Sjonge wat is er toch aan de hand? Ik heb echt niets gedaan wat ik normaal niet doe. Het enige wat ik kan bedenken is dat we naar de zomertijd zijn overgestapt, maar dit zie ik niet terug in mijn temp dus tja. Geen idee. Ik ga na deze cyclus zeker naar de huisarts.
He vervelende zeg nog geen ei.. Heb je wel is eerder zo'n lange cyclus gehad? Of is het meestal gewoon een nette cyclus?
Joma gisteren had ik veel pijn.. vooral met opstaan en zitten. Ook liet ik gisteren en vanmorgen veel winden. Vandaag veel slijm.. maar kan ook sperma bij zitten denk ik. Volgens mij kan ik op het wacht bankje! Iez wat balen.. ik hoop dat je snel je ei hebt gevonden. Star voor jouw ook ook snel een ei! Key spannend weer... Wanneer wou je testen?
Hoi meiden, Ik ben nieuw en zou graag op de lijst willen. Sabina, 26 jaar, ronde 6 en eerste kindje. Ik gebruik sinds 3 maanden ovulatietesten van CB en had vanmorgen al een positieve test! Ben er een beetje verbaasd over want dat is 3 dagen eerder dan normaal, zijn er meer meiden die dit wel eens hebben?
Pfff balen Iez! Het kan niet zijn dat je hem gemist hebt? Verder lijkt het wel redelijk regelmatig na de geboorte van je zoontje..
Voor jou ook balen Star! En spannend Key! Natuurlijk kan het wel raak zijn! Ik denk hier juist dat ik niet zwanger kan zijn omdat dit onze eerste ronde is.
Jeetje Iez balen meid!! goed dat je naar de huisarts gaat hoor na deze cyclus zou ik zeker ook doen!! dikke knuffel en hoop voor je dat je snel op het wachtbankje kan en een super eitje krijg!!
Met het overgaan naar de zomertijd heb ik 1 dag een verkeerde temperatuur gehad die niet helemaal in lijn zat met de rest, die dus ook maar als ongeldig neergezet, daarna was het wel zoals het hoorde. Lijkt me verder niet dat overgang naar zomertijd zoveel effect heeft?
ja die pijn was heftig gister..ik voel mijn eierstok nog gevoellig als denk ik dat het dat is ...kan ook niet missen ....zo vaag..lag gister in ben ..manlief werken ik dacht haast dat ik de dokter moest bellen zo pijn had ik ..ik denk dat gaat niet goed...gelukkig na 1,5 uur in slaap maar dat was even niet echt leuk zegmaar pfff
♥ NOD-Lijst 16 t/m 30 April 2014 ♥ 16. (9) : Starry, 29 jaar, ronde 8 na mk, 2e kindje Loesje86, 27 jaar, ronde 2, 2e kindje Angel77, 37 jaar, ronde 29, 2e kindje Esklessebes 29 jaar, ronde 4, 1e kindje chntl, 22 jaar, ronde 43 (1e ronde iui), 1e kindje NightShade, 34 jaar, ronde 1, 4e kindje LittleMeStphnie, 20 jaar, ronde 3, 1e kindje 17. (4) : Bloemkool, 33 jaar, ronde 2, 2e kindje Cici86, 28 jaar, ronde 5 na ma, 3e kindje misssas, 25 jaar, ronde 1, 2e kindje Wellie, ? jaar, ronde 1, 3e kindje 18. (8) : T84, 30 jaar, ronde 2, 2e kindje mamma32, 33 jaar, ronde 3, 2e kindje Lindsey89, 24 jaar, ronde 1, 2e kindje Duvellie, 23 jaar, ronde 4 na mk, 1e kindje 4dogs82, 32 jaar, ronde 26, 1e kindje Mama-in-love, 31 jaar, ronde 3, 3e kindje mariam1978, 35 jaar, ronde ?, 3e kindje Julia, 25 jaar, ronde 1, 1e kindje 19. (7) : Cyll, 26 jaar, ronde 5, 2e kindje Kelly1908, 35 jaar, ronde 2, 3e kindje Tries123, 31 jaar, ronde 7, 2e kindje Vogelhuisje, 26 jaar, ronde 1, 3e kindje Loesje9, 26 jaar, ronde 2 (na 2e mk), 1e kindje Lauren1984, 29 jaar, ronde 2, 1e kindje Joma, 32 jaar, ronde 4, 2e kindje 20. (6) : Key, 26 jaar, ronde 4, 1e ronde na v.mk, 1e kindje MyNameIs, 26 jaar, ronde 6, 2e kindje Muis87, 26 jaar, ronde 1, 1e kindje Bubblez, 23 jaar, ronde 6, 1e kindje Mamma32, ? jaar, ronde 3 , 2e kindje Rimase, ? jaar, ronde 1, 2e kindje 21. (4) : Fee89, 24 jaar, ronde 1, 1e kindje Mroz, 25 jaar, ronde 2, 1e kindje SteffieD, 26 jaar, ronde 4, 1e kindje Nonie, 30 jaar, ronde 13, ? kindje 22. (4) : Wensje 88, 25 jaar, ronde 3, 1e