Wel fijn dat je baarmoeder(slijmvlies) en het zaad van je man goed is. Ben benieuwd of er wat uit de uitslag komt, het is wel fijn om duidelijkheid te hebben!
gelukkig zijn de uitslagen tot nu toe goed!! ik hoop voor je dat je positieve test krijg deze maand!!
Ja als die tarwekiem m'n cyclus heel erg in de war brengt kap ik er ook mee... Maar als het helpt dat het goed nestelt.... Wanneer is je NOD? Ik test sowieso niet voor NOD... Maar deze ronde is de kans dat ik zwanger ook wel heel klein haha
Hoi, Ik lees iedere dag gewoon mee hoor maar reageer weinig haha. Maar aangezien jullie altijd adviezen geven waar kan heb ik dus een vraag.. Afgelopen week iedere dag ovu testen gedaan allemaal vage streepjes ik had het vermoeden dat mijn ei al wel geweest moest zijn maar had net aardig wat last van me rug en buik net alsof het op knappen stond dus dacht maar ff naar de wc en weer een ovu test doen. Hoop dat het lukt met de foto maar is deze positief? Ben niet zo bekend nog met ovu testen is dit keer voor het eerst. Groetjes
Zijn er hier meiden die mij even kunnen helpen? Afgelopen zaterdag was mijn eisprong. Nu heb ik al sinds m'n eisprong een beurs gevoel onder in m'n buik. Vooral bij lopen, echt de stappen die ik maak voel ik. En als ik bijv over klinkers fiets.. Kent iemand dit? Positief of negatief? M'n nod is pas over 2 weken.. Weer zolang wachten
Spannend.. nu hopen dat je toch lekker zwanger bent! En dat je zondag een mooie test in handen hebt. Ben benieuwd naar de uitslag van het bloedprikken..
hey dames, hier gaat het wachtbankje gelukkig lekker snel, zijn zo druk in & om het huis dat ik weinig tijd heb om er bij stil te staan Ik slik davitamon mama, en daarnaast nog vitamine B12 en asaflow, omdat ik 2 miskramen heb gehad. Baat het niet dan schaadt het niet... ga me ook nog eens in extra omega 3 verdiepen, zie dat veel van jullie dat ook nog slikken... wat veel late eitjes zeg, vervelend hoor... moet zeggen dat ik blij ben dat ik geen ovu-testjes gebruik, volgens mij geeft het ook weer stress. En als je gewoon om de dag klust is er niks aan de hand toch
helaas kan je van alles voelen. .weet er alles van...kan over aan te verwijten zijn..positief en zeker oik negatief. .dus ja wachten..wachten en ha dat is niet leuk!
ja dat schijnt niet voor iedereen goed te zijn hoor om de dag klussen. ..heeft met meerdere factoren te maken..als er bv de man al zwakker zaad heeft is langer er tussen weer beter voor produktie ect...hoop natuurlijk voor jou dat het wat opleverd!!
Dat herken ik ook rond mijn eisprong met name het fietsen en de bultjes Merk het ook als ik ga zitten op een harde ondergrond, dan doet het gewoon zeer. Tot nu toe nog niets..... duurt nog een paar dagen Net voor controle geweest bij gynaecoloog, aangezien ik weer een normale menstruatie heb gehad, stond ik met 5 minuten weer buiten. Gewoon weer proberen en na een half jaar mocht ik terug komen mocht ik dat willen, hopelijk voor de tijd een positieve test
oke dat wist ik niet! Nou ga ik er in mijn geval niet echt vanuit dat mn man zwak zaad heeft, aangezien het de 1e keer in ronde 1 en de 2e keer in ronde 3 raak was... nouja voor ons werkt het om-de-dag systeem in ieder geval wel nou nog zwanger blijven..