NOD lijst 16 t/m 30 April 2014

Discussie in 'NOD forum' gestart door iez, 14 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Inmiddels heb ik echt bruinverlies, maandelijks een teken van naderende ongi. Hoop echt op z'n vroegst woensdag, anders lf <12 dagen

2. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Balen:(

3. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    hoi hoi hoe is het hier?? iedereen een leuke 1e paasdag gehad??

hier nog geen ongi af en toe met vlagen buikpijn en anders dan ongi pijn...en witte afscheiding normaal droog voor ongi en nu al een dag verder 12 dpo normaal 11 dpo ongi..ik dacht vanmiddag zal ik toch maar een testje wagen actiontest.... nou ik zag hem lopen en dacht al wit...maar was nog niet goed opgedroogd...ik vanmiddag thuis gekomen waren ff dierentuin geweest ...wilde wat weggooien ja test lag bovenop..toch even gluren he die testen zijn echt altijd omo en omo wit bij mij..ook na weet ik veel hoeveel uur....staat er toch een heeeeel heeeel licht een streepje;) ik beschouw ondanks dat ik het nog nooit gehad heb als indroogstreepje....en op negatief...uhm wat moet ik hier van denken...weet in ieder geval dat ik morgen niet gaat testen...en wacht af

4. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Irritant he joma!! Hoop echt dat het raak is..

Zijn er hier meiden die dit kennen?
    Ik voel zon 'druipend' gevoel daaro.. Alleen er komt alleen maar witte afscheiding.. Tis m'n nod en geen ongi te bekennen.. Geen buikpijn niks.. Zegt iemand dit iets? Of maak ik me wat wijs?

5. MyNameIs

MyNameIs Lid

18 mei 2007
    80
    0
    6
    Werk; verzorgende IG
    Drenthe
    Pff hier zown spanning er van niet leuk..
    Vanmorgen echt ff het gevoel nu komt het maar tot op heden nog niks.. als er morgen ochtend nog niks is ga ik testen met een sensitest.. die was bij bij me dochter haar zwangerschaps dik positief op dag 30.

Joma spannend!..

6. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Dit herken ik wel ja! Maar vooral van na mn positieve test ;)
    Wanneer ga je testen? :)

7. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Ik heb ook veel meer last van witte afscheiding. Bij Dinand had ik er ook zo vreselijk veel last van, denk je 9 maanden van je ongi af te wezen, loop je alsnog met inlegkruisjes in haha.

Ook zo lekker gênant, stond ff met de buurman te praten, voelde het zo lopen...eeeuh ik moet even snel naar de wc...ik sta op klappen...kon meteen wat anders aan trekken haha.

8. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Waarom met sensitest? Of klopt je banner niet?

9. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Oh joma, hoe kun je jezelf zo weerhouden om niet te testen? Anyway, na afleestijd geld het niet meer, maar dat er toch een streepje staat is dan wel weer gunstig...:D

10. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Spannend meiden! Die gaan testen.. ;)

Hier ook last van witte afscheiding hoor...

11. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    nee daarom had ik al weer spijt van het testje hahaha.. nee klopt na afleestijd is het helemaal niet meer geldig..punt is dat ik hem binnen 3 min al in de prullebak had gemikt haha maar ja morgen nog geen ongi maandag testen 14 dpo..moet toch kunnen dan he??

12. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    oh hier ook sinds vandaag witte afscheiding...toen dacht ik al kan toch niet voor ongi heb ik nooit ben dan droog altijd..nou de tijd zal het leren!!en ook of de pendel gelijk gaat krijgen!!. :)

13. MyNameIs

MyNameIs Lid

18 mei 2007
    80
    0
    6
    Werk; verzorgende IG
    Drenthe
    Uhm die had ik bij me dochter ook, niet speciale reden voor eigenlijk. Banner is het gemiddelde van mijn cyclus naar me MA.

14. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik hoop het voor je.. Ga je morgen testen of dinsdag?

15. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Morgenvroeg:D ben gisteren speciaal naar de c1000 gefietst voor een test haha, ik dacht, ik word toch wel ongi dus ga geen test halen maar naarmate ik me gisteren nog topfit voelde dacht ik, nou misschien toch testen:p Maar ik wil nu niet testen want dalijk verziek ik m en heb ik morgen niks meer haha:p Ochtendurine lijkt me toch beter, hoop echt dat het goed is:D morgen pasen bij schoonouders vieren, zou toch een leuk nieuwtje zijn:D

@belliebel, dat heb ik dus ook, ik moet soms echt lopen omdat ik denk dat ik leegloop.. en eigenlijk zit er dan amper wat haha:p
    Inlegkruisjes doe ik niet maar gewoon wat vaker lopen haha, krijg altijd zo'n zweterig gevoel van die dingen bah:p

Oh T84, dus het kan positief zijn:D ik hoop het echt, niet gelovig maar ik bid tot god dat het deze ronde lukt.. ;)

16. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    nee als ik niet ongi wordt dinsdag 14 dpo

17. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ik duim met iedereen mee spannend!!!!!!!

vindt het nu toch stiekem ook wel een beetje spannend worden:)

18. Muis87

Muis87 Bekend lid

20 jan 2014
    824
    0
    16
    NULL
    NULL
    hier ook flink veel witte afscheiding, verbaasde me er al vandaag over. Nog geen bloed te bespeuren, maar de dag is nog niet voorbij. Als er vannacht nog niets is ga ik morgenochtend testen :).

19. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Joha wat erg voor je. Nou ben ik natuurlijk geen arts, maar 27hcg is toch niet zo heel slecht voor 4,2 weken zwangerschap? De een maakt meer hcg aan daan de ander...

20. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Haha precies! Je temperatuur kaartje ziet er goed uit, dus ik duim gewoon voor een mooie posi test morgen ^^

Deel Deze Pagina