Star84: ja dat is echt balen als het eitje zo lang op zich laat wachten. Bij mij is dat nu ook het geval, nog niet zo langs als die van jou, maar wel veel later dan dat ie normaal is. Ik zit vandaag op cd24 en nog geen lh-piek bereikt. Ik baal er ook een beetje van, maar ja, het is niet anders gewoon om de dag blijven klussen totdat ie eindelijk springt. T84: als die alweer licht is, wil zeggen dat vanaf het moment van je piek, dat was dan gisteren waarschijnlijk binnen 12-36 uur je eitje gaat springen. Als je ei binnen 12 gesprongen is, heeft klussen vandaag geen zin, maar als het pas tussen 24-36 uur gesprongen is wel. Hoe is je temp? En trouwens als je gisteren of vandaag gesprongen is, zouden idd zaadjes van vrijdag genoeg moeten zijn. Leuk dat er al dames op wachtbankje zitten. Nog 10 dagen en dan beginnen de eerste NOD's, maar wie weet gaan een paar dames al eerder testen. Hopelijk veel pink pink pink.
Gisteren had ik een dikke klodder slijm op het wc papier. Het was rekbaar.. dus volgens mij is dat vruchtbaar slijm. Woensdag en gisteren sex gehad. Verder voel ik geen steekjes of wat dan ook. Dus dan vraag ik mij af wanneer is mij eisprong?
Mag ik ook op de lijst? Lauren1984, 29 jaar, 2e ronde, 1e kindje Mijn verwachte nod is 19 april. Iedereen succes deze ronde hopelijk veel roze
Volgens mij is dat zonder ovutesten en/of tempen niet te zeggen wanneer je ei dan springt. Ik hoop dat iemand anders die ook geen ovutesten bijhoudt en ook niet tempt je kan vertellen hoe zij dat dan vaststellen, misschien heb je dan wat aan.
♥ NOD-Lijst 16 t/m 30 April 2014 ♥ 16. (7) : iez, 32 jaar, ronde 5, 2e kindje Starry, 29 jaar, ronde 8 na mk, 2e kindje Loesje86, 27 jaar, ronde 2, 2e kindje Angel77, 37 jaar, ronde 29, 2e kindje Esklessebes 29 jaar, ronde 4, 1e kindje chntl, 22 jaar, ronde 43 (1e ronde iui), 1e kindje NightShade, 34 jaar, ronde 1, 4e kindje 17. (3) : Bloemkool, 33 jaar, ronde 2, 2e kindje Cici86, 28 jaar, ronde 5 na ma, 3e kindje misssas, 25 jaar, ronde 1, 2e kindje 18. (8) : T84, 30 jaar, ronde 2, 2e kindje mamma32, 32 jaar, ronde 3, 2e kindje Lindsey89, 24 jaar, ronde 1, 2e kindje Duvellie, 23 jaar, ronde 4 na mk, 1e kindje 4dogs82, 32 jaar, ronde 26, 1e kindje Mama-in-love, 31 jaar, ronde 3, 3e kindje mariam1978, 35 jaar, ronde ?, 3e kindje Julia, 25 jaar, ronde 1, 1e kindje 19. (6) : Cyll, 26 jaar, ronde 5, 2e kindje Kelly1908, 35 jaar, ronde 2, 3e kindje Tries123, 31 jaar, ronde 7, 2e kindje Vogelhuisje, 26 jaar, ronde 1, 3e kindje Loesje9, 26 jaar, ronde 2 (na 2e mk), 1e kindje Lauren1984, 29 jaar, ronde 2, 1e kindje 20. (4) : Key, 26 jaar, ronde 4, 1e ronde na v.mk, 1e kindje MyNameIs, 26 jaar, ronde 6, 2e kindje Muis87, 26 jaar, ronde 1, 1e kindje Bubblez, 23 jaar, ronde 6, 1e kindje 21. (5) : Fee89, 24 jaar, ronde 1, 1e kindje Mroz, 25 jaar, ronde 2, 1e kindje SteffieD, 26 jaar, ronde 4, 1e kindje Joma, 32 jaar, ronde 4, 2e kindje Nonie, 30 jaar, ronde 13, ? kindje 22. (3) : Wensje 88, 25 jaar, ronde 3, 1e kindje Florenthe, 37 jaar, ronde 2, 2e kindje girlwithredhair, 34 jaar, ronde 1, 3e kindje 23. (0) : 24. (0) : 25. (5) : Reamonia, ? jaar, ronde 9, 1e kindje Toeteke, 28 jaar, ronde 2, 1e kindje elisew, 22 jaar, ronde 3, 1e kindje Anne, 34 jaar, ronde 4 na 2de mk, 1e kindje Loving, 30 jaar, ronde 2, 3e kindje 26. (4) : Rachh, 24 jaar, ronde 7, 1e kindje Nina0812, 28jaar, ronde 2, 3e kindje Dansprinsesje, 25 jaar, ronde 3, 1e kindje Babybanjo, 40+ jaar, ronde 3 na mk, 3e kindje 27. (5) : pugga, 29 jaar, ronde 4, 2e kindje Fightforlove, 26 jaar. ronde 2. 3e kindje Bibaboe, 38 jaar, ronde 38, 3e kindje Naliey, 26 jaar, ronde 78, 32e ronde na mk, 1e kindje AugustusMama, 29 jaar, ronde 12 (ronde 2 na mk), 2e kindje 28. (4): bloempje34, 34 jaar, ronde 5, 1e kindje Studente90, 22 jaar, ronde 4, 1e kindje Mammz, 28 jaar, ronde 3, 2e kindje dnc, 26 jaar, ronde 4, 1e kindje 29. (0): 30. (2): Brondy, 29 jaar, ronde 5, 2e kindje mariam1978, ? jaar, ronde 3, 3e kindje Datumloos (4) : podiki25, 32 jaar, ronde 1, 2e kindje Kikkertje86, 27 jaar, ronde ?, 2e kindje 1Hanneke, 30 jaar, ronde 1, 1e kindje Star84, 30 jaar, ronde 2, 2e kindje Totaal: 60 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (3), Negatieve Test (0), Twijfeltest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje.
