Ze zeggen dat je hcg verdubbelt met 48 uur. Dus 21 licht streepje zou hij de 23ste al wat BRT moeten zijn
Heb je een foto? Ben wel benieuwd! Zoals eerder gezegd... hcg verdubbelt elke 2 dagen. Dus je test zou morgen duidelijker moeten zijn!
Goedemorgen meiden, gefeliciteerd voor de meiden met het geliefde 2e streepje.. ik heb vanochtend ook weer getest.. dit is mijn 12e nod.. weer negatief.. en nog steeds geen menstruatie. . Wachten.. wachten en wachten.. succes en sterkte allemaal...
Hier nog niks.. Maar ik verlies veel slijm voel het gewoon lopen. Dus ik denk dat mijn ongie er aan komt. Meiden op roze gefeliciteerd! Meiden op rood sterkte!
Hoi meiden, Iedereen op roze gefeliciteerd! Hier gaan alle alarmbellen af, voel me al een paar dagen vreemd... Alsof ik in een roes zit, zo gek! Borsten doen enorm zeer en er zijn ineens heel duidelijk blauwe aderen te zien. Heb een rare smaak in m'n mond en mijn geliefde bakje koffie smaakt naar bittere meuk! Ik heb het contant vreselijk koud maar m'n wangen gloeien. Loop de hele dag te boeren en heb vlagen waarbij ik vreselijk misselijk wordt. Het zweet breekt me dan echt uit! Ik verwacht vrijdag pas m'n NOD maar m'n ei was deze maand een paar dagen vroeger dus ik moet misschien mijn NOD ook vroeger verwachten? Morgen ga ik naar de action om wat testen te halen maar heb eigenlijk geen idee vanaf wanneer ik die het beste zou kunnen doen... Spannend allemaal!
@makemesmile Ooo spannend! Zoveel tekenen van een zwangerschap! Ben benieuwd of je positief test! Ik zelf zit nu op 7 dpo! Heb last van 'warme' borsten en voel af en toe steekjes in mijn buik en vagina! Ben ook zo nieuwsgierig!! Hopelijk hou ik het nog een weekje vol
Wat spannend hè! Ik was afgelopen zaterdag jarig en zat hier met visite. Kreeg ineens zo'n felle steek in m'n doos dat ik letterlijk van de bank afvloog haha ik werd behoorlijk vreemd aangekeken! Laten we hopen op goed nieuws en mooie positieve testen
Hallo dames! ik heb na 32 dagen eindelijk mijn ei...dus ik schuif door naar het volgende NOD-forum! Succes allemaal ik hoop op nog veel roze bij jullie!!
MakeMe Smile, dat klinkt hoopvol! !0 DPO was mijn eerste pos. test, mijn innesteling voelde als opkomende menstruatie (zie tempdip in mijn kaartje) maar die kwam niet! Testjes lopen bij mij inderdaad op. Als iemand ze wil zien dan wil ik de testjes wel plaatsen?
Mandy, als ik de foto van mijn testjes maak, dan doe ik dat zonder flits, het lijkt wel of ze hier dan wat beter zichtbaar zijn (zoals in het echt) dan met flits.. Misschien is dat bij jou ook zo?
Gefeliciteerd!!! Ik heb vorige week een dip gehad van 0,2 en idd sindsdien het gevoel dat ik ongi moet worden nog een paar daagjes geduld maar dat is best lastig als je steeds van alles voelt haha
@MakeMeSmile: ik vind dat je nu al engelengeduld hebt ik had er allang een testje tegenaan gegooid... haha. Ben heel benieuwd! Je symptomen klinken hoopvol! @Mandy: ik kan het niet heel goed zien. Misschien dat je met de tip van RoIn een nieuwe foto kunt maken? @RoIn: ik wil je testjes wel zien hoor altijd leuk! @elisew: succes!! hopelijk mooi roze in het andere topic! @kikkertje86: ik blijf duimen voor je dat je gewoon wel zwanger bent
Ik denk dat het teveel isvoor innestelingsbloed. Geen idee wanneer ik nu weer een ei kan verwachten. Snap niks meer van mn lichaam.
Wauw super! Hoop dat de mijne ook zo oplopen! Ik heb nu een test zoals jouw eerste Heb je elke dag of om de dag getest? Hihi sorry zie het al