NOD-lijst 1 t/m 15 april 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door Zolief, 3 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zolief

Zolief Fanatiek lid

2 jan 2012
    1.413
    44
    48
    Onderin Nederland
    #1 Zolief, 3 mrt 2012
    Laatst bewerkt: 3 mrt 2012
    ♥ NOD-lijst 1 t/m 15 april 2012 ♥

1.

2.
    Danssie (3e ronde, 1e kindje)

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

13.

14.

15.

Datum-loos

Totaal: 1

zwanger, ongesteld, vlindertje, MMM, negatieve test, twijfeltest, cyclus van slag, niets doorgegeven

2. Chikah

Chikah Lid

18 sep 2009
    74
    0
    0
    Midden Nederland
    HEy Danssie,

Ik kom mij melden en weer lekker meekletsen. Vandaag ongi geworden.

4e ronde, 2e kindje NOD op 1 april

3. Zolief

Zolief Fanatiek lid

2 jan 2012
    1.413
    44
    48
    Onderin Nederland

1.
    Chikah (4e ronde, 2e kindje)

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

13.

14.

15.

Datum-loos

zwanger, ongesteld, vlindertje, MMM, negatieve test, twijfeltest, cyclus van slag, niets doorgegeven

4. Zolief

Zolief Fanatiek lid

2 jan 2012
    1.413
    44
    48
    Onderin Nederland
    Welkom.. gezellig! Niet leuk dat je ongi geworden bent natuurlijk :(
    Hoe oud is je eerste kindje?

5. Mompelientje

Mompelientje Fanatiek lid

20 sep 2011
    1.956
    0
    36
    Star Craft 2
    Kopenhagen
    Zet me op 1 april. 11e ronde, 1e kindje

6. vogeltje85

vogeltje85 Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.811
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Ik wil ook gezellig mee komen kletsen. Zet mij maar op de lijst op 1 april. 2e ronde 1e kindje.

Laat het roze voorjaar maar komen!!

7. Boomie2012

Boomie2012 Bekend lid

3 jan 2012
    526
    2
    18
    NULL
    NULL
    Helaas mag ik ook op de lijst, ook 1 april.

Houden we allemaal de lijst bij of hoe gaat zoiets? :)

hebben jullie dat ook? Dat je enorm baalt dat je ongi bent geworden, maar toch ook weer opgelucht dat de onzekerheid voorbij is en even verlost bent van die stress en angst? Misschien niet als je al jaren bezig bent...
    Ik voelde me in ieder geval een stuk vrolijker opeens vanmiddag, werd namelijk gek van onzekerheid. nu weer op naar de volgende ronde.

Deze ronde betekent toch een decemberkindje?

8. Chikah

Chikah Lid

18 sep 2009
    74
    0
    0
    Midden Nederland
    @ Danssie Tja was pas de 3e ronde hoor dus ben er vrij nuchter onder. Ben al lang blij dat ik zo’n keurige cyclus heb na zoveel jaren pil, dat is toch altijd spannend na het stoppen met de pil. Hoe reageert je lijf, heb ik netjes een ei en hoelang is mijn cyclus…nou mijn lijf was/is behoorlijk in de war, mijn ei was er keurig op dag 14 en mijn cyclus is gemiddeld netjes 28 dagen dus ik heb geen klagen! Mijn zoontje is 5 ½ en echt een heerlijk ventje, mama’s grote liefde!:) Jij gaat voor je eerste kindje zie ik, spannend hoor en gezellig, zitten we vlak na elkaar, kunnen we elkaar gek maken:p…nee hoor geintje….alhoewel….:cool:
    @ Mompel, Balen meid:x, had zo gehoopt dat ik je hier niet tegen zou komen…nou ja we houden elkaar gezelschap! Op naar een mooie roze ronde!
    @ Vogeltje Welkom en gezellig dat je mee komt kletsen! Je hebt wel een lange cyclus gehad zie ik, grrrr echt niet leuk! De eerste ronde is kan het natuurlijk ook langer duren, was je hiervoor aan de pil?

Hier dag 1 gelukkig bijna voorbij, nog 3 dagen te gaan en ik ben weer van die vervelende duivels af. Moet wel wennen hoor aan die ongi, was het voorheen maar een keer of 2 per jaar dus elke maand blergh is nou niet bepaald mijn hobby. Maar is voor een goed doel en als het goed is ben ik er over een tijdje een hele tijd van af dus dat is een fijn vooruitzicht haha. Vind trouwens de weken tot mijn ei (en NA mijn ongi) leuk en spannend, maar die 2 weken erna pfffffft lijken wel 2 maanden! Gelukkig op het NOD topic genoeg lotgenoten te vinden:D.

Nou op naar een mooie roze april maand!

9. Chikah

Chikah Lid

18 sep 2009
    74
    0
    0
    Midden Nederland

10. vogeltje85

vogeltje85 Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.811
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Chika: Ja, 35 dagen is wel lang maar voordat ik aan de pil begin (ong 10 jaar geleden) was ik ook altijd om de 5 weken ongesteld. Was al blij dat het niet langer duurde :) 35 valt nog onder het kopje normaal.

@Boomie: Ik was deze keer ook erg opgelucht ongesteld te zijn! Was al erg onzeker dat het bij mij vast wel heeeeel erg lang zou duren maar dat viel uiteindelijk mee. Nu op naar de leuke weken voor het ei!

Fijne dag!

