Hier ook een verlaat ei.. normaal dus morgen cyclus dag 19.. Vandaag echo gehad en me ei was nog maar 12mm dus maandag weer terug naar zkh.. hopelijk dan weer gegroeid.. NOD is dus helaas niet de 26e meer haha.. zal hopelijk rond de 30e worden..
Dat geeft toch niks! 28 dagen is ook lang! En zeker voor jou! Vorige cyclus was ie bij mij op cd28. Als ik naar mijn kaartje kijk snap ik ook niet waarom mijn temp nu al zo lang redelijk stabiel is en eerst zo schommelde. Heeft dat nog iets te betekenen??
Goedemorgen allemaal Vanmorgen voelde ik mij helemaal niet lekker. Misselijk en draaierig. Na wat eten zakte het af.. ik zal wel honger hebben gehad. Nu heb ik steekjes in mij lies.. hopelijk komt hier iets goed uit. Wat balen van de late eitjes! Meiden met test drang nog even geduld.
Ha meiden, Ik begin ook weer mee testdrang te krijgen, maar is echt nog te vroeg en ik wil nu echt wachten tot minimaal volgende week woensdag
Gefeliciteerd mama32! (Nu mama33) Mijn temp wil maar niet hoger worden dan 36.8.. Is dat slecht of misschien juist goed? Vorige maand zat ik zo lekker rond de 37..
Goedemorgen allemaal, vandaag zou mijn eisprong moeten zijn...ik ben bang dat dat hem niet gaat worden. Gisteren weer een omo-witte test, dus een knaller zou vandaag wel heel raar zijn toch?? Manlief ligt nog heerlijk naast me te slapen terwijl ik jullie berichtjes teruglees. Ik vind t echt waardeloos om te lezen, die eitjes die op zich laten wachten. Daarnaast zijn er dus ook al een paar de testdrang aan het tegenhouden. Nu gaan alle verhalen dus een beetje door elkaar lopen, maar zo krijgen we wel van elke fase wat mee. Ik hoop snel dat mijn ei komt want ML gaat zondag weer voor een week weg!! Zou zo leuk zijn dat t is gelukt als ie terugkomt. Is er met ovu-testen ook nog een kans dat je een knaller mist? Dat ie steeds wit is of heel licht? En kan je zonder eisprong toch ongesteld worden uiteindelijk? Of moet je dan echt een ei hebben gehad?
Bedankt dat jullie zo met me meeleven in het lange wachten op mn ei. Ik heb ook opeens een stabiele temp. Al 10 dagen ongeveer. Geen idee of dat iets betekent. Ik zal eens proberen mijn temp-kaartje te vergelijken met andere kaartjes op ff, kijken of daar iets uitkomt. Van harte gefeliciteerd!!! Digitale verjaardagsknuffel. Je hoe hoog je temp stijgt is elke maand weer anders. Dus hoe het vorige keer steeg wil niets zeggen over hoe het nu stijgt. Wat belangrijk is, is dat die stijgt en de stijging aanhoudt boven de rode streep. Innestelingsdip uitgezonderd en natuurlijk als het daalt richting NOD is ook niet goed. 1. Ik hoop ook voor je dat je knaller snel komt. Het zou zeker niet heel raar zijn om vandaag toch een knaller te hebben, dat is goed mogelijk. Bij sommige vrouwen loopt het op en bij sommige vrouwen is er opeens een knaller ook al waren de voorgaande testen omo-wit. 2. Er is altijd een kans dat je met je ovu-testen je knaller mist. Met name als je lh-piek van hele korte duur is. En je dus niet op de juiste momenten test en met onverdund urine test of als de test niet goed is (maar dat komt volgens mij niet zo vaak voor). 3. En je kunt zeker zonder eisprong ongesteld worden!
Dank je iez! Pfff ben het wachten nu al zat! Heb een soort spierpijn iets in mn onderbuik net naast mn liezen, beetje trekkerig.. Was het maar maandag.. Dan mag ik van mezelf testen alsnog veel te vroeg haha Maar ik heb het voorgevoel dat het niet is gelukt eigenlijk..
Gefeliciteerd Mama32! Ik ga zo een ultra gevoelige zwangerschapstest doen. Al weet ik dat het te vroeg is, maar ivm het feestje vanavond. Mijn NOD kan namelijk ook op 16 april zijn..
Mijn temp is omhoog! Eindelijk. Voor de meiden die nog op ei wachten: ik hoop dat ie snel komt. @mama32: gefeliciteerd!
Meiden met een verlaat ei, ik hoop echt dat 'ie snel gaat komen! En wat spannend dat sommigen al bijna gaan testen! Deze ronde gaat voor mij zo snel. Had me ingesteld op weer een lange cyclus en nu is over een dag of 10 mijn NOD al! FF heeft vandaag mijn kruis gezet op CD 13. Wat een enorm verschil he?! Van een ei op dag 41 en daarna op dag 33, nu ineens op dag 13! Iez, ik mag van datumloos naar 21 april (Lf is 12 a 13 dagen).
Goeiemorgen dames @ mamma32(33) van harte gefeli maak er een mooie dag van @ Julia88 s6 wel erg vroeg hihi ik hou me nog ff in (o zo moeilijk) @lix super dat je temp omhoog is @ de verlate eitjes kom op nou @Bbtje en nu hopen dat hij zo mooi blijft