NOD lijst 16 t/m 30 April 2014

Discussie in 'NOD forum' gestart door iez, 14 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. elisew

elisew Actief lid

17 mrt 2014
    184
    0
    0
    NULL
    NULL
    Waauw dat is ook wel ontzettend spannend. Wat een wereld he...kan me voorstellen dat je niet goed weet wat je te wachten staat. succes en laat t maar gebeuren allemaal..tis voor zo'n gaaf doel!

2. iez

iez VIP lid

4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Heel spannend meid!

3. mammz

mammz Fanatiek lid

25 mrt 2013
    1.845
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even nog mijn leefdtijd voor de lijst helemaal vergeten! 28 jaartjes jong/oud haha

4. babybanjo

babybanjo Bekend lid

12 mei 2013
    675
    1
    16
    Juf
    Wil ook graag op de lijst.
    Babybanjo, 40 plus, derde kindje, 3e ronde na MK en anders 11e ronde. NOD 26 april.

5. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    #285 T84, 1 apr 2014
    Laatst bewerkt: 1 apr 2014
    Spannend starry! Ik duim voor je... en dat de 2 weken maar snel voorbij mogen gaan...

@chntl, ook spannend voor jullie.. succes woensdag..!!

Hier nog geen ei, volgens mij wel langzaam in aantocht.. straks weer een testje doen...

6. Nonie

Nonie Bekend lid

28 mrt 2014
    502
    1
    18
    Kan me voorstellen datje daar slecht van slaapt chantl! Wat spannend!!! Duim voor je! Slaap je zelf nog wel...?

7. Fee89

Fee89 Fanatiek lid

23 aug 2013
    2.349
    808
    113
    Gent
    Wat wordt het druk hier :)

Al dag 9 van mijn cyclus. Gaat precies een beetje sneller dan tijdens mijn ongie hihi. Gisteren was mijn ovu-test iets donkerder dan zaterdag, maar niet zoveel verschil. Vanaf nu dagelijks over de middag een testje. Hopelijk loopt hij op de komende dagen. Zou fijn zijn voor mijn gemoedsrust. Voel de laatste twee dagen wat steekjes (niet veel hoor) richting liezen (en ook lichte spierpijn bovenbenen?? of is dat van het gezellig te maken met ML?? :D)

@Joma. Inderdaad balen dat je alleen zal zijn rond de eisprong. Ik zou inderdaad wel proberen ervoor en erna nog te klussen, gewoon voor de zekerheid. Je weet nooit hé. Hier is ML donderdag en vrijdag niet thuis, maar normaal is dat wel te vroeg voor een eventuele eisprong, en twee daagjes is niet zo erg. Voor de zekerheid het woensdag en zaterdag toch even gezellig maken denk ik.

Wel handig dat je afgelopen maand je ei duidelijk hebt voelen springen. Dat spaart inderdaad veel ovu-testjes uit.

@uurverschil: inderdaad het was lastig opstaan gisteren!! Vandaag ging het precies al iets beter.

@T84: ben je al wat beter? Misselijk op het werk is echt niet leuk! Heb ik ook al gehad en dan kan ik me echt op niks concentreren behalve mijn maag en of ik tijdig bij het toilet zou zijn als het misgaat :p

Het is inderdaad jammer dat het volloopt. Maar is wel gezellig om te kletsen en meet te lezen. Welkom aan de nieuwe dames. Ik duim mee voor een roze lijst!

@bloempje: mmmm chocolade. Je doet me neer zin krijgen om te snoepen hihi. Gelukkig heb ik nooit veel in huis, of ik zou een kilo per maand bijkomen als ik niet oppas hihi :)

@Starry: succes met de eerste IUI! Klinkt ingewikkeld. Gelukkig veel zaadjes.

@Nonie: tof dat je man jarig is rond NOD. Hier is dit ook geval. Zou inderdaad een leuk cadeau zijn!