11. Vlinder14

Vlinder14 Actief lid

3 aug 2011
    109
    0
    0
    bezig bijtje
    omgeving Rotterdam
    Ik wil ook graag op de lijst erbij.. NOD staat op 4 april. Dit is onze 10e ronde voor 1e kindje, ik ben een stille meelezer en reageer dus niet echt veel.
    succes allemaal deze maand, duimen voor veel roze..
    liefs vlinder

12. Lein79

Lein79 Actief lid

1 mei 2009
    232
    0
    16
    Rotterdam
    Hallo dames, mag ik mij hier ook aansluiten ik kom net van het forum t/m 15 Maart af maar helaas volgende ronde voor mij. Waarschijnlijk heb ik pas 5 April mijn NOD cyclus van 33 dgn! Ik ga nu voor ronde 2 na MK en voor het tweede kindje, kan iemand mij toevoegen? Thanks girls!

13. Zolief

Zolief Fanatiek lid

2 jan 2012
    1.413
    44
    48
    Onderin Nederland
    #13 Zolief, 5 mrt 2012
    Laatst bewerkt: 5 mrt 2012

1.
    Chikah (4e ronde, 2e kindje)
    Boomie2012 (2e ronde na MK, 2e kindje)
    Vogeltje85 (2e ronde, 1e kindje)
    Mompelientje (11e ronde, 1e kindje)

2.

3.

4.
    Vlinder14 (10e ronde, 1e kindje)

5.
    Lein79 (2e ronde na MK, 2e kindje)

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

13.

14.

15.

Datum-loos

14. Zolief

Zolief Fanatiek lid

2 jan 2012
    1.413
    44
    48
    Onderin Nederland
    @mompelientje Balen zeg, dat ik je hier weer zie!

@boomie2012
    Van mij mogen er nog wel een paar de lijst bijhouden die dat leuk vinden. Volgens mij zijn het er een stuk of 3 die hem dan bijhouden??? Ben ook nog niet zo lang hier ;)
    Het is idd wel fijn als je van de onzekerheid af bent of het nou wel of niet zo is.. maar had toch liever gehad dat het goed was gegaan!
    Idd een december kindje. Misschien krijg je wel een kindje van sinterklaas ;)

@Chikah. daar kan je idd blij om zijn. Bij mij heeft het 2,5 jaar :xgeduurd voordat m'n cyclus redelijk normaal was. Ik weet dus niet of ik ooit weer aan de pil ga! Hoe lang heeft het geduurd voordat je zwanger was van je zoontje?
    Is idd 1e kindje. Om me heen zijn vrienden en familie al volop bezig met kinderen. Zie genoeg kinderen van allerlei leeftijden om me heen. Ben ook al aardig voorbereid dus! Lijkt me super bijzonder om een eigen kindje te mogen krijgen.

@vlinder14. Heeft een een reden dat je niet veel reageert?

Iemand erover gedacht om decembermaand te vermijden i.v.m. de drukke maand? Wij dachten eerst van, die slaan we wel over.. maar het kan me nu opeens niet meer schelen, als er maar een gezond kindje komt! We willen allebei veel te graag!

15. vogeltje85

vogeltje85 Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.811
    0
    36
    NULL
    NULL
    Het maakt ons niet uit wanneer het kindje komt. Het is altijd welkom!

Ik wil ook de lijst wel 'mee' bijhouden.

Hopen dat 1 april dit jaar extra grappig en leuk wordt. Zie dat er al veel voor die datum opstaan :)

16. Boomie2012

Boomie2012 Bekend lid

3 jan 2012
    526
    2
    18
    NULL
    NULL
    @Lein; wat jammer zeg om jou hier ook te zien..Ook de 2e ronde nu na de MK, net als mij. ik had toch eigenlijk heel veel hoop om de 1e ronde meteen weer zwanger te worden, hoorde van velen dat je extra vruchtbaar zou zijn na de MK. Maar ja, aan de andere kant worden we nu tenminste goed 'schoon' en kunnen we er fris tegen aan deze ronde :)

@Danssie; ja, december, ook niet mijn beste maand, maar ik wil geen maand missen nu. Meer dan welkom, dan maar geen kerst :p

Wat betreft de lijst, laat Vogeltje hem dan ook maar bijhouden, ben ik wel back-up.

17. Lein79

Lein79 Actief lid

1 mei 2009
    232
    0
    16
    Rotterdam
    @Boomie, ik heb dat idd ook ooit gehoord dat je na een MK snel zwanger word nou deze keer mooi niet, echt zo balen helemaal omdat je dat zwanger zijn gevoel toch even hebt gehad. Nu kan het me allemaal niet snel genoeg gaan om weer zwanger te worden. Maar ik had nooit gedacht dat ik er zoveel verdriet om zou hebben vaak word er zo luchtig over gedaan nou ik niet hoor, ben er echt niet overheen nog. Laten we duimen dat iedereen op roze komt deze maand!

Btw. Ik ben ook een December kind, enne het blijft leuk hoor dan jarig zijn dus laat maar komen die kindjes!!! :)

18. Lein79

Lein79 Actief lid

1 mei 2009
    232
    0
    16
    Rotterdam
    @ Boomie ik zag dat jouw dochter van Maart 2010 is grappig mijn dochter 7 April 2010 bijna even oud, dit vraagt gewoon om een gelijktijdige zwangerschap :)

19. Vlinder14

Vlinder14 Actief lid

3 aug 2011
    109
    0
    0
    bezig bijtje
    omgeving Rotterdam
    @danssie nou ik wil er niet zo heel erg mee bezig zijn, en heb gemerkt dat dit forum mij daar erg in triggert om het zo te zeggen..
    Begin weer beetje actief te worden als de wachtweekjes aangebroken zijn ;)

20. Boomie2012

Boomie2012 Bekend lid

3 jan 2012
    526
    2
    18
    NULL
    NULL
    Ik zag het ook ja, wat leuk zeg haha! dat vraagt zeker om een gelijktijdige zwangerschap!!

Deel Deze Pagina