Jah, heb 2 weken terug nog een bloedonderzoek gedaan bij de gyn in het zh. Daar moet ik de uitslag nog van krijgen. Jah, het zwanger worden is bij ons geen probleem, alleen het zwanger blijven is wat lastiger (thank god dat we E.tienne hebben)!!! Ik ben dan benieuwd wat ik zou moeten krijgen om het te laten slagen. Krijg je dan medicijnen ofzo om de innesteling beter te laten gaan??? Ben een leek op dat gebied...
Ik ben ook een leek hoor maar volgens mij bestaan er ook balletjes die je inbrengt die zorgen voor een dikker baarmoederslijmvlies. Misschien dat het dan beter blijft zitten? Hoe lang is je lf?
Je gaat toch nog naar de gyn begrijp ik dus? Die heeft vast ideeën! Hopelijk is het de volgende ronde raak voor je en blijft het plakken!
@Mamalicious30 Hopelijk zet het niet door meid! Ik vermoed dat ik op rood mag, gisteren roze afscheiding nu af en toe bloed. Nog niet zo heftig als normaal dan ben ik namelijk als ik 's ochtends wakker 's wordt al volop ongesteld. Maar dit gaat wel doorzetten. Ik kan me melden voor de volgende ronde! Misschien mijn NOD wat bijstellen dan. Blij dat het nu gewoon duidelijk is.
Inderdaad goed om te weten waar je aan toe bent Btanja. Hopelijk de volgende ronde sneller duidelijkheid! Hier: vanmorgen nog eens getest (er zitten toch 2testen in zo'n verpakking) en ditmaal nog donkerder dan gisteren. Even donker als de controlestreep! Zit wel goed denk ik. Als manlief straks thuiskomt dan kan ik het goede nieuws gaan vertellen .
Oh nee toch! Veel? Ik zit helaas in het zelfde schuitje, vandaag doorgebroken. Hopelijk is het bij jou vd innesteling en is het onschuldig! Sterkte!
Ik had andaag bij het afvegen ook 2 x wat elder rode bloed spatjes door afscheiding heen. Zo begon mijn miskraam de vorige keer ook. Het was wel eel weinig maar dat was de vorige keer ook. We wachten maar af, maar ben bang dat t weer misgaat. pffff
Vanmorgen getest..negatief..klein beetje bloedverlies maar dat is nu ook weer gestopt. Wat kan dat zijn? Wat zouden jullie doen...over paar dagen opnieuw testen of vanuit gaan dat je een paar uur ongesteld bent en Door moet gaan met de volgende ronde?? Heb nog wel last van lage rugpijn..