Hier trouwens gistermiddag een bijna positieve ovulatietest en vanmorgen was het 2e streepje van een nieuwe ovulatietest er nog heel vaag en vanmiddag was die wit. Ik heb gisteren pas laat in de middag getest ipv 12 uur ivm werk. Dus denk dat ik vandaag m'n eisprong heb, de hele dag al wat steken links onderin m'n buik. Al zit ik pas op dag 12.. Dan zou m'n NOD ook eerder zijn.
Nee je heb niks aan, maar ik wilde echt weten of wij niks mankeren wat het tegenhoud of waardoor het fout gaat. Geen wasting time meer nu.. . Dat hoop ik ook Loesje, we gaan ervoor 3 x is scheepsrecht en dan blijven ze plakken!
Fee89, ja zijn ook 2 eitjes. Dus erg spannend. We hebben maar een klein kamertje over, en had deze al helemaal in mn hoofd ingericht. Toen bleken er 2 follikels te zijn en dus kans op een tweeling. Ik raakte helemaal in paniek omdat ik dan mijn kamertje weer moest omgooien en niet wist of de meubels er dan wel in zouden passen. Ik zag het al helemaal voor me dat dochtertje van mn vriend naar de kleinste kamer toe moest en zij helemaal boos was omdat die kamer de helft kleiner is dan wat ze nu heeft. Wij naar haar kamer en die twee op onze kamer. Ik zag het helemaal voor me dat alles overhoop gehaald moest worden omdat er 2 geboren zouden worde ipv 1. Ik ben nog nooit zo in paniek geweest, hahahaha. Mn schoonmoeder helemaal in een lachstuip door hoe ik me zo druk maakte, hahaha
Chntl, ach en ook al zijn het er twee. Zou al mooi zijn als jullie wens eindelijk ik vervulling raakt! Jullie zijn al 4 jaar bezig toch? En jij bent 22? Is je vriend dan een stuk ouder dan jou? Lijkt me moeilijk om al zo lang te wachten..
Mijn vriend is 29, ik word in mei 23. Het maakt me nu ook niet meer uit. We zijn straks in mei 4 jaar bezig. En morgen met de 1e iui kan het maar zo klaar zijn. Er is maar 1 wens voor ons, dat wij onze liefde kunnen geven aan ons kindje.
Poeh wat lang! Daarom, als jullie wens maar in vervulling gaat! Maar ik zou ook in de stress schieten denk ik als je kans hebt op een tweeling. Heel veel succes!
♥ NOD-Lijst 16 t/m 30 April 2014 ♥ 16. (7) : iez, 32 jaar, ronde 5, 2e kindje Starry, 29 jaar, ronde 8 na mk, 2e kindje Loesje86, 27 jaar, ronde 2, 2e kindje Angel77, 37 jaar, ronde 29, 2e kindje mariam1978, ? jaar, ronde 2, ? kindje Esklessebes 29 jaar, ronde 4, 1e kindje chntl, 22 jaar, ronde 43 (1e ronde iui), 1e kindje 17. (1) : Bloemkool, 33 jaar, ronde 2, 2e kindje 18. (8) : T84, 30 jaar, ronde 2, 2e kindje mamma32, 32 jaar, ronde 3, 2e kindje Lindsey89, 24 jaar, ronde 1, 2e kindje Duvellie, 23 jaar, ronde 4 na mk, 1e kindje 4dogs82, 32 jaar, ronde 26, 1e kindje Mama-in-love, 31 jaar, ronde 3, 3e kindje mariam1978, 35 jaar, ronde ?, 3e kindje Julia, 25 jaar, ronde 1, 1e kindje 19. (3) : Cyll, 26 jaar, ronde 5, 2e kindje Kelly1908, 35 jaar, ronde 2, 3e kindje Tries123, 31 jaar, ronde 7, 2e kindje 20. (4) : Key, 26 jaar, ronde 4, 1e ronde na v.mk, 1e kindje MyNameIs, 26 jaar, ronde 6, 2e kindje Muis87, 26 jaar, ronde 1, 1e kindje Bubblez, 23 jaar, ronde 6, 1e kindje 21. (5) : Fee89, 24 jaar, ronde 1, 1e kindje Mroz, 25 jaar, ronde 2, 1e kindje SteffieD, 26 jaar, ronde 4, 1e kindje Joma, 32 jaar, ronde 4, 2e kindje Nonie, 30 jaar, ronde 13, ? kindje 22. (2) : Wensje 88, 25 jaar, ronde 3, 1e kindje Florenthe, 37 jaar, ronde 2, 2e kindje 23. (0) : 24. (0) : 25. (4) : Reamonia, ? jaar, ronde 9, 1e kindje Toeteke, 28 jaar, ronde 2, 1e kindje elisew, 22 jaar, ronde 3, 1e kindje Anne, 34 jaar, ronde 4 na 2de mk, 1e kindje 26. (5) : Rachh, 24 jaar, ronde 7, 1e kindje Nina0812, 28jaar, ronde 2, 3e kindje Loesje9, 26 jaar, ronde 2 (na 2e mk), 1e kindje Dansprinsesje, 25 jaar, ronde 3, 1e kindje Babybanjo, 40+ jaar, ronde 3 na mk, 3e kindje 27. (5) : pugga, 29 jaar, ronde 4, 2e kindje Fightforlove, 26 jaar. ronde 2. 3e kindje Bibaboe, 38 jaar, ronde 38, 3e kindje Naliey, 26 jaar, ronde 78, 32e ronde na mk, 1e kindje AugustusMama, 29 jaar, ronde 12 (ronde 2 na mk), 2e kindje 28. (4): bloempje34, 34 jaar, ronde 5, 1e kindje Studente90, 22 jaar, ronde 4, 1e kindje Mammz, 28 jaar, ronde 3, 2e kindje dnc, 26 jaar, ronde 4, 1e kindje 29. (0): 30. (0): 31. (0) Datumloos (2) : podiki25, 32 jaar, ronde 1, 2e kindje Kikkertje86, 27 jaar, ronde ?, 2e kindje Totaal: 50 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (3), Negatieve Test (0), Twijfeltest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje.
We wachten af. Over 2 week weten we meer. Mijn gevoel zegt 14 april testen, dus dat zal ik dan ook maar doen. Kun je bij 12 dagen na inseminatie al een positieve test in handen hebben?
hoi dames. Zou ik weer van de lijst mogen? Lijkt er nu op dat ik toch zwanger ben. 'ongi' is minimaal en test slaat positiever uit dan voor mijn bloederverlies. Nu maar duimen op een plakbeeb. Kan nog niet geloven dat het misschien raak is. Succes allemaal met jullie kinderwens. xxx
Gefeliciteerd 26mei! Chntl, denk dat 12 dagen na inseminatie nog wel vroeg is om te testen. Maar wie weet!
Hoi dames, Mag ik gezellig mee komen lezen en praten? Mijn NOD is 22 april, ik ben 34 jaar, ronde 1 voor ons 3e kindje. Op 24 maart is mijn spiraaltje eruit gehaald, de dag erna ben ik flink ongesteld geworden, 5 dagen lang. Ben vandaag begonnen met ovulatietesten, wel vroeg maar beter op tijd dan te laat toch?
Wauw gefeliciteerd zeg! Dat geeft hoop voor onze gespannen koppies hier! Mijn ovu-test was nog lichter dan die van gisteren, maar ik ga gewoon elke dag testen dit keer totdat ik weet hoe een 'knaller' eruit ziet. Ik test nu s ochtends met ochtendurine net als bij zwangerschapstest. Is dat de beste tijd? Ik hoor graag jullie erbaringen! Slaap lekker allemaal! Xx
Het is juist niet de bedoeling om met ochtendurine te testen. Juist latere urine. Heb je geen bijsluiter ontvangen bij je ovulatietesten?
Ooh echt? Nee dat stond niet op de bijsluiter. In dat geval ga ik s middags testen...dankje! wat een gedoe
Welkom @ de nieuwe dames. Voorzichtig gefeliciteerd, 26mei. Ik duim voor je! EliseW, ik test ook over de middag rond 12u15. Ik drink niks meer vanaf 10u en ga rond 9-10u voor het laatst naar het toilet. Hier: dag 10 van mijn eerste echte cyclus zonder pil. Ik heb precies niet echt ontpilklachten (behalve lichte hoofdpijn de eerste paar uren van de dag, maar niet zo erg om een pijnstiller te nemen dus valt heel goed mee), maar zal best niet te vroeg juichen Heb sinds enkele dagen nu en dan wat steekjes in de liezen, dus hopelijk betekent dat toch dat er daarbinnen *iets* aan het gebeuren is en dat ik een eisprong zal hebben. De ovutesten blijven gelijk en lopen nog niet op in mijn ogen. Ze worden bij het opdrogen ook véél lichter. Zaterdag leek hij wel dubbel zo donker Nog even doortesten tot de knaller (hopelijk!). Als ik ze nu op foto bekijk, zijn ze bijna wit terwijl ze net na het testen echt dubbel zo donker zijn. Pff!
@ 26mei van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! @ ovulatietesten: inderdaad niet met ochtend urine, ik deed het meestal met m'n tweede plas Hier zo dochterlief naar school brengen en daarna weer hardlopen dan lekker in huis een beetje opruimen en maar weer eens gaan kijken voor leuke vacatures, is er sinds ik thuis ben (1,5 week) nog niet van gekomen
Ik gebruik ze al vanaf dag 8. Ze lopen helemaal niet op of zo. Ik heb die teststrips van Sensitest. Vannacht wel pijn gehad aan mijn linkerkant aan mijn eierstok. Dus vanmorgen wel geklutst ondanks dat test vanmorgen weer omo wit pas. Ik heb ook geen slijm of zo.