@Oud zijn: ik ben 24 en ml 23. Hij vindt papa worden op zijn 25 al heel laat zei hij enkele maanden geleden hihi :D Zijn ouders waren er vroeg bij om kinderen te krijgen (20 ofzo) dus ik denk dat dit wel deels de oorzaak is. Ik zeg al 8 jaar dat ik graag op mijn 25e zwanger of mama wordt. We zullen zien hé. We zijn wat jong misschien als ik de lijst bekijk, maar we zijn dan ook al bijna 6 jaar een koppel, hebben een huis gekocht en zijn ondertussen al een tijdje getrouwd, dus we zijn er echt volledig klaar voor! Kan geen reden meer bedenken om nog langer te wachten. Het kriebelt zo!!

@Chntl: dan worden het ook spannende twee weken voor jou. Veel succes!! Kunnen er dan twee eitjes zijn door die twee grote follikels? Of zal er maar sowieso 1tje springen? Ik ken daar niet veel van sorry.

8. DanielleJ

DanielleJ Actief lid

2 jan 2014
    114
    0
    0
    Pedagogisch Medewerker
    Vlaardingen
    Volgens mijn dokter komt het vaker voor...ik heb wat overgewicht. Het moet door de pillen van etos zwanger worden wel beter gaan. Mocht het over een half jaar ook zo zijn dan wel terugkomen.

9. DanielleJ

DanielleJ Actief lid

2 jan 2014
    114
    0
    0
    Pedagogisch Medewerker
    Vlaardingen
    Normaal lange cyclus maar ben nu al in de natte periode beland. Gauw ovulatietesten gebruiken dan maar.

10. Anne86

Anne86 Actief lid

10 aug 2011
    254
    104
    43
    Vrouw
    Vandaag is mijn schoonmoeder jarig...toch maar even een testje gedaan, zou wel een leuk kado zijn, als zou ik het op basis van deze test niet kunnen zeggen.
    4 april als het goed is NOD..en bij mijn eerste zwangerschap testte ik pas laat positief.
    Wat zeggen jullie??? (je moet wel even turen volgens mij)
    Het streepje wat ik lijk te zien was erg lastig op de foto te zetten.

(oeps zie nu dat ik hem in de verkeerde lijst heb gezet en weet niet hoe ik moet verwijderen...)

Bijgevoegde bestanden:

11. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Fee89, Ja ik voel me vandaag gelukkig al een stuk beter. Heb ook goed geslapen vannacht..:)

Ik was 26 toen ik zwanger was van Ryan en toen ook bewust zwanger geworden.. Leeftijd vind ik maar een getal.. het is hoe je jezelf voelt en wat je wilt in het leven.. iedereen lijdt zijn eigen leven op zijn eigen manier..:)

DanielleJ, kans dat ie eraan komt dan..

Hier merkte ik ook vannochtend de afscheiding meer wordt.. ga zo mn ovu testje van vandaag doen.. Ben benieuwd..

12. iez

iez VIP lid

4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    ♥ NOD-Lijst 16 t/m 30 April 2014 ♥

16. (7) :
    iez, 32 jaar, ronde 5, 2e kindje
    Starry, 29 jaar, ronde 8 na mk, 2e kindje
    Loesje86, 27 jaar, ronde 2, 2e kindje
    Angel77, 37 jaar, ronde 29, 2e kindje
    mariam1978, ? jaar, ronde 2, ? kindje
    Esklessebes 29 jaar, ronde 4, 1e kindje
    chntl, 22 jaar, ronde 43 (1e ronde iui), 1e kindje

17. (1) :
    Bloemkool, 33 jaar, ronde 2, 2e kindje

18. (8) :
    T84, 30 jaar, ronde 2, 2e kindje
    mamma32, 32 jaar, ronde 3, 2e kindje
    Lindsey89, 24 jaar, ronde 1, 2e kindje
    Duvellie, 23 jaar, ronde 4 na mk, 1e kindje
    4dogs82, 32 jaar, ronde 26, 1e kindje
    Mama-in-love, 31 jaar, ronde 3, 3e kindje
    mariam1978, 35 jaar, ronde ?, 3e kindje
    Julia, 25 jaar, ronde 1, 1e kindje

