Dat is ook het rottige! haha, alles is 2 kanten op te redeneren... ik heb last van wittige creme-ige afscheiding, de ene site zegt dat je dat hebt bij zwangerschap, de ander zegt vlak voor je menstruatie,... en dat geldt voor alles... zere borsten, krampjes etc... dus eigenlijk weet je het gewoon pas als je ongi wordt of positief test maar ja... We willen zo graag he, dus dan is het moeilijk om te wachten Ik kan zaterdag al testen! aangezien ik nog geen spoortje bruin/rood gezien heb (vorige maand 4 dagen voor NOD begon het wel met rooiig slijm) begin ik toch een beetje zenuwachtig te worden heb jij kwaaltjes verder? ik eigenlijk niet, alleen hele zere borsten/tepels... heb wel af entoe steekjes in buik/lies maar weet niet of ik dat als kwaaltje moet zien...
Hoi meiden, Alle zwangere gefeliciteerd alle rode dames balen hopen dat volgende maand roze voor jullie word. Ik probeer weer alles een beetjuh mee te lezen. Gisteren is onze oma gecremeerd het was een zeer mooie plechtigheid. Hier nog steeds niet ongi maar gisteren getest en nog steeds nega . Snap er egt niets meer van. Hebben jullie enig idee wrm ik nega zou kunnen testen buiten spanning om? Heb we last van krampjes in me buik en hoofdpijn en pijn in boobs. Verder als ik via me vagina van binnen voel lijkt het of ik allemaal kleine bolletjes voel en ik niet veer naar binnen kan? Hoop dat jullie mis iets weten. Liefs
Dit is mijn 3e ronde voor 1e kindje... Ik heb al 2 jaar geleden mijn Mirena eruit laten halen, tot november hebben we altijd bescherming gebruikt en sinds januari zijn we echt gericht gaan 'schieten' zeg maar en deze maand heb ik voor het eerst getempt. vorige maand ovu testen gebruikt, maar ik ben nu wel redelijk overtuigd dat het allemaal goed werkt bij mij... En jij? hoeveelste ronde/kindje??
@ nonma en dreaminggirl: LOL, hier nog zo'n kwwaltjeschecker. eerder had ik het niet zo, maar afgelopen zaterdag was ik ineens zo ontzettend misselijk dat man en ik er een grote glimlach van kregen. Sindsdien ben ik geobsedeerd.
Ja kwaaltjes: een week last van romelige buik, rechts onder zeurend gevoel, lage rugpijn alleen recht, vollere borsten en ook creme achrig wit verlies!! 2de ronde 1ste kindje!!! Ik heb erge buikpijn bij menstruatie en eisprong dus 2x per 4 weken lig ik krom!!! @dientjuh: misschien nog te weinig hcg in je urine??? Somige vrouwen maken dat langzaam aan!!
Ja dat zou wel kunnen. Zat ook te.denken dat me ei miss laat geweeat is en gwn later ongi zou worden. Maar me langst cyclus is 30 dage dus dan zou ik nu 2 dagen overtijd zijn. Snap er egt nieta meer van het maakt je ook zo onzeker. Elkex voel ik wat lopen ga iik naar de wc geen ongi maar gwn waterigw afacheiding. Liefs
Oh wat verstandig! Mijn man vindt ook dat ik tot dinsdag/woensdag moet wachten, maar dat houd ik echt niet uit!!!
Hihi mijn man wil juist dat ik morgen weer test ( was wit vandaag). Hij zei letterlijk "dan heb ik ook een beetje rust"
Ja ik hoop ook dat ik het vol hou hoor! Want dit is de eerste maand dat ik weet wanneer ik ongesteld moet worden!! @dientjuh: jaaaa onzeker gevoel is echt kut!! Ik had 2 maanden geleden net voor we besloten te stoppen met de pil een gevoel dat er iets niet klopten. Dus ik een test gehaald en gedaan, en een dikke streep, maar ik geloofde het niet,, nog een test gehaald negatief! En nog 4 teseten alle 4 ook nega, ik naar de dokter en die zei, een streep is een streep, bel de vk maar! Ik gebeld en afspraak gemaakt, en toen ineens ongesteld!! Ik dacht zie je wel het klopt niet na ongesteldheid weer getest, nega!! Uiteindelijk bleek dat het in een vroeg stadium was afgebroken!! Maja het goede ervan ik weet dat ik zwanger kan worden!,
Als ik morgen nog steeds hoge temp heb en geen teken van ongi, dan ga ik zaterdagochtend testen. Dan weet ik ook of ik zaterdag een wijntje kan drinken bij het bloemencorso
@saar1: jij ben dus ook kwaaltjes checker, wat zijn wij toch ongeduldige wezens!! Hahaha en jij ook maandag nod hoop voor ons beide raak!!! Hoeveel ronde zit jij hoeveelste kindje???
Heei meid. Nou wat een verhaal zeg ppfff. Ja je lichaam kan zje ook voor de gek houden natuurlijk. Maar 6 dagen overtijd vind ik best veel normaal ben ik al ongie voor dat de berekeningen het aangeven. En heb ook egt een ander soort kramp. Ik wacht het gwn af. Maar ben zo benieuw of meiden hoer ook pas met dagen overtijd posi getest hebben?. Liefs
Jaaa 6 dagen over tijd is wel veel jaa!! Dan zou ik ook gek worden als ik geen posi test heb en niet ongesteld ben!!! Onzekerheid is zooo k*t