NOD-lijst 16 t/m 30 april 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door Flippo123, 6 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dreaminggirl

Dreaminggirl Actief lid

3 okt 2011
    381
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vorige maand bedoel je?
    Toen had ik mee zoiets van, laat ik eerst maar is kijken hoe mijn cyclus is en wanneer ik ongesteld word.. Maar nu kan ik geen moment meer aan iets anders denken enn zie ik overal baby's en dikke buiken!!! Hahaha

2. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Alsof ik het zelf heb geschreven... hier dus precies hetzelfde verhaal

3. dientjuh

dientjuh Actief lid

17 jun 2008
    204
    0
    16
    rotterdam
    Ja kan nie meer doen dan afwachten.
    Wilde morgen nog een test doen anders de ha bellen. Vind het niet leuk meer worden. Of snel een posi test of snel op naar de volgende ronde ppfff wors ggeeekkkkk van onzekerheid.

Liefs en julliw ook op naar de roze wolk

4. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Ik denk dat het echt door de spanning komt Dientjuh of een verlaat ei, dus daar hopen we dan maar op.

Nu ik toch zo lekker bezig ben, morgenochtend knal ik er weer een test tegenaan, als tie omo-wit is dan kan ik me tenminste op mn ongie voorbereiden. Het irritante is dat deze niet omo-wit was maar een raar soort 2e lijntje , maar die testen hebben mij al vaker bedrogen dus... Het is dat het teveel kost anders zou ik iedere keer gewoon met CB testen

5. Dreaminggirl

Dreaminggirl Actief lid

3 okt 2011
    381
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee idd, je kan niet meer doen als wachten!!
    Hopelijk een posi test voor jou dientjuh!! Let us know

6. Nik

Nik Bekend lid

7 dec 2011
    741
    0
    0
    Zuid Holland
    Hè meiden,
    Hier nog steeds heel erg duizelig,( heel eng, hele kamer draait een paar seconden) en vreselijk moe!
    Veel puistjes en last van mijn darmen...zou het?

7. senna999

senna999 Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.815
    1
    0
    hmm 6 dagen overtijd is wel lang. je zou je ei later gehad kunnen hebben.. maar door de stress een langere lutele fase, daar heb ik nog nooit van gehoord.. kan dat?
    hoop dat je snel iets weet.

hier al de hele avond ongesteldheidskrampen afgewisseld met een soort van speldenprikjes in mn onderbuik. het kan nog alle kanten op. hoop dat mn temp morgen nog steeds hoog is. als die zaterdag nog hoog is en ik geen bloed heb gespot ga ik bij de supermarkt met het boodschappen doen nog even een testje halen.

mannen; weten jullie mannen dat jullie bij de nod zijn? mijn man absoluut niet, die heeft geen flauw idee, ook niet dat ik neg.getest heb. anders wordt hij alleen maar gek. haha

8. Ginie

Ginie Actief lid

13 aug 2009
    409
    0
    0
    Hier nog steeds geen ongi! Afgelopen 10 maanden nooit een cyclus gehad langer dan 26 of 27 dagen, nu dan wel weer, want test was vanochtend weer nega..., maar:
    Vanochtend getest en was dus omowit. Toen ik de test vanavond weer pakte om te kijken of er echt niet een streepje stond zag ik dus een halve cirkel en daarnaast heel in de verte leek ik een streepje te zien, maar dat is denk ik omdat ik die wil zien.
    Wat vinden jullie van de foto? Vanochtend was de halve cirkel er dus nog niet... Weet niet na hoeveel tijd die verscheen, want heb na de 5 minuten niet meer gekeken, vanavond dus pas weer.
    Graag jullie mening!

Balen voor de meiden die ongi zijn geworden! Hopelijk meer succes in de volgende ronde.

