Idd wachten is wel het beste. Ik sta achter je Hier nogggggggggg geen ei......pfff wel steeds een redelijke 2e streep maar nog lang geen knal. We blijven maar voor de zekerheid om de dag vrijen dan zitten we altijd goed. Ik zit ook nog maar op dag 12. Voor dag 20 moet de eisprong plaats vinden zei de verloskundige dus dan hebben we nog een week te gaan.
Lieve meisjes ik ga naar het volgende nod topic want hier ga ik mijn ei niet meer vinden op tijd! Voor iedereen veel roze en kom het anders ff tegen me vertellen in het volgende nod topic zou ik heel leuk vinden!!!
ja daarom en ik weet niet wat ik ervan moet denken..dus we zien wel en anders heb ik nu een langere lf.. oh ja dag 12 dus je heb nog even al hoop ik toch voor je dat je ei zich voor die tijd komt voor je!!
@belliebel: gefeliciteerd! @Kelly: succes. Hoe is het nu met de pijn? @hier: vanmorgen toen ik naar de wc ging vind ik aardig wat rood in m'n inlegkruisje, maar net met afvegen alleen wat waterig bruin op het papiertje...gelukkig maar, ben pas 10dpo. Zou een lf van 9 betekenen als het vandaag doorzet
balen je temp kan later zakken hoor dat is wisselend bij de ene zakt hij ervoor..of erop en bij de ander 1 a 2 dagen later
Hier nog niks te bekennen.. Nog steeds zere boobs en echt lichte krampjes, echt heeeel licht. Ik verloor gisteren een drup bloed maar nu dus niks meer.. Voel me ook niet ongi ofzo.. Ik ga morgenvroeg testen als ik deze dag goed door kom
Hahaha joma das ook wat.. Dat wij meer spanning hebben dan jou haha Hij gister niet meer kunnen klussen dus straks als de kleine op bed ligt nog even dadelijk Ov test doen heb zo'n idee dat hij nog niet gesprongen is.. Nog steeds steken en buikpijn..