19. (3) :
    Cyll, 26 jaar, ronde 5, 2e kindje
    Kelly1908, 35 jaar, ronde 2, 3e kindje
    Tries123, 31 jaar, ronde 7, 2e kindje

20. (4) :
    Key, 26 jaar, ronde 4, 1e ronde na v.mk, 1e kindje
    MyNameIs, 26 jaar, ronde 6, 2e kindje
    Muis87, 26 jaar, ronde 1, 1e kindje
    Bubblez, 23 jaar, ronde 6, 1e kindje

21. (5) :
    Fee89, 24 jaar, ronde 1, 1e kindje
    Mroz, 25 jaar, ronde 2, 1e kindje
    SteffieD, 26 jaar, ronde 4, 1e kindje
    Joma, 32 jaar, ronde 4, 2e kindje
    Nonie, 30 jaar, ronde 13, ? kindje

22. (2) :
    Wensje 88, 25 jaar, ronde 3, 1e kindje
    Florenthe, 37 jaar, ronde 2, 2e kindje

23. (0) :

24. (0) :

25. (3) :
    Reamonia, ? jaar, ronde 9, 1e kindje
    Toeteke, 28 jaar, ronde 2, 1e kindje
    elisew, 22 jaar, ronde 3, 1e kindje

26. (5) :
    Rachh, 24 jaar, ronde 7, 1e kindje
    Nina0812, 28jaar, ronde 2, 3e kindje
    Loesje9, 26 jaar, ronde 2 (na 2e mk), 1e kindje
    Dansprinsesje, 25 jaar, ronde 3, 1e kindje
    Babybanjo, 40+ jaar, ronde 3 na mk, 3e kindje

27. (5) :
    pugga, 29 jaar, ronde 4, 2e kindje
    Fightforlove, 26 jaar. ronde 2. 3e kindje
    Bibaboe, 38 jaar, ronde 38, 3e kindje
    Naliey, 26 jaar, ronde 78, 32e ronde na mk, 1e kindje
    AugustusMama, 29 jaar, ronde 12 (ronde 2 na mk), 2e kindje

28. (4):
    bloempje34, 34 jaar, ronde 5, 1e kindje
    Studente90, 22 jaar, ronde 4, 1e kindje
    Mammz, 28 jaar, ronde 3, 2e kindje
    dnc, 26 jaar, ronde 4, 1e kindje

29. (0):

30. (0):

31. (0)

Datumloos (1) :
    podiki25, 32 jaar, ronde 1, 2e kindje
    26mei, 27 jaar, ronde 7 na mk, 1e kindje

Totaal: 49

Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (3), Negatieve Test (0), Twijfeltest (0)

WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje.

13. Anne2408

Anne2408 Actief lid

24 mrt 2014
    203
    0
    16
    NULL
    NULL
    #293 Anne2408, 1 apr 2014
    Laatst bewerkt: 1 apr 2014
    Hallo meiden,
    Ik lees al een tijdje mee en blij dit forum te hebben gevonden. Vind mezelf af en toe zo labiel dat je er dagelijks mee bezig bent, maar gelukkig zijn we met meer en is het dus niet zo raar. :)
    Wil graag op de lijst om mee te kletsen en te lezen.

Ik ben Anne, 34 jaar in augustus word ik 35. Dit is wordt de 4de ronde na 2de MK in November 2013. NOD is 25 april. 1ste kindje

Sinds vorige maand met acupunctuur begonnen. MMM is niks uitgekomen, 2 x pech. We mogen in juni met IUI starten als we willen, hoop het niet nodig te hebben.