9. jackystory

jackystory Fanatiek lid

10 feb 2012
    1.156
    1
    0
    speen koorden maken
    Amsterdam
    woon jij in haarlem daar is ook zaterdag een bloemencorso:D

10. senna999

senna999 Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.815
    1
    0
    het lijkt me op een uitloopstreepje van de controle streep, het maakt in ieder geval een rare bocht en het staat niet op de plaats waar je de teststreep zou verwachten.
    wel vreemd hoor, zou van het weekend een nieuwe test proberen.

11. jackystory

jackystory Fanatiek lid

10 feb 2012
    1.156
    1
    0
    speen koorden maken
    Amsterdam
    he he wilde ff reageren op je test hihihi:p
    ik denk dat je zwanger ben het is een streepje, alleen een beetje in een boogje.
    een voorzichtige felicitatie.

gr jacky story

12. Ginie

Ginie Actief lid

13 aug 2009
    409
    0
    0
    Maar het streepje staat dus niet op de plek waar die hoort te zijn... Wat verder naar rechts denk ik dus wat heel vaag te zien.
    Maar jij denkt dus dat dat boogje de streep is?
    Vaag hoor... dan kun je toch maar beter digitale hebben van clear blue, dan is het gewoon zwanger of niet zwanger en hoef je niet te turen en denken dingen te zien enzo. Grrrrrrrrrrr :x

13. senna999

senna999 Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.815
    1
    0
    ja idd, jammer dat die zo duur zijn van de clear blue.

14. Isabel Olivia

Isabel Olivia Niet meer actief

De kleurstof is een beetje uitgelopen. Ik zou deze test (helaas) zeker niet als positief zien!

De tweede streep hoort sowieso even dik te zijn en natuurlijk op de goede plek te zitten..

15. Saar81

Saar81 Fanatiek lid

16 apr 2012
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oeh spannend. Maar er zijn toch zat mensen die pas na nod positief testen? Nou ja ik snap t wel, als we nou gewoon duidelijkheid zouden hebben...

Ik durf pas weer di of wo te testen. Eigenlijk weet ik wel zeker dat er nu 'iets' zit, door mijn enorme donkere tepels. de vraag is voor mij alleen if dat iets ook langer mee zal gaan.

16. Saar81

Saar81 Fanatiek lid

16 apr 2012
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ginie, denk dat je er nog n testje tegenaan moet gooien, vage uitslag!

Ik ga lekker film kijken, see you!

17. Dreaminggirl

Dreaminggirl Actief lid

3 okt 2011
    381
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ooow spannend allemaal!!!
    Zoveel onzekerheid... Maar we kunnen niets anders dan verlangen, fantasern, hopen en het moeilijkste wachten wachten en wachten!!!

18. Nikita84

Nikita84 Lid

19 apr 2012
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Ik weet niet of ik op het juiste onderwerp in het forum zit. Zojuist heb ik mij geregistreerd omdat ik mij zorgen begin te maken. Sinds midden januari ben ik gestopt met de pil. (na 14 jaar aan de pil te zijn geweest) De eerste week van februari ben ik ongersteld geworden. De zogenoemde stopweek. Nu ben ik sindsdien niet meer ongesteld geworden en aanstaande maandag wil ik daarom dan ook naar de dokter. Ik weet wat ze zeggen, dat het een tijdje duren kan. Toch vind ik vooral forums waarop mensen aangeven dat ze 5 a 6 weken hebben moet wachten. Graag zou ik reacties lezen van mensen die ook lang op de eerste menstruatie hebben moeten wachten.

Groetjes een steeds meer zorgen makende meid met een kinderwens

19. Dreaminggirl

Dreaminggirl Actief lid

3 okt 2011
    381
    0
    0
    NULL
    NULL
    @nikita, het zou ontpillen kunnen zij!!
    Maar heb je al test geaan???

20. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    @ Nikita: sommige meiden moeten weken en soms zelfs maandenlang wachten tot ze weer menstrueren. Eigenlijk niks geks hoor... Ik denk dat de dokter dit ook zal zeggen. Succes in ieder geval maar maak je niet te druk meis, dat is nergens goed voor!

Deel Deze Pagina