Ik wil m af en toe wel bijwerken (ben alleen niet zo goed met getallen, remember iez ) maar niet alleen.... dus als er nog 1 of 2 dames zijn die het ook in de gaten willen houden, dan is dat voor mij prima
Oh nee Joma! Ik had echt goeie hoop bij jou! Wel een voordeel dat je LF nu iets langer was toch? @de roze dames: van harte gefeliciteerd!!!
Elf84, fijn dat je de lijst wilt bijwerken af en toe. Hopelijk volgen er nog 1 of 2 dames die je daarbij willen helpen. Meiden ik wens jullie heel veel roze toe! Tegen eind april zal ik eens komen kijken hoe roze de lijst geworden is. Ik ben naar mei...doeg doeg
Van hoeveel dpo zijn de testen? Ze lopen al mooi op!' Action testen toch? Ik dacht dat die niet zo gevoelig waren? Top!
Key, wat leuk! Jij ook gefeliciteerd!!! Toch leuke berichten zo op de vroege morgen Hier nog steeds geen ongi... Ook geen "klachten" alleen al 1,5 werk hoofdpijn..... Heb helaas geen testen in huis
Gefeliciteerd key!!! Superleuk! En iez, bedankt voor het bijhouden van alles en succes in de meiclub! Hopelijk wordt dat jouw club
8, 9 en die van vandaag 10 dpo. Ik heb verder geen ervaring met actiontesten. Ik heb er voor de lol 1 gedaan op 6 dpo, die was echt omowit. Maar als ik naar de zwangerschap van Dinand kijk, testte ik bij hem ook al heel vroeg positief. Bij fabiënne kwam ik er met 5 weken en 4 dagen pas achter, dus die was meteen knal.
Dit is de laatste van zwanger en kids niet met eerste ochtend urine Maar gister moest je echt turen, en nu duidelijk streepje in het echt en roze
Ik heb 3 dagen voor mn nod (11 dgn na ovulatie) een negatieve test. Hoop dat ik te vroeg getest heb maar ga maar vast van het slechtste uit. Had wel wat vage klachten van misselijkheid maar dat zal ergens anders door komen dan.