Hoi meiden ik klets ook graag mee Vogelhuisje 26 jaar Nr 3 1ste ronde Nod 19 april Hier rare ovutesten... Maandag en dinsdag duidelijk streepje maar niet zo donker als controle streep, gisteren helemaal wit, vandaag licht streepje... Is voor t eerst dat ik ovutesten doe... Kan d'r geen touw aan vastknopen...
Welkom! Ik deed nu 5 testen en ze zijn allemaal identiek, namelijk licht van kleur maar toch goed zichtbaar. Ik zou nog even doorgaan met testen moest ik jou zijn.
Ja dat is wel duidelijk! Maar ga maar gewoon door, ik vind t super leuk klinken. Hier gaan de lichten vroeg uit. Waarom laat opblijven als ML er toch niet is. Nog 6 nachten...zucht.
♥ NOD-Lijst 16 t/m 30 April 2014 ♥ 16. (8) : iez, 32 jaar, ronde 5, 2e kindje Starry, 29 jaar, ronde 8 na mk, 2e kindje Loesje86, 27 jaar, ronde 2, 2e kindje Angel77, 37 jaar, ronde 29, 2e kindje mariam1978, ? jaar, ronde 2, ? kindje Esklessebes 29 jaar, ronde 4, 1e kindje chntl, 22 jaar, ronde 43 (1e ronde iui), 1e kindje NightShade, 34 jaar, ronde 1, 4e kindje 17. (3) : Bloemkool, 33 jaar, ronde 2, 2e kindje Cici86, 28 jaar, ronde 5 na ma, 3e kindje misssas, 25 jaar, ronde 1, 2e kindje 18. (8) : T84, 30 jaar, ronde 2, 2e kindje mamma32, 32 jaar, ronde 3, 2e kindje Lindsey89, 24 jaar, ronde 1, 2e kindje Duvellie, 23 jaar, ronde 4 na mk, 1e kindje 4dogs82, 32 jaar, ronde 26, 1e kindje Mama-in-love, 31 jaar, ronde 3, 3e kindje mariam1978, 35 jaar, ronde ?, 3e kindje Julia, 25 jaar, ronde 1, 1e kindje 19. (4) : Cyll, 26 jaar, ronde 5, 2e kindje Kelly1908, 35 jaar, ronde 2, 3e kindje Tries123, 31 jaar, ronde 7, 2e kindje Vogelhuisje, 26 jaar, ronde 1, 3e kindje 20. (4) : Key, 26 jaar, ronde 4, 1e ronde na v.mk, 1e kindje MyNameIs, 26 jaar, ronde 6, 2e kindje Muis87, 26 jaar, ronde 1, 1e kindje Bubblez, 23 jaar, ronde 6, 1e kindje 21. (5) : Fee89, 24 jaar, ronde 1, 1e kindje Mroz, 25 jaar, ronde 2, 1e kindje SteffieD, 26 jaar, ronde 4, 1e kindje Joma, 32 jaar, ronde 4, 2e kindje Nonie, 30 jaar, ronde 13, ? kindje 22. (3) : Wensje 88, 25 jaar, ronde 3, 1e kindje Florenthe, 37 jaar, ronde 2, 2e kindje girlwithredhair, 34 jaar, ronde 1, 3e kindje 23. (0) : 24. (0) : 25. (5) : Reamonia, ? jaar, ronde 9, 1e kindje Toeteke, 28 jaar, ronde 2, 1e kindje elisew, 22 jaar, ronde 3, 1e kindje Anne, 34 jaar, ronde 4 na 2de mk, 1e kindje Loving, 30 jaar, ronde 2, 3e kindje 26. (5) : Rachh, 24 jaar, ronde 7, 1e kindje Nina0812, 28jaar, ronde 2, 3e kindje Loesje9, 26 jaar, ronde 2 (na 2e mk), 1e kindje Dansprinsesje, 25 jaar, ronde 3, 1e kindje Babybanjo, 40+ jaar, ronde 3 na mk, 3e kindje 27. (5) : pugga, 29 jaar, ronde 4, 2e kindje Fightforlove, 26 jaar. ronde 2. 3e kindje Bibaboe, 38 jaar, ronde 38, 3e kindje Naliey, 26 jaar, ronde 78, 32e ronde na mk, 1e kindje AugustusMama, 29 jaar, ronde 12 (ronde 2 na mk), 2e kindje 28. (4): bloempje34, 34 jaar, ronde 5, 1e kindje Studente90, 22 jaar, ronde 4, 1e kindje Mammz, 28 jaar, ronde 3, 2e kindje dnc, 26 jaar, ronde 4, 1e kindje 29. (0): 30. (1): Brondy, 29 jaar, ronde 5, 2e kindje 31. (0) Datumloos (2) : podiki25, 32 jaar, ronde 1, 2e kindje Kikkertje86, 27 jaar, ronde ?, 2e kindje Totaal: 57 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (3), Negatieve Test (0), Twijfeltest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje.
