NOD lijst 16 t/m 30 April 2014

Discussie in 'NOD forum' gestart door iez, 14 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daan83

Daan83 Lid

8 mrt 2014
    85
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik slik vitaal zwanger van de kruidvat.

2. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    @Mart: ze doet vrij veel bij mij. Nav mijn pols die ze altijd voelt voor de behandeling prikt ze vaak op lever en nier energie. Verder pakt ze de vruchtbaarheidspunten in m'n onderbuik en werkt ze op mijn bloed, omdat ze aan m'n pols voelt dat dat sterker mag. Vanaf m'n nieuwe cyclus gaan we ook met kruiden aan de gang. Cd3 t/m cd11 kruiden mix 1 en dan vanaf cd12 tot aan ongi kruiden mix 2. Eerste ondersteund echt foliculaire fase, tweede juist de lf...

@kikkertje: het zou natuurlijk ook je ovu kunnen zijn!

@starry: heel naar dat ttt bloedverlies. Ik heb er ook last van. Uitstrijkje, kweek, inwendig onderzoek, inwendige echo, hysteriscopie....het heeft allemaal niets opgeleverd. Er is niks aan de hand. Acupunctuur zegt dat het te maken heeft met krampzwakte (of zoiets?) En daar gaat ze dus ook op behandelen.

@mynamels: die is zeker positief!

@hier: m'n vriendin is nu aan het bevallen...gister ballon en vandaag vliezen breken en indien nodig aan het infuus....merk dat ik toch wel gespannen ben. Hoop voor haar dat het snel en goed gaat. Tegelijk is het ook confronterend....

3. NightShade

NightShade Actief lid

2 apr 2014
    250
    0
    0
    In mijn huisje
    Idd hopen dat het helpt en idd ff goed in de gaten houden of het niet teveel verstoord. Ach en wie weet toch raak bij je je weet maar nooit hoort wel vaker wonderbaarlijke verhalen toch hihi waarneer jou nod?

Mijn nod is 16de als ik dan nog niet ongie ben wil ik eigelijk nog 2 dagen rekken met testen ben de 18de jarig maar dat wordt wel een hele moeilijke opgaaf hahaha voor nu nog ff lekker op het wachtbankje;)

4. MyNameIs

MyNameIs Lid

18 mei 2007
    80
    0
    6
    Werk; verzorgende IG
    Drenthe
    Thanks allen voor de reacties.
    Ik ga zeker klussen als er even tijd is..
    Hoop natuurlijk dat het dit keer weer raak gaat zijn wetende hoe en wat met posi ovu test mja dat worden nog 2 zenuwslopende weken haha.

5. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Eindelijk! Dit is binnen een minuut...

Bijgevoegde bestanden:

6. kikkertje86

7 mrt 2013
    83
    0
    0
    NULL
    NULL
    Duidelijk lix

7. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Jep duidelijk!! Have fun.. ;)

8. Fee89

Fee89 Fanatiek lid

23 aug 2013
    2.349
    808
    113
    Gent
    #688 Fee89, 8 apr 2014
    Laatst bewerkt: 8 apr 2014
    Ik slik enkel foliumzuur (kruidvat), voor de rest niks.

Vanavond of morgen probeer ik uitgebreider te reageren op iedereen.

Hmm test weer lichter vandaag! Mijn buikgevoel zegt toch echt dat ik zondag als piek moet zien met eisprong gisteren/vandaag ergens!

In bijlage steek ik de handleiding die bij de tests zat. Ofwel maakt je lichaam minder LH aan en dan heb je lichtere testen. Ofwel meer LH en dan heb je echte knallers die donkerder zijn dan de controlestreep.

Mijn rij testen lijkt toch veel op de afbeelding bij "A. Lichte testresultaten" vind ik. Oplopend en dan aflopend.

Sinds donderdag waterachtig slijm en slierten en veel libido. Zondag (donkerste streep) ging mijn hoofd barsten + misselijk. Gisteren hele dag steken links. Vandaag 1 à 2 uurtjes steken rechts gehad + rugpijn.

We zien wel :) wat een vrouw toch allemaal moet doorstaan hé!!

Morgen komen mijn extra testen toe met de postbode. Dit was de laatste oeps!

9. Bbtje

Bbtje Bekend lid

7 jan 2014
    796
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mag ik op deze lijst erbij? Ik verwachte mijn NOD pas op 14 mei, maar ik heb vandaag ineens al een positieve ovulatietest (en al een paar dagen rekbaar slijm). Vandaag ook veel last van steken, linksonder.

Zet me nog maar even op datumloos.

Bbtje, 25 jaar, ronde 3, 1e kindje.

Sinds deze ronde met teunisbloemolie begonnen, misschien heeft dat mijn ei zoveel vervroegd?

Bijgevoegde bestanden:

10. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Jeej, wat fijn BBtje!! Veel klusplezier.. en welkom!
    Mijn ei was ook weer op tijd deze maand.. :)

11. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    jaaaa succes met klussen!:)

12. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    jeeehhh super eindelijk een vroeg eitje voor jou ben blij voor je!!!

13. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    sorry,je test van zondag is echt nog niet positief hoor hij moet zowat net zo donker en even breed zijn als de controle streep...en dat op en aflopen is normaal hoor dat kan vaker voorkomen dus ik zeg doortesten en wachten op je piek!

14. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ik heb altijd 2 dagen een positieve test en dat klopt dus aardig met vandaag dus de 1e telt en gister mijn piek en denk dat de dag vandaag hou op springen..dus zou de 19e mijn nod zijn al denk ik dat lf mijn eisprong al op gisteren zou zetten ivm lage temp...

15. Muis87

Muis87 Bekend lid

20 jan 2014
    824
    0
    16
    NULL
    NULL
    Fee89 je bent natuurlijk ook nog aan het ontpillen en daar kunnen al je symptomen van komen, dus het kan heel goed dat het nog een tijdje duurt. Je testen zijn iig nog niet positief, dus ik zou rustig afwachten en door blijven testen.

16. Tries123

Tries123 Actief lid

20 okt 2013
    486
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn NOD is 19e

17. iez

iez VIP lid

4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Zo weer bijgelezen. Zijn jullie allemaal vrij vandaag 😊? Ik moet zo op de fiets en dan nog 1 uurtje thuis werken. En dan barst ik ook los met mijn vragen en opmerkingen en lijstje bijwerken. Welkom Bbtje!

18. Tries123

Tries123 Actief lid

20 okt 2013
    486
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hee bbtje

Goed man, eindelijk een vroeg eitje

Welkom!!

19. kikkertje86

7 mrt 2013
    83
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even snel een vraag..

Nu heb ik buikpijn vanaf vanmorgen dus ik denk dat nu mijn eisprong is.
    Gisteren hebben we sex gehad.. vanavond nu nog een keer?
    Of heeft dit geen zin?

20. NightShade

NightShade Actief lid

2 apr 2014
    250
    0
    0
    In mijn huisje
    Zou ik wel doen maar ja dat ben ik :Dik wil toch meestal elke dag wel:p of nu zin heeft of niet

Deel Deze Pagina