kindje Florenthe, 37 jaar, ronde 2, 2e kindje girlwithredhair, 34 jaar, ronde 1, 3e kindje Setnil, 34 jaar, ronde 3, 2e kindje 23. (0) : 24. (1) : Daan 83, 30 jaar, ronde 23 (2 na ma) 1e kindje 25. (7) : Reamonia, ? jaar, ronde 9, 1e kindje Toeteke, 28 jaar, ronde 2, 1e kindje elisew, 22 jaar, ronde 3, 1e kindje Anne, 34 jaar, ronde 4 na 2de mk, 1e kindje Loving, 30 jaar, ronde 2, 3e kindje bloempje34, 34 jaar, ronde 5, 1e kindje Sabina, 26 jaar, ronde 6 en 1e kindje 26. (5) : Rachh, 24 jaar, ronde 7, 1e kindje Nina0812, 28jaar, ronde 2, 3e kindje Dansprinsesje, 25 jaar, ronde 3, 1e kindje Babybanjo, 40+ jaar, ronde 3 na mk, 3e kindje Mart, ? jaar, ronde 20, 1e iui, 1e kindje 27. (5) : pugga, 29 jaar, ronde 4, 2e kindje Fightforlove, 26 jaar. ronde 2. 3e kindje Bibaboe, 38 jaar, ronde 38, 3e kindje Naliey, 26 jaar, ronde 78, 32e ronde na mk, 1e kindje AugustusMama, 29 jaar, ronde 12 (ronde 2 na mk), 2e kindje 28. (3): Studente90, 22 jaar, ronde 4, 1e kindje Mammz, 28 jaar, ronde 3, 2e kindje dnc, 26 jaar, ronde 4, 1e kindje 29. (0): 30. (2): Brondy, 29 jaar, ronde 5, 2e kindje mariam1978, ? jaar, ronde 3, 3e kindje Datumloos (7) : podiki25, 32 jaar, ronde 1, 2e kindje Kikkertje86, 27 jaar, ronde ?, 2e kindje 1Hanneke, 30 jaar, ronde 1, 1e kindje Star84, 30 jaar, ronde 2, 2e kindje LIX, 31 jaar, ronde 12, 2e kindje Bbtje, 25 jaar, ronde 3, 1e kindje iez, 32 jaar, ronde 5, 2e kindje Totaal: 70 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (4), Negatieve Test (0), Twijfeltest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje.
Ergens zit ik ook een beetje met het volgende.. Ik heb normaal altijd links buikpijn (ei), echt altijd.. Vorige maand voor het eerst rechts eipijn gehad en een positieve test.. Nu eigenlijk niet heel duidelijk eipijn gehad maar wat ik voelde was links.. Heb t idee dat mn linker eitjes niet goed zijn, of ,isschien de eileider niet ofzo. Is waarschijnlijk echt onzin! Maar dat gevoel heb ik.. Anyway ik ga echt proberen om niet voor maandag (9dpo) te testen.. Echt naar iez dat je ei wegblijft! Ik heb ook eens een heel lange cyclus gehad van 55 dagen. Was ook echt slopend toen bah.. Geen idee wat daar de reden voor is.. Wel een ovulatie gehad toen uiteindelijk (gevoeld aan eierstok en zere tepels, en precies 14 dagen daarna ongesteld).. Hoop echt dat ie snel komt! Probeer er niet al te veel mee bezig te zijn want misschien stelt stress over je ei het ook wel uit.. Geen idee of dat kan eigenlijk amar is voor jezelf ook beter denk ik!
Oke ziet er netjes uit! Ik hoop voor je dat je ei toch snel komt, of anders een afspraak bij de gyn maken om te zien of er een eitje groeit? Julia88, ik heb best vaak gelezen dat vrouwen de eerste ronde al zwanger zijn hoor.. dus geef de hoop niet op! Zo hier lekker aan de cranberrysap, best lekker, had het nog nooit gedronken eigenlijk.. Hoop dat het werkt en als ik morgen nog last heb bel ik de HA voor de zekerheid..
Mij vorige ronde heb ik zoiets gehad maar dat was volgens mijn innesteling. Maar ben daarna laat ongi geworden maar het kan wel.
Hoihoi Ik voel mijn eisprong ook altijd goed Paar dagen zeurende pijn en wordt steeds heftiger. Dan een paar uur echt pijnlijk en dan zwakt het weer af Aan de ene kant heel vervelend... Aan de andere kant wel handig
Kan iemand m'n leeftijd op de NOD lijst invullen? Zet er maar 33 neer aangezien ik dat ook word over 2 dgn (de 11e)!
ja is nu voor de 2e maand dat ik dit zo ervaar hoor..ja wat je zeg het heb ook nog een voordeel vooruit hahah ja precies zoals je omschrijf gister midden zeurderige steek en die blijft hangen tot de heftige steken zo heftig en gelukkig nu over wel gevoelig of er echt wat gebeurd is