Ik zie wel mijn ovutesten oplopen, maar nog geen knaller ik hoop morgen of overmorgen een knaller te krijgen. En dan daarna mn ei. Maar spannend vind ik het niet meer, is puur een kwestie van geduld hebben.
Hoe doen jullie het met alcohol drinken? Wij gaan morgenavond naar een feestje en normaal drink ik altijd wijn. Dus het gaat opvallen als ik nu niks drink. Mijn NOD is pas over 2 weken..
Ik moet vanavond naar een feest. Ik wist niet wanneer mijn ei zou zijn en heb een week geleden gezegd dat ik zal rijden en nog een bevriend koppel meeneem. Was sowieso wel mijn beurt om nog es te rijden. Dus 1tje en dan frisdranken. Wij gaan ongeveer om de twee weken op stap met dezelde vriendenkring dus als ik dan opeens een positest heb, zal het erg opvallen dat ik steeds chauffeur ben hihi. Ochjaaa, zorgen voor als het zover is! Maar vnv drink ik maar eentje. Als mijn ei nu de eerste dagen is, en ML "nuttigt veel te veel alcohol vnv " zou dat dan een ramp zijn voor zijn zaadjes of heeft dat geen instanteffect op de zaadjes dit weekend? Ik verwacht namelijk dat er stevig zal gefeest worden tot 5u of mogelijks nog langer...! (huwelijk)
Nu ik mijn post herlees... Waarschijnlijk zal ik niet wachten op positest maar sowieso bewust nooit veel drinken tussen ei en nod... weet nog niet hoe ik dat aan boord zal leggen. Mijn schoonzus heeft meer als een jaar nooit meer iets gedronken en elke keer dacht ik dat ze zwanger was en keek ik waarschijnlijk 50% van de tijd of ze een beginnend buikje had. Uiteindelijk kwam het goede nieuws dus veel later. Sowieso zullen veel mensen wel er vermoeden hebben, daar kan je niet aan onderuit vrees ik als je opeens niet/minder drinkt. Gisteren opt werk had ik opeens te warm. Ik tegen mijn collegas: pff hebben jullie ook zo warm? Roept een mannelijke collega terug (goed bevriend met hem) heyy jij bent gewoon zwanger he. Ai ai dan mag je nog zoveel proberen ontkennen... Gelooft er toch niks van. Jammer dat men blijkbaar al vermoedens heeft dat we proberen voor een kindje/dat het al gelukt is!
Fijn joh, als mensen al verwachten van je dat je zwanger zal zijn... Nou ja, hopen dat je ze snel gelijk mag geven toch? Alcohol? Tja lastig.... Ik drink eigenlijk bijna nooit, maar idd op dat soort feestjes... En mijn man rijdt altijd dus dat excuus kan ik ook niet gebruiken vriendin heeft de smoes van een antibioticakuur gebruikt Maar als t nog 2 weken duurt tot je nod dan kun je toch wel drinken? Geen idee eigenlijk of zaadkwaliteit snel achteruit gaat door alcoholgebruik! Klinkt wel logisch.... Goeie om ff te googelen Van freya.nl:Ook voor mannen is het advies om alcoholgebruik te matigen in de periode dat je probeert zwanger te worden en zeker tijdens vruchtbaarheidsbehandelingen. Alcohol remt de aanmaak van het mannelijk hormoon testosteron en bevordert de afbraak ervan. Hierdoor neemt het aantal zaadcellen af. Tegelijkertijd neemt het aantal afwijkende zaadcellen juist toe. Dus ook voor de man is het advies om het alcoholgebruik te beperken. Die ovulatietesten horen normaal gesproken toch op te lopen? Ik had op dag 8 een ministreepje, 9 niet getest en nu al 2 dagen zo goed als niets! Zou ie nu al geweestzijn? Of kan het gewoon weer oplopen? Hoeveel dagen zien jullie m gemiddeld oplopen?
