Louloulo ja!!!!! Gefeliciteerd! Hier weer n twijfel test. Straks ben ik helemaal niet zwanger. Maar ben nog nooit zo lang over tijd geweest. Echt nog nooit.
Streepje is donkerder als gister! moest wel heel nodig plassen vanochtend! Dus was een hele lange plas en niet zo donker. Snel vanmiddag een kruidvattest kopen!
Gefeliciteerd Meide!!! Temp is weer wat gestegen geeft moed.. Maaaar kan ook nog door eventuele "ziek" zijn komen... Geen testen in huis grrrr als de postbode komt en ik bewaar wat plas. 2e plas van de ochtend? Heb al geplast half slapend haha kan dat op 11 dpo? Ik moet vandaag of anders morgen ongi worden..
Gefeliciteerd alle meiden op roze!! Alle meiden met een twijfelstreepje...spannend!! Hopelijk wordt het snel een knaller. En alle meiden op rood een hele dikke knuffel. Ik hoop zo dat jullie ook snel op roze mogen!
Vandaag mij nod en... nog geen rood te zien! Wel al 2 nachten er uit gemoeten omdat ik moest plassen en dat heb ik nog nooit gehad! Zooo spannend!! Ga nu trouwens elk kwartier kijken of ik niet ongesteld ben haha. @KS2011: ziet er al goed uit, steeds duidelijker!
De mijne ook! Action was deze ronde lichter dan mijn vorige ronde die in mk eindigde... maar begint ook lekker op te lopen Dat geeft mij ook weer hoop!
Gefeliciteerd voor de nieuwe roze dames! Kom allemaal naar het januari mama's 2015 topic Voor de meiden die vandaag nog gaan testen: Succes! ROZE ROZE ROZE zend ik jullie kant op! Voor de meiden op rood: grrrrrrrr. sterkte!
Ik hoop dat er veel roze deze kant op komt Bij mij ook nog niets te bekennen, terwijl ik de afgelopen week overal last van had. Ik heb nog wel last van ene trekkend gevoel in mijn borsten. Ik wacht ook maar geduldig en ga niet testen, omdat ik ervan uitga dat ik ongesteld ga worden.
Jep! Dank je wel. Snel he? Kan het ook nog niet geloven, na 5wk. was het alweer raak Ben nu wel zwaaar onzeker of het allemaal wel goed gaat 15 mei eerste echo! Ik knijp hem...
Mmmm test was negatief 11 dpo vandaag Wel witte afscheiding en voel t steeds lopen lijkt wel.. Bah denk steeds dat ik ongi ga worden! Geen idee vorige rondes nooit afscheiding.. Maar denk dat ik gewoon ongi word
Maar je hebt nog 3 dagen dat je test posi kan worden... mijn test was op 9 dpo nog negatief en 2 dagen later op 11 dpo positief (early test) of heb je een kortere LF? edit: zie idd in je onderschrift dat je lf hebt van 11 of 12... weet je zeker dat je je ei hebt gehad deze ronde omdat FF geen kruis heeft gezet? Weten ze al wat je had waarom je in het zh was opgenomen?