 3e kindje) Meis1987 (5e ronde, 1e kindje) Dreamer83 (1e ronde, 2e kindje) Apekop (4e ronde, 2e kindje) lovepeet (2e ronde, 2e kindje) Spa1987 (2e ronde, 1e kindje) mystiklady (5e ronde, 3e kindje) Wolkje86 (4e ronde, 1e kindje) missmoobs (8e ronde, 1e kindje) 20. (4) Naliey (53e ronde, 7e ronde na mk, 1e kindje)(Jarig) Melanie1986 (3e ronde, 1e ronde na mk, 2e kindje) Flippo123 (34e ronde, 2e ICSI, 1e kindje) blueberry (1e ronde, 1e kindje) 21. (12) Lobke2 (4e ronde, 1e kindje) xxNienkexx ♥ (3e ronde, 1e kindje) Piepoe (10e ronde, 1e kindje) Hoop42 (6e ronde, 2mk, 5e kindje) Jossie81 ♥ (2e ronde na een partiële mola, 1e kindje) MamavanF2009 (3e ronde, 2e kindje) Mups (4e ronde, 1e kindje) Mammievan5 (1e ronde na mk, 6e kindje) themar (5e ronde, 2e kindje) happylady (10e ronde, 1e kindje) Ctje1987 (1e ronde, 1e kindje) marijke88 (3e ronde, 2e kindje) 22.(11) Silinde (9e ronde, 2e kindje) Jackystory ( 6e ronde, 1e kindje) Lblue (10e ronde, 1e kindje) Fiore (3e ronde, 3e kindje) Dalia03 (1e ronde, 3e kindje) Miepje01 (8e ronde, 1e kindje) Jufaman (16e ronde, 1e kindje) Nonma (3e ronde, 1e kindje) Grotezus09 (10e ronde, 5e na mk, 2e kindje) Riza (1e ronde, 1e kindje) Kyani (3e ronde, 2e kindje) 23. (9) Lynn1302 (3e ronde, 2e kindje) Kunst (11e ronde, 1e kindje) Wensje (9e ronde, 6e na mk, 2e kindje) Wendy27 (14e ronde, 1e kindje) Minnie1979 (6e ronde na MK, 2e kindje) Isabel Olivia (2e ronde, 1e kindje) Saar81 (3e ronde, 1e kindje) Grieby (2e ronde, 4e kindje) Liana1982 (1e ronde, 1e kindje) 24. (9) Debje88 (6e ronde, 1e kindje) Chantalcindy (2e ronde, 1e kindje) Fiona1983 (6e ronde, 1e kindje) Natascha1 (2e ronde, 2e kindje) Senna999 (3e ronde, 2e kindje) Neirod (1e ronde, 1e kindje) Danssie (4e ronde, 1e kindje) Ceilo (1e ronde, 3e kindje) KimmvBritt (1e ronde, 2e kindje) 25. (5) Ises (4e ronde, 1e kindje) Leo85 (16e ronde, 1e kindje) Chikah (5e ronde, 2e kindje) moppie1 (3e ronde, 2e kindje) Marloescha (11e ronde, 1e kindje) 26. (1) Taaamaaar (6e ronde, 1e kindje) 27. (5) Nik (5e ronde, 1e kindje) Roosje24 (2e ronde, 1e kindje) Cindii (8e ronde, 1e kindje) pupke82 (2e ronde, 1e kindje) Ils80 (1e ronde na vmk, 3e kindje) 28. (4) Moisie (18e ronde, 2e kindje) XSchaapjex (6e ronde, 1e kindje) Twinkle (4e ronde, 2e kindje) onzeker23 (1e ronde, 1e kindje) 29. (5) Sunflower (2e ronde na mk, 1e kindje) Channie32 (16e ronde, 3e kindje) boomie2012 (3e ronde, 2e kindje) Amlie (2e ronde, 1e kindje) Purple85 (3e ronde, 1e kindje) 30. (7) Rose85 (2e ronde, 1e kindje) Noushis (3e ronde na curretage, 2e kindje) Andrea83 (2e ronde, 2e kindje) MayD (4e ronde, 2e kindje) Fathers Princess (10e ronde, 1e kindje) love and hope (1e ronde, 1e kindje) Ivy1979 (8e ronde , 1e kindje) datumloos (2) Jeskejes (17e ronde, 1e kindje) Bootjekatootje (1e ronde na 2 mk, 1e kindje) tinkerbell26 (6e ronde, 2e kindje) Totaal: 102 ♥ 5 zwanger ♥, 11 ongesteld, 8 MMM, 12 negatieve test, 2 twijfeltest, cyclus van slag, vlindertje, niets doorgegeven. Ivy1979, heb je verplaatst. Jackystory op rood Heel erg balen! Nu even goed uitzieken en heel erg veel succes de volgende ronde meid! Minnie1979 & lovepeet, negatieve test.. hopelijk tóch snel positief!