Los van dat ik zelf nooit drink, ben ik tegen drinken als je zwanger wilt worden (dus voor en na ei) vanwege de volgende risico's: - negatief invloed op zaadjes - negatief invloed op eisprong (ei kan beschadigd raken of later springen) - vergroot risico op miskraam en vroeggeboorte - negatief invloed op cyclus - negatief invloed op bevruchting Dus voor mij genoeg reden om deze risico's niet te willen lopen. Omdat je weet niet bij wie het wel of niet optreed. De ene krijgt longproblemen door roken de ander niet. Dus ieder zijn/haar keuze om wel niet te drinken.
Nonie het verschilt per vrouw bij de ene loopt het op en bij de andere is er opeens vanuit het niets een knaller. Daarom tempen de meeste vrouwen ook naast ovulatietesten om te bevestigen of hun ei wel of niet gesprongen is. En aan je cd te zien is het nu wel een beetje vroeg voor eisprong, dus gewoon doortesten.
@alcohol...ik ben sinds we echt aan het proberen zijn gestopt met drinken. Ik wilde ook wel eens weten of ik dat vol zou houden ML vind t wat ongezellig. Wij drinken als hij thuis is vaak een wijntje 's avonds...maarja. het gaat me best goed af eigenlijk! Alleen mensen kijken je wel met een soort halve grijns aan als je liever sap wil ik rij tegenwoordig gewoon naar feestjes, dus dat is dan mijn excuus @ ovu-testen, ik doe het ook voor het eerst, maar iedereen zweert bij 'knallers' dus daar vertrouw ik dan maar op. En bij ons blijft t toch gokken, want ML is meer weg dan thuis, dus als ie thuis is wordt er toch wel veel geklust
Thnx! Ja idd vroeg voor n eisprong, maar omdat de streepjes minder worden... Gelukkig verschilt dit dan ook weer bij iedereen, het zou toch 's makkelijk en overzichtelijk bij iedereen hetzelfde verlopen, haha!!
Meiden goedemorgen!! Gisterenavond hadden manlief en ik het gezellig maar toen ik mij ging opfrissen zag ik allemaal roze (gemend met slijm) op mijn handdoek zitten ik moet op zijn vroegst volgende week zondag pas ongesteld worden..ik snap er even helemaal niets meer van! Zat gisteren op dag 4 / 5 na de IUI het kan toch niet zo zijn dat je dan direct ongesteld word? Vanochtend was het echt een heel klein beetje licht bruin op mijn toilet papiertje.. We hadden beiden meteen een baal moment gisteren..
Ooh bah lieverd wat een nare spanning! Laten we maar hopen dat het niet doorzet dan! hou je ons op de hoogte? Heb je plannen voor vandaag? Iets om je af te leiden...
@nonie. Test je altijd zelfde tijdstip? Ik zou het namelijk rond dat je je eisprong verwacht 2 x per dag testen sommige vrouwen reageren heel snel en kan de knaller binnen 12 uur weer weg zijn. Is bij mij het geval overdag nog licht lijntje einde avond knaller en in de ochtend weer licht lijntje hoop dat je er wat aan hebt liefs
He bah ik had vanmorgen al 3 x enkele seconden iets van "woahh misselijk!" en dan was het meteen weer over. Het is niet van de spanning want ik ben echt heel relax ik beeld het mij ook niet in. Heb wel eens gelezen dat dit ook rond eisprong kan voorkomen. Waar is manlief als je hem nodig hebt. Misschien toch proberen hem snel te verleiden voor we naar het feest vertrekken, maar ik vrees er een beetje voor
Starry oh wat naar! Hoop dat het goed is! Nonie, vervelend dat mensen zo voor je gaan raden of je zwanger bent. Maar hopelijk is het straks ook echt zo! Wat betreft alcohol, ik drink thuis absoluut niks. En liever op een feestje ook niks, maar misschien dat ik inderdaad iets zeg over aan AB kuur. De Bob zijn kan ik niet als smoes gebruiken, want ze wonen een paar straten verder.. Maar anders zou ik gewoon de Bob zijn inderdaad!