Goedemorgen allemaal, hier is manlief zijn koffer aan het inpakken. Hij moet weer werken tot zaterdagavond. Volgens mijn testjes heb ik geen eisprong gehad in de tijd dat hij hier was dus ik baal flink. De enige hoop is dat ie vandaag springt en dat we genoeg zaadjes hebben van vanmorgen en gisteravond...zucht. hier dus ff een dip-momentje...
Onbewerkte foto! Vandaag 8dpo @lijst-bijwerkers verander mn kleurtje nog niet alsjeblieft!! Ben een beetje bijgelovig en vorige maand ging het mis.. Na mn NOD pas! Maar o war voelt dit leuk!
ik kan me voorstellen dat je baalt...ik begrijp je helemaal hier is ml ook veel weg en heb gewoon afgelopen maanden mazzel dat hij precies op het juiste tijdstip kwam...hoop dat je een snelle eisprong heb nu en er zijn er bij die ook zwanger worden en 4 dagen voor ei het laatst geklust hebben..
Balen zeg, snap dat je even dip hebt...ik hoop met je mee dat je ei vandaag komt. @iez: Jaaa hopelijk een goed teken dat je ei onderweg is!! Hoop het zo voor je! @key: ik zie ook een licht streepje, spannend! Hier nog steeds geen ei en temp nog laag op dag 40... Denk dat ik komende week even niet hier te vinden ben, misschien ben ik er teveel mee bezig. Ik ga gewoon hopen op een paasei. Ik laat jullie weten als ie er is maar verder ben ik even afwezig. Succes voor jullie allemaal lieve meiden!!
@ elise, hopelijk springt je eitje snel.... Snap dat je baalt @ eitjes die nog niet gesprongen zijn: waarom wachten jullie zo lang????? Hup hup hup @ key, het lijkt indd een heel licht streepje... Hopelijk loopt het mooi op @hier, nu paar dagen aan het tempen en vanmorgen weer een stijging van 0,2. Kan dit de hele periode na je ei blijven stijgen? Zit nu op 37,28...
@joma: druk zat, maar kan niet zeggen dat het helpt @Chantal: klinkt goed, m'n duimen draaien voor je @duvellie: wat balen zeg @elise: logisch dat je in een dip zit. Zwanger worden is al een heel gedoe en elke maand weer opnieuw hopen en als jullie dan niet samen kunnen zijn tijdens eisprong is dat echt ontzettend zuur. @hier: ik heb geen idee wat mijn cyclus gaat doen. Ik hou FF maar aan en m'n nod mag van datumloos naar 23 april. Ik verwacht er niks van, mocht ik 25 april nog niet ongi zijn, dan ga ik 26 april testen, dat is 16dpo en precies 1 jaar geleden dat spiraal eruit ging. Maar nogmaals, verwacht dat ik dan alweer volop in nieuwe cyclus zit.
poeh key, ik vind het nog tricky hoor... zeker omdat je kv test nauwelijks/niks laat zien.... nog ff geduld meid!! (uiteraard duim ik met je mee dat het echt zo is!)
Morning.. FF afwezig geweest.. aardig last gehad ook van mijn nieren, maar vandaag lijkt het beter te gaan dus de ab doet zijn werk.. verder wilde ik bijna testen vanmorgen.. maar niet gedaan.. Hoe is het hier? Las nog steeds late eitjes.. balen zeg!! Key, spannend zeg voor jou!!
Zet mij maar op rood eerste iui helaas mislukt. We gaan met volle moed door naar de tweede iui.. Ben benieuwd wanneer de eerste testen voorbij komen, zal hier af en toe nog eens komen spieken