Inderdaad heel vervelend omdat ik wanneer ik nu elke keer naar het toilet ga mijn papiertje goed bestudeer ik denk dat manlief iets heeft 'geraakt' daar binnen maar heb geen pijn oid...natuurlijk hou ik jullie op de hoogte. Vanmiddag ga ik met dochterlief, schoonmoeder en schoonbroertje een weekend naar Limburg dus lekker afleiding
Dames, denk dat ik gisteravond toch ongesteld ben geworden. betekent dat ik nu een cyclus heb van 21 dagen zonder eisprong. Ga er nu vanuit dat ik volgende maand een normale cyclus heb va 28 dagen. Wil me weer melden op de NOD lijst: ronde 3, derde kindje NOD 30 april
Ik heb een vraagje. Woensdag hebben we een 1e iui gehad. Nu voelde ik vanaf gister al lichte steekjes in mn onderbuik. Vanaf gister avond heb ik overgevoelige tepels. Het doet al soort van pijn als mijn bh er overheen schuurt. Kan dit al een begin zijn van een zwangerschap of innestelling ofzo?
Ow...misschien iets geraakt? Of een vroege innesteling? Weet niet of dat kan hoor.. Mariam, zo das wel een korte cyclus zeg. Gebruik je ovu testen? Of misschien nog aan het ontpillen? Mijn ovu test wordt eindelijk donkerder... merkte ook dat mijn afscheiding niet zo wit meer is... Bekijk bijlage 387077 its on his way..
Jammer Mariam, hopelijk heb je dit keer een betere cyclus! Chntl, spannend! Ben benieuwd waar dat van komt..
Ik heb vandaag een hele donkere ovulatietest! Ik probeer foto's te uploaden van gisteren en vandaag. De donkerste is van vandaag. Maar deze is nog net niet positief denk ik?
Het is inderdaad nog niet positief. Ik had ook zo'n een vandaag. Waarschijnlijk is het vanavond of morgen wel een knaller
Ik gebruik ovulatietesten, dit is nu de tweede ronde zonder pil. eerste keer 35 dagen en nu 21 dagen. Ik gebruik ook ovulatietesten vandaar dat ik weet dat ik geen eisprong heb... Nu hopen dat alles nu wel weer werkt!!!
Yeahh mn eitje is in zicht! Teststreep donkerder dan de controlestreep. Morgen waarschijnlijk de knaller-knaller en dan zondag mn ei. Ik vertrek morgen naar rome voor een paar dagen, zou toch leuk zijn als ons kindje daar verwekt gaat worden!
Ik wil ook graag op de lijst 1Hanneke, 30 jaar, 1e ronde, 1e kindje. Datumloos, mn laatste pil was 28-3 dus grote verassing wanneer mn NOD gaat zijn. Net bij Action tests en vitamines in wezen slaan Vind het nu al spannend haha.
Key, veel plezier!! Hanneke, spannend hoor ik zit in mn 4e ronde voor ons 1ste kindje. Word weer duimen!!
Oooooh heerlijk! Hoe romantisch zou dat zijn! Ben ook een aantal x in Rome geweest. Ik vind het zo'n prachtige stad. Veel plezier!