IUI word meestal gedaan als de zaad kwaliteit minder of niet goed is maar aangezien de zaadjes van mijn man erg goed zijn heeft IUI geen extra toegevoegde waarde voor ons..
Nog steeds geen positieve ovu-test! Maar inmiddels wel een zeurderig menstruatie-achtig gevoel, en wat slijm bij het afvegen. Dus ik hoop binnen een paar dagen toch nog een ei te hebben, ben heel benieuwd!
Goeiemorgen all @iez ei al in zicht hoop het zo voor je @t84 gelukkig dat je gewoon kuur ken doen en dat geen kwaad kan hopen dat gauw over is @girlwithredhair hopen dat hij idd snel in aantocht is nu @Hier Krijg hier toch al best testdrang haha maar dat gaan we nog maar ff niet doen laten we maar gewoon mooi afwachten fijne dag all
Ik zou nog even melde wat de uitslag van mijn bloedonderzoek was, ze hebben dus getest op progesteron die was helemaal goed maar daar ging ik ook wel vanuit, heb ik eerder laten testen (meerdere malen) en tot nu toe altijd goed. Is dus 100% zeker dat er een eisprong is geweest en de waarde was dus goed. Ook hebben ze getest op oestrogeen en dit was ook helemaal goed. Ik had eigenlijk gehoopt dat de uitslag negatief zou zijn en dat ze me dus eindelijk konden vertellen waar dat bruin verlies vandaan komt aangezien er met de echo niets te zien was in mijn baarmoeder en baarmoederslijm dat was ook helemaal goed. Het moet toch ergens vandaan komen??? Het neemt nu ook toe dus ik weet gewoon dat ik komend weekend ongesteld ga worden, ik hoop dat het gauw doorzet in rood want dan kunnen we weer verder. Op naar IUI 2 waar we dan met progesteronbolletjes gaan werken. Ik moet dat na de inseminatie 14 dagen lang vaginaal inbrengen, de gynaecoloog hoopte dat dit misschien het bruin verlies kan tegen gaan..
Goed van je t84 dat je op tijd aan de bel hebt getrokken! Met de ab zal het vast snel beter gaan, maak je kuurtje echter wel af misschien overbodige informatie maar veel mensen stoppen vaak zodra ze geen pijn meer hebben
Thanks voor het op de lijst zetten. Zijn er meiden die al bijna op hun NOD zitten? Ben weer heel benieuwd naar de uitkomsten! Liefs
Mag ik hier mee kletsen? We zijn niet 100% er nu voor bezig.. pas in sept.. Maar hebben na de miskraam geen voorbehoedsmiddel gebruikt... dus t kan ook eerder!
Hallo lieverds! Hier een beetje gefrustreerd... mn ovu-testjes liepen een klein beetje op, dacht dat ie vandaag weer donkerder zou zijn, maar helemaal niks te zien! Niet eens een tuurstreepje...nu weet ik dus helemaal niet meer hoe lang t gaat duren. Sinds gisteeen is ML na 1,5 week weer terug, dus klussen doen we sowieso wel. Spannend bij iedereen zeg...allemaal vage verhalen...het vrouwenlijf is een misterie!
@T84: Beterschap! @Hier: Temp is niet omhoog:x Ovu test wel negatief. Ik denk zelf dat m`n ei vannacht is gesprongen. Hoop echt dat temp morgen stijgt. Heb nog nooit zo'n laat ei gehad. Straks even de FA poli bellen om te vragen hoe ver voor de afspraak het bloed afgenomen moet zijn...
Wat balen dat je ovulatietest niet postief is! Hopelijk wordt hij snel duidelijk. Deze maand vroeg ik me af of ik m'n ei al niet geweest was. Ik had zulke lichte testjes. Normaal loopt het wel langzaam op. En opeens op dag 16 een knal test. Heel vaag! Dus wie weet heb je zomaar een positieve ovutest in handen Erg handig dat je man nu thuis is!
Ik 5dpo vandaag en nog steeds zere tepels! Heb eigenlijk al testdrang maar weet dat dat zinloos is nu.. Heb ook sinds vandaag een beetje steekjes in -denk ik- mijn rechter eileider. Terwijl mn ei volgens mij in de linker is gesprongen.. Heel vaag dus Gisteren rook ik ineens smeerworst?? Terwijl we dat niet in huis hebben haha Volgens mij maak ik mezelf weer een beetje gek Hebben jullie trouwens ook dat vlak na de ovulatie je bmm niet glad is maar een beetje ruwig/rimpelig? Of moet ik me zorgen gaan maken??
Thanks meiden.. Hoop dat de kuur snel gaat werken, pff wat kan zeer doen zeg. Elisew, balen dat je test nog niet positief was.. maar kan inneens wel zo zijn. Testdrang, hier geen testdrang nog.. komt denk ik alleen doordat ik me zo ellendig voel... Wat zijn die eitjes toch vervelend deze maand als ik het zo lees..
Starry, aan de ene kant fijn dat alles goed was, aan de andere kant wel balen dat je nog steeds niet weet waar het bruinverlies vandaan komt! Alle andere dames, vervelend dat het zo lang duurt of dat het niet duidelijk is wanneer het ei komt.. Key, herkenbaar.. Ik meen ook van alles te voelen. Maar toch nog ff geduld hebben met testen!
Key, volgens mij is je bmm ook wel eens rimpelig.. Maar weet het niet zeker, ik voel heel af en toe of die hoog of laag ligt. Is meestal glad geloof ik..