Fijne dag en iedereen succes deze maand. Op naar veel positief nieuws deze mooie lente maand.
    Lfs

14. Loesje9

Loesje9 Actief lid

18 nov 2013
    292
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Anne,

Welkom, wat naar dat jij ook 2 miskramen hebt gehad... Mag ik vragen waarom ze dan IUI willen proberen, als er niks uit je onderzoeken is gekomen? Ik heb zelf ook 2 miskramen gehad en wil het zelf graag nog een derde keer proberen voor we uberhaupt onderzoeken laten doen, maar ik vroeg me af waarom ze IUI voorstellen... waarom zou dat beter gaan dan via de natuurlijk weg? Want zwanger raken lukt blijkbaar wel gewoon... dus wat is dan de toegevoegde waarde van IUI?

Sorry beetje veel vragen haha...

15. Anne2408

Anne2408 Actief lid

24 mrt 2014
    203
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi Loesje9,

Geeft niks, zag dat jij ook 2 MK heb gehad, wat heftig hè?
    Bij mij allebei MA's met curettage. De 1ste kwamen we met 9 weken achter - waarschijnlijk met 6 weken al gebeurd. En met de 2de hadden we een top echo met hartslag op 6,5 week en met 8 weken bleek het gestopt te zijn.
    Ik heb alle onderzoeken gehad incl HCG en bloed genetisch van ML en mijzelf. Daar is dus niks uitgekomen (gelukkig).

Voor ons zou het voordeel van IUI zijn dat ze alle goede zaadjes in het lab eruit halen en die bij mij inbrengen. Verder niks eigenlijk. Gyn zegt dat het dus idd niet nodig bij ons hoeft te zijn, maar net voor dat extra zetje kan zorgen en omdat ik dit jaar toch ook alweer 35 wordt...

16. Loesje9

Loesje9 Actief lid

18 nov 2013
    292
    0
    0
    NULL
    NULL
    oke op die manier :) bedankt voor je antwoord.
    in ieder geval wel fijn dat er niks gevonden is, maar aan de andere kant heb je er ook weer niks aan he... ik hoop voor ons allebei dat 3x scheepsrecht is!

17. kikkertje86

7 mrt 2013
    83
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Ik kom me hier ook maar melden.
    Wij zijn bezig voor een tweede kindje.
    Ik heb al een zoontje van 4. Mijn leeftijd is 27 jaar.

Wanneer mijn nod is weet ik niet precies.
    Mijn vorige cyclussen waren 21-23-35.
    De bij de afgelopen keer had ik ook vage zwangerschapstesten.
    Maar helaas op dag 35 ongesteld geworden.

Groetjes,
    Kikkertje

18. mariam1978

mariam1978 Actief lid

9 mrt 2014
    336
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames, ik hoop dat het voor veel dames deze keer raak mag zijn.
    Ik heb dus volgende week en echo gehad om te kijken of alles in orde was. Dat was het dus, vandaag uitslag gehad. Alles zag er goed uit en ze zag 5 eitjes aan mijn rechterstok. Maar ik heb nog geen eisprong gehad en dit maakt me zo onzeker. Het zou goed kunnen dat ik helemaal geen eisprong heb, omdat dit pas mijn tweede ronde is zonder pil. Ik heb ook geen slijm en die streepjes van die sensi testen.... Ik zie alleen teststrip, terwijl ol lees dat ze oplopen. Toen mijn cyclus stipt 28 dagen was, was mijn eisprong op dag 18, dus vrij laat. Misschien is dat nu ook het geval. Effe afwachten dan maar he...
    Weet iemand of je eisprong elke maand hetzelfde is of dat het verschilt per maand?

Alvast bedankt voor het antwoord!

19. iez

iez VIP lid

4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    bij mij verschilt het per maand, soms dag 18, soms dag 19, of 21. Dus kan alle kanten opgaan bij mij dan.

20. Julia88

Julia88 Fanatiek lid

22 mrt 2014
    1.556
    0
    36
    Mariam, wel fijn dat alles in orde is!
    Elke maand is je eisprong weer anders net zoals bij veel vrouwen de cyclus elke maand anders is ( langer of korter)

Heb je de ovulatietesten een aantal dagen achter elkaar gebruikt? En op welke dag van je cyclus zit je nu?

Deel Deze Pagina