Sinds 2 dagen heb ik hoofdpijn en af en toe van die menstruatie krampen ene keer wat heviger als de andere.. Ook heb ik al 2 dagen een beetje slijm verlies en steken in me lies en rondom me navel. Mijn temp is nog steeds mooi hoog ( hoger) ben ook af en toe beetje duizelig vooral met opstaan. En heel moe. Ik wil niet te snel testen om vervolgens weer een teleur stelling te hebben.. Heb een van jullie meiden deze symptomen ook gehad en bleek toen zwanger te zijn? Liefs
Hoi! De symptomen die je noemt kunnen natuurlijk met een zwangerschap te maken hebben, maar zoals veel dames wel weten kan je lichaam je ook erg voor de gek houden. Ik hoop voor je dat het raak is, maar wacht rustig (voor zover dat kan natuurlijk ) je NOD af en ga dan testen. Dan weet je t echt pas zeker! Houd ons op de hoogte!
@lizzy volgens mij hebben wij op dezelfde datum de nod. Ik voel ook verschillende dingen. Gevoelige/ pijnlijke borsten, af en toe steken bij eierstok en lies en sinds gisteren dikke witte afscheiding. De laatste 2 dingen had ik ook toen ik van m'n dochter zwanger was, dus heb een beetje hoop.. Maarja misschien worden we voor de gek gehouden en komt er straks toch een menstruatie aan..
Zaterdag 17 mei is mijn nod.. En de jouwe? Ja vreselijk dat je lichaam zo met je kan spelen! Laten we allebei hopen op een 2e streepje!! Hou jullie op de hoogte! Vanaf vanmiddag ook klein beetje last van steken in me borsten.. Hmm....