Geheel tegen mijn principes in, net een tweede ovu test gedaan. Heb namelijk wel buikpijn die ik standaard heb vlak voor m'n ei. Maar nee hoor, weer negatief :-/ Weet niet wat wijsheid is...afspraak FA alvast verzetten, of risico lopen dat ik heel kort van te voren moet afbellen.
Haha dat is inderdaad erg toevallig! Fijn dat het zo precies uitkomt, dan moet het gewoon zo zijn denk ik succes op het wachtbankje!
Balen zeg!! Hier ook nog steeds geen ei... Slik nu teunisbloem olie, morgen is het potje leeg en twijfel wat ik ermee ga doen want het lijkt niet echt effect te hebben want zit op dag 34 en dus nog steeds zonder ei!! Wat zouden jullie doen??
Zo wat een knaller.. gelukkig ook dat ml nog thuis was.. nu gezellig op het wachtbankje.. succes! Balen iez nog geen ei! Ik hoop ook echt dat ie toch snel komt.. Star, jij ook een verlaat ei.. echt balen! Ik heb geen idee wat het gebruik van teunisbloem olie is. Is dit de eerste ronde dat je het gebruikt?
Wow joma, dat is pas een echte knaller!!! Heel erg donker. Het moet wel raak zijn, want aan de timing ligt het niet zo voor je man weg ging. Het enige voordeel voor mij dat het langer duurt is dat ik nu wel iets meer mee krijg van de lijst. Vorige keer was ik meteen weg omdat mn nod de 16e was. Nu kan ik het lijstje ietsjes langer bijhouden en meemaken hoe het roze gaat kleuren
Ik heb precies hetzelfde.. Ook cyclus 25 dagen en vroege eisprong! Ben nu deze maand begonnen met tarwekiemtabletten.. Weet niet of het gaat helpen.. Kan alleszins geen kwaad
Wow!! Ik moest gewoon even 20 pagina's terug lezen.. Hier vandaag de gyn gesproken en moet morgen komen voor een echo vanwege het bruin verlies..hoop zo dat hij wat vindt. Ik zal morgen op jullie reageren meiden, manlief komt nu net thuis. Fijne avond!
Proberen kan zeker geen kwaad. Bij mij hielp het niet, mijn cyclus werd er niet langer door dus ben maar weer ff gestopt (potje was ook op). Jouw lf is dus ook wel lang genoeg? Korte cyclus is wel fijn ivm de aantal rondes die je hebt maar heb wel het idee dat ik elke dag met klussen en testjes bezig ben...maar das misschien wel niet anders met een lange cyclus hahaha. Als je het eenmaal wil kan je aan niets anders denken lijkt het wel
Dat klopt wel! Ik zei altijd dat ik daar nooit zoveel mee bezig zou zijn maar doe niks anders haha.. Ben gelukkig niet de enige en het is fijn dat we hier ons 'ei' kwijt kunnen haha..
ja denk ook wel dat dat hem is vandaag...we zullen het beleven en hopenlijk is het raak..maar we wachten maar weer af pffff en dat kunnen we allemaal goed hihi hoop dat je eitje snel komt hoor!! dan kan je ook op het wachtbankje!!
Nee heb het vorige ronde ook gebruikt, en toen had ik mijn ei op dag 28 en een lf van 8 dagen... Ook niet echt goed te noemen dus. Ik denk dat ik er maar mee stop. Is er dan iets anders wat ik kan slikken??
zo is het wel willen allemaal zo graag....en dat is fijn dat we dat hier met elkaar begrijpen en ik ben er deze maand gelukkig minder mee bezig...wilde eerst geen ovutestjes doen ook omdat ik dacht dat we geen kans hadden vandaag dus dacht eergister vooruit doe er toch maar 1 en gister en vandaag al knaller...dus wel relaxer dan vorige maanden toen begon ik gelijk met klussen als ongi over was en nu dus niet nou ik hoop dat het werkt hihi en hoop op veel roze voor iedereen!!!!!!!!!!!!!
Het enige dat ik wel slik is foliumzuur. Vraagje aan iedereen: kan het zijn dat je van foliumzuur slechter slaapt? Ik kom niet in slaap en ben telkens wakker. Gelukkig ben ik ook niet moe voor de rest, maar misschien heb ik nu te veel energie in mn lijf zegmaar wie heeft hier ervaring mee?
Sorry, zie nu pas het bericht, hahaha. Ik vond het ook reuze meevallen. De nacht er voor zeer slecht geslapen, haha. Maar volgens mij zijn er 22 milj ingebracht. Eerste symptomen beginnen te komen, dus hoop op een goed teken! Gek genoeg komt er iedere dag weer iets anders bij. Vanochtend kwam ik maar niet van mijn hongerig gevoel af, daarbij misselijk gevoel. Uit eindelijk na 4 bolletjes en 3 plakken brood was het over. Tussen de middag zat ik al vol na 1 plak brood. Zaterdag maar even een test halen en maandag ochtend testen.