Ligt er helemaal aan hoe je cyclus is of je altijd erg regelmatig bent .dan zou je hem ongeveer moeten kenne uitrekenen maar er is nix zo veranderlijk als je cyclus .zelf als je heel regelmatig zit. dus daar ken denk ik niemand je een gepast antwoord op geven sorry
Goedemorgen allemaal Wij zouden deze maand een pauze houden, gewoon ff rust Maar gister in "the heat of the moment" geen zin meer gehad om een rubber te pakken hahaha Nou zou ik dit weekend waarschijnlijk m'n ei hebben maar volgens mij heb ik hem eerder deze week al gevoeld (en toen was manlief niet thuis) Het zou sus wel heeeel bizar zijn als ik nu "heel spontaan" zwanger zou zijn deze ronde, juist omdat het helemaal niet echt de bedoeling was en we er dus ook helemaal niet mee bezig zijn Over 2 weken weten we meer haha
jeetje ik lees hier nog allemaal verlate eitjes.....balen meiden!!!! kom op eitjes springen hier!!!!!!!!!!!!!!!
Spannend tries Ik wacht het wel af. We houder het nog wel even gezellig! Mijn cyclus is niet stabiel 21-23-35 bij de laatste was de zwangerschap test positief. Maar toch ongesteld geworden. Ik zit nu op dag 12..
Spannend Tries, wie weet! Kikkertje oh wat rot dat je toch ongesteld bent geworden. Hopen dat het nu weer raak is en dat hij blijft zitten. Hier vandaag een positieve ovulatietest. Moest alleen een andere gebruiken omdat de vorige op waren. Dus de streepjes lijken iets anders maar de teststreep is zeker zo dik als de controlestreep!
Thanks iez voor je duidelijke antwoord.. Ik raak altijd een beetje in de war als het zo ver is, haha! Ik temp niet, dus geen idee.. Ik hoop gewoon dat hij snel gesprongen is.. had gister overdag wel een zeurderig gevoel links.. Ik hoop dat jou eitje ook snel komt... En verder hoop ik ook dat een mooie roze lijst wordt!!!
Oh balen is dat Ja ik ga er ook vanuit dat het bij mij niet zo zal zijn Ei was volgens mij eerder (hoewel puur op gevoel want gebruikte geen ovu testen) en maanden ervoor maximaal geklust en toen was het ook niet raak. Dus waarom van deze ene "wip" wel haha Mannetje was ook hele vruchtbare periode niet thuis, dus moeten de schade na m'n ei maar ff inhalen... Ook altijd leuk: klussen zonder missie Ik heb me sowieso voorgenomen altijd pas na NOD te testen... Lees best vaak een positieve test en dan toch ongesteld. Lijkt me toch vervelender dan "gewoon" ongesteld... Ik hoop op veel roze deze maand!!!!
Goedemiddag meiden Hier nog steeds geen positieve ovulatietest. Mijn NOD zal dus waarschijnlijk enkele dagen later liggen want ik had een 28 dagen cyclus aangehouden omdat ik niet wist hoe mijn eerste cyclus eruit ging zien. Ik zal binnenkort meer weten Ik heb vandaag twee keer getest. Ik had vanmorgen een test gedaan met mijn tweede plasje. Dan opeens tussen 10 en 12 uur ZO'n barstende hoofdpijn en misselijk (misselijk van de pijn? hormonaal?) dat ik niet kon laten van opnieuw te testen over de middag. Ik dacht dat mijn hoofd ging barsten door een eventuele hormoonpiek LOL... Niet dus want eerste en tweede test vandaag waren gelijk qua kleur Morgen nog maar eentje doen dan. Ik heb nog altijd van dat waterachtig slijm en massa's libido... niet normaal! Ik herleef weer hihi. Alé, slijm kun je het niet echt noemen. Het blinkt gewoon wat op het wc-papier maar geen grote slierten, of klodders of wat dan ook.
Als ik je een tip mag geven zou hem vanavond nog een x testen als ik jou was bij mijn testjes had ik rond sochtends 10 uur licht lijntje savonds rond 12 uur dikke positieve test en volgende sochtends 10 was hij weer gelijk aan de dag ervoor 10 uur in elk geval veel klus plezier de komende dagen hihi
ja dat is zo wisselend bij iedereen en juist leer je na een paar keer ovulatie testen je pieklengte kennen ik heb altijd een langere piek ik vindt het daarom wel heeel fijn dat ik ook temp hoor..dan weet je het zeker ik heb vandaag voor de 2e dag me testje gedaan deze van vandaag en gister dag 10 en 11 gaat al oplopen Bekijk bijlage 387459