Hallo allemaal, Wat een gezelligheid hier allemaal! En fijn dat er zo iets is om lekker over zwanger worden te kletsen zonder dat iemand er moe van word hahahah Ik zit pas in mijn tweed ronde en maandag is mijn NOD! Heb wel de hele week al rommelige buik, rechts onder zeurende pijn, rchts lage rugpijn en wat vollere borsten! Vind het zo spannend!!
tsja als we rekenen vanaf de eerste druppel bloed dan is eigenlijk morgenmiddag me nod al.. ach we w8en het gewoon nog een weekkie af
@ZoGraag; Wat fijn dat je nu al zoveel sneller mag komen, goed dat je gebeld hebt! @Marijke88; Kan me goed voorstellen dat je nu wil wachten met vertellen, als het raak is. Je hebt er niet alleen zelf veel verdriet van als het mis gaat maar anderen om je heen ook natuurlijk. Ik zit hier trouwens ook helemaal weg te zweten, zó heet! En over 5 minuten heb ik het waarschijnlijk weer ijskoud, da's al een paar weken elke avond hetzelfde. @Ils; da's wel een leuke vvdd voor morgen ja, even onthouden Enneh... knap dat je zo je mond hebt kunnen houden terwijl je je moeder elke dag zag. Maar wel een heel leuke manier van vertellen zoals je het hebt gedaan @vroege testers; Denk dat het hcg nog niet echt hoog is voor je NOD, ondanks kwaaltjes. Over een paar dagen opnieuw proberen en hopen dat het dan een andere uitslag is! @Jacky; rot zeg maar wel goed dat je even flink kunt uitzieken nu; beterschap! Ben ik er vast weer een paar vergeten, sowwie Oja, heb het inderdaad inmiddels weer koud hoor, raar lijf heb ik toch Mijn beste vriendin vertelde vanmiddag over een kennis die van haar derde pas wist dat ze zwanger was, twee weken (!) voor ze ging bevallen. Ze had dezelfde klachten als ik maar geen arts die aan zwangerschap dacht (ze werd 'gewoon' ongesteld). Ze zou wel een spastische darm hebben, werd naar de psychiater gestuurd maar ze bleek dus zwanger, terwijl ze zelfs was afgevallen. Apart verhaal he...
Ha meiden, Vanmiddag telefonsich contact gehad met mn gyn. Uitslag van mn bloed was goed, dus heb een eisprong gehad. Mn vriend moet voor de 2e keer zijn zaad laten onderzoeken. Gewoon voor de zekerheid, omdat het 1e onderzoek heel erg goed was. Ze willen niet uitgaan van 1 zaadonderzoek, maar van 2. Verder krijg ik ook een HSG-onderzoek. Ik heb hier al veel gelezen over dit onderzoek, dus ik ben voorbereid!! Als hier geen afwijkingen uitkomen dan wordt het KI. Afwachten maar weer..... We raken er aan gewend! Mijn NOD is as zondag 22 april. Dus ik kan volgende week al bellen om een afspraak te maken voor deze baarmoederfoto (HSG). Liefs jufaman81
Hebben julie ook dat wat je ook aan het doen bent, je droom en verlangen altijd ergens in je achter hoofd aanwezig is!!! Ik word er soms echt gek van!!
Ik kan me 2 weken van de maand (tussen ei en NOD) nergens anders meer mee bezig houden Om gek van te worden! Ik kan me slecht concentreren, kijk 1000 keer per dag naar mijn ff chart, lees over kwaaltjes, probeer alles te analyseren, en als ik in vergadering zit heb ik constant zo'n stemmetje in mijn hoofd 'misschien, misschien, misschien....' dus... je bent niet de enige
Hahaha dat analyseren doe ik idd ook!!! Als ik iets voel ga ik gelijk naar google (als ik tijd heb) en dan lees ik dat het een symptoon kan zijn....en dan denk ik jaaaaa joepie en dan lees ik wee maaaar het kan ook iets andes zijn en dan denk ik ooww nee dat zal het bij mij wel zijn!!!! Maaar nog 4 daagjes wachten dan weet ik het!! Dus nu is de vraag hoe kom ik deze dagen door hahahaa