Ha meiden, Helaas ga ik ook weer met jullie mee! Vanmorgen mn ongi doorgebroken. Ik weet weer niet precies wanneer mijn NOD is, maar heb nu een cyclus gehad van 33, dus hou het maar even op 31 dagen. Dan kom ik volgens mij uit op de 16e! Loesje86, 27 jaar, ronde 2, 2e kindje
Ik kom me ook melden. Ga maar uit van een cyclus van 43 dan is mn nod 27 april. Helaas zijn dan volgens mn app mn vruchtbare dagen precies als we het weekend weg zijn met mn schoonouders. Word dus weer niks. Maar goed pugga, 2e kindje, 4e ronde, nod 27 april, 29 jaar,
♥ NOD-Lijst 16 t/m 30 April 2014 ♥ 16. (4) : iez, 32 jaar, ronde 5, 2e kindje Starry, 29 jaar, ronde 8 na mk, 2e kindje Loesje86, 27 jaar, ronde 2, 2e kindje Angel77, 37 jaar, ronde 29, 2e kindje 17. (0) : 18. (1) : T84, 30 jaar, ronde 2, 2e kindje 19. (0) : 20. (0) : 21. (0) : 22. (0) : 23. (0) : 24. (0) : 25. (0) : 26. (0) : 27. (1) : pugga, 29 jaar, ronde 4, 2e kindje 28. (0): 29. (0): 30. (0): 31. (0) Datumloos (0) : Totaal: 6 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfeltest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje.
Welkom dames, hopelijk hebben we meer succes deze ronde. Pugga, is het niet ronde 6 ipv 4? dit vraag ik n.a.v. je rode cijfers onder je banner.
nou eigenlijk heb ik nog steeds het idee dat het wel goed komt en eigenlijk ben ik veel te schijterig om naar een gyn te gaan. Maar ik heb het nu wel uitgesproken tegen over mijn vriend dat we dit misschien wel moeten overwegen we worden er natuurlijk niet jonger op. De gyn heeft mij toendertijd geopereerd aan mn bbz en zei toen dat we een vruchtbaar stel zijn en dat wel binnen een jaar wel zwanger konden raken.
Hopelijk dan snel raak angel @iez officieel pas vierde ronde sinds manlief er ook echt voor wil gaan daarvoor wel onveilig maar toen was het nog meer alst gebeurt dan is het goed en nu echt bewuster rond eisprong aan het vrijen enzo
hallo dames ik wens jullie allemaal heel veel succes deze ronde en veel plezier met het klussen natuurlijk....ik heb best een lange-beetje onregelmatige cyclys,,,,dus weet niet of het m gaat worden in april of in mei. We zien het wel. Ga wel beginnen met ovulatietesten!! Hoop op veel roze deze ronde!!!
Goedemorgen meiden, Hier net gebeld naar het ziekenhuis werd er gewoon helemaal zenuwachtig van maar 28 maart krijg ik de eerste follikelmeting.. Mocht ik b.v. mijn eisprong eerder vinden met mijn ovulatie testen dan mag ik eerder komen. Eerst maar eens van mijn menstruatie af zijn.
Ik hoop ook op veel roze deze ronde! Ik ga denk wel ovu testen gebruiken, vindt het wel handig om te weten wanner mijn ei komt zeg maar.. Ik las net ergens een topic dat ze deze maand niet gericht gaan klussen omdat het dan in December geboren wordt en dat niet leuk is ofzo.. vond dat een beetje vreemd.. weet niet of er meer zo denken hoor ieder zijn eigen recht hoor...
Aangezien ik nu bijna twee jaar bezig ben maakt het mij helemaal niet wanneer het geboren zou worden. Ik moet wel zeggen dat ik aan het begin wel de maand oktober wou mijden omdat dan mijn dochter jarig is maar ook daar hou ik nu geen rekening meer mee..
ik kom hier vast loeren.. vandaag is me menstruatie begonnen ik zet me gegevens wanneer ik me eisprong weet want me cyclusdagen varieren wat de laatste tijd
Mijn zoontje zou 31 dec. 2013 geboren worden. Wel het maakte me totaal niet uit wanneer die geboren zou worden, als hij maar geboren zou worden. Dus nu wederom ben ik allang blij als ik zwanger mag worden dus wanneer maakt mij totaal niet uit.