NOD lijst 16 t/m 30 April 2014

Discussie in 'NOD forum' gestart door iez, 14 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Muis87

Muis87 Bekend lid

20 jan 2014
    824
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Ona82 ik had al zulke duidelijke symptomen dat zelfs mijn man al riep dat ik geen eens een test hoefde te doen en mijn ouders al huishoudmiddeltjes tegen misselijkheid begonnen op te noemen voordat ik überhaupt op mijn NOD zat. Ik heb alle andere cycli dit nog nooit gehad, dus het was voor mij ook al wel duidelijk. Ik moest (en moet) continu boeren (al sinds 8 dpo), met veel zure oprispingen en misselijk zijn. Borsten doen zeer sinds 9 dpo en wordt alleen maar erger nu :p. Ze zijn volgens ML ook minstens 2 maten gegroeid, ik ga morgen ook maar eens op jacht naar een nieuwe BH want ik pas werkelijk niets meer :p. Ondertussen ook flink duizelig geworden en heb het behoorlijk warm, terwijl ik normaal een koukleum ben. Slingerpijn van de bmm (pijn bij aanraken) sinds 10 dpo. Kortom het was hier al duidelijk voordat ik vanochtend ging testen.
    3 cycli hiervoor had ik op wat pijnlijke borsten na absoluut geen klachten. Toen waren we nog niet voor het echt aan het klussen, maar heb ik al wel goed op symptomen gelet zodat ik wist hoe ik me normaal voelde en wat er anders kon zijn.

2. MBNN

MBNN Actief lid

26 okt 2013
    267
    5
    18
    Zeker spannend! Je zit nu op 9 dpo volgens ff? Ik zou om de dag even testen en kijken of hij donkerder wordt. Ik ben ook bang dat het niets is of niet goed gaat ofzo.. moet denk ik allemaal nog even binnen komen. ;)

3. Mandy3

Mandy3 Fanatiek lid

27 dec 2013
    3.658
    0
    36
    NULL

Wanneer heb jij getest en hoeveel dpo? Heb je een foto ? Zit op m'n mobiel dat is lastig terug zoeken!

4. MamaVRomy

MamaVRomy Lid

19 sep 2012
    57
    0
    6
    Gelderland
    @mandy3 spannende tijd! maar probeer maar wel van dit gevoel te genieten.. is het al vaker mis geweest dat je daar bang voor bent?

5. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Welkom Yvon!

Om in het kort uit te leggen, dit is het nod-forum. Dus alle meiden die tussen 16 en 30 april hun menstruatie verwachten (eigenlijk niet verwachten omdat ze veel liever zwanger zijn haha) zitten hier gezellig te wachten. Komt het, of komt het niet. Komt het wel, dan ga je in de lijst op rood, heb je een positieve test ga je in de lijst op roze. Heb je een twijfeltest (dus erg licht positief zoals ik die met 8 dpo al test en steeds donkerder wordt) ga je op oranje. De meiden in de medische malle molen staan groen gedrukt. En negatieve test is geloof ik blauw...

6. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur

Ooooh spannend Mandy! Hopelijk lopen ze mooi op!!

7. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Zo, hier laptopje weer terug, eindelijk! En wat issie weer snel haha. Kan ik straks ook eens de lijst bij werken!

8. Ona82

Ona82 Lid

30 jan 2014
    91
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dikke merci voor de reacties! Ik heb sinds gisteren kleine steekjes en herken ze niet, ook een soort spierpijngevoel in de onderbuik en belletjes water die springen. Ben nu 8 of 6 dagen dpo, heb tweemaal eisprong gevoeld ?!? dus hangt ervan af hoe je het bekijkt. Ik probeer mezelf niet gek te maken, want het is eigenlijk nog veeeel te vroeg om iets te voelen.

9. Muis87

Muis87 Bekend lid

20 jan 2014
    824
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier voelde ik dus al met 7 dpo wat en had ik vannacht 8/9 dpo zulke duidelijke symptomen dat de test alleen bevestigde wat we al wisten.
    Heb je je ovulatie ook bevestigd met LH testen of tempen? Die pijn kan namelijk ook door het snelle groeien van de follikels komen en dan is je ovulatie nog net een dag of 2 later dan je eerst denkt.

10. MamaVRomy

MamaVRomy Lid

19 sep 2012
    57
    0
    6
    Gelderland
    sorry.. wat is DPO? :$

11. MBNN

MBNN Actief lid

26 okt 2013
    267
    5
    18
    #2151 MBNN, 21 apr 2014
    Laatst bewerkt: 21 apr 2014
    Ik heb vanmorgen getest (14 dpo). Mijn cyclus begint eigenlijk altijd met spotting 3 dagen van te voren. Zo nu ook. Alleen stopte het net zo snel weer. Dus vanmorgen toch maar even een test gedaan..

Ik heb wel een foto alleen ik krijg hem er niet op! :(
    Op mijn mobiel zegt ie dat ik alleen via de computer iets kan uploaden. Weet iemand hoe ik dit via m'n mobiel moet doen?

12. Muis87

Muis87 Bekend lid

20 jan 2014
    824
    0
    16
    NULL
    NULL
    dpo staat voor dagen post ovulatie (eigenlijk days post ovulation, term komt vanuit het Engels). Dus het aantal dagen na je ovulatie.

13. MamaVRomy

MamaVRomy Lid

19 sep 2012
    57
    0
    6
    Gelderland
    aaah zo!
    Dankjewel!!
    dat volgt iets makkelijker =D

14. Muis87

Muis87 Bekend lid

20 jan 2014
    824
    0
    16
    NULL
    NULL
    misschien handig om de termen lijst even te lezen die bovenaan het NOD forum staat (of boven zwangerschapswens, weet niet precies waar) ;). Dan weet je waar iedereen het over heeft als ze met afkortingen beginnen te gooien.

15. Muis87

Muis87 Bekend lid

20 jan 2014
    824
    0
    16
    NULL
    NULL
    Heb het even voor je opgezocht, staat hier:
    Afkortingen

16. MamaVRomy

MamaVRomy Lid

19 sep 2012
    57
    0
    6
    Gelderland
    Oooh wauw!super, Dankjewel dat wist ik niet.. :D

17. Muis87

Muis87 Bekend lid

20 jan 2014
    824
    0
    16
    NULL
    NULL
    Geen dank hoor, zo helpen we elkaar weer.

18. MamaVRomy

MamaVRomy Lid

19 sep 2012
    57
    0
    6
    Gelderland
    Ja leuk vind ik dat!

19. Mamalicious30

Mamalicious30 Bekend lid

4 mei 2013
    667
    0
    0
    Zwangere meiden: gefeliciteerd!

Meiden op rood: balen! succes in de volgende ronde...

Ik ga morgen een testje wagen van sensitest... Is die gevoeliger dan de actiontest? Er staat dat je 4 dagen voor NOD al posi kunt testen... Zit dan op 11 dpo en de vorige ronde testte ik met action 3a4 dagen voor NOD licht posi met action. (helaas een mk)...

Ik verwacht helemaal niks, want heb nauwelijks echte kwaaltjes...

Jullie horen van me...

20. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Fijn!! Dan doe ik de update morgenmiddag weer een keertje ;)

Deel